• Ze vond dat ik veel achter de computer zit en zat erover te zeuren, toen zei ik -ik dacht dat ik er dan vanaf zou zijn- dat ik verhalen schreef en las. Nu wil zie die lezen! Mooi niet!! Niet dat er gekke dingen in staan maar, zij hoeft 't niet te lezen!!
    -sorry als dit topic verkeerd staat-


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik erger me er altijd aan als mijn ma naar mijn geschiedenis van mijn webbrowser kijkt, daarom heb ik hem op ''Niet onthouden'' gezet.

    Hahaha, ik stuur de verhalen die ik het mooist vind geschreven van mezelf *ja dikke ego I know* maar die stuur ik altijd op naar mijn moeder want die schrijft zelf ook en ik vind haar mening toch wel belangrijk, ze kan ook streng wezen hoor hahaha
    Ben ook bezig met een boek dus vandaar dat ze ook mijn stories leest, want verhalen schrijven kan wel helpen als je verder wilt gaan met schrijven zeg maar.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 8:57 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Mijn moeder bemoeid zich nooit met wat ik doe. Dat vind ik zo overdreven van sommige ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn ma denk dat quizlet hetzelfde is al hyves dus,, en ze snapt niet hoe computers werken XD


    Life sucks and then you die.

    haha dat zei ik dus ook een keer, en toen wou ze hem ook lezen.
    Heb het toen maar uit dr hoofd gepraat x]


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    Mijn moeder weet dat ik op Quizlet zit en schrijf, maar ze vraagt me nooit of ze wat mag lezen. Ik vind het wel beter dat ze zich er niet mee bemoeit. Als ze het wél zou lezen, zou ze het alleen maar onzin vinden denk ik, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik vertel het mijn moeder niet (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Das gewoon te erg voor woorden. Mijn ma weet ook dat ik op Q zit maar ze weet volgens mijn amper wat dat inhoudtxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Het vriendje van mijn vriendin wil mijn justin bieber fanfic lezen :x
    Komt dus niks van in. :x


    Alleen maar tranen van geluk

    Hahaha, dat ga ik mijn moeder ook niet laten lezen xD


    Life is hard and then we die

    Dat wil mijn ma ook altijd. No fucking way.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xSnoepjex schreef:
    Dat heb ik ook!
    Daarom zeg ik het ook niet meer :'s
    want ik vind dat het haar niets aangaat..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn zus en vrienden zitten ook altijd te zeuren dat ze mijn verhalen en gedichten willen lezen. Uiteindelijk mogen ze dat wel. Maar mijn moeder en vader mogen ze ook niet lezen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    mijn moeder wil mijn story ook lezen!!!(aaah! safe me!)

    ik zeg er gwn nix meer over, dan vergeet ze het wel.(A)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 16:05 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mijn moeder weet vast wel dat ik schrijf, x'd
    Maar als ze het wilt lezen zeg ik wel dat het een JDB lovestory is en dan is ze weg ^^