• Ik check mijn mail en ik zie dat iemand me als vriend heeft toegevoegd (van quizlet he) en ik zo: oke dan, toch even dat profiel bekijken. Maar die naam doet me aan iemand denken. Ik dus kijken. Haar profiel, ik zo: oh man die lijkt echt op die persoon. Kijk ik in haar fotoboek, is een foto van hoe zij er uit ziet, is het ze wel niet. Man ik verschoot me rot (maar dat ben ik niet he). Dat is echt raar dat je ineens ziet dat iemand die je in het echt kent ook nog quizlet kent. En dan kijk ik in mijn gb, heeft ze daar ook een reactie gelaten. Met van jah je kent me wel en zo. Ik blijf er bij, ik vond het echt raar. Maar jah. Ik vraag me af hoe dat ze dit kent. Miss heeft Lies iets verteld (mijn bf en die zit/zat bij haar in de klas).

    Maar goed ik weet het gelult
    Maar nu is mijn vraag, hoe zouden jullie reageren als je zoiets mee maakt. Normaal gezien, jah gewoon, maar dit was echt raar. Dat was niet echt een persoon waarvan ik het dacht, omdat ze niet echt zo'n verhalen zou gaan maken.

    Maar als een mod dit maar gelul vind, dan mag zij/hij dit verwijderen, ik wou het maar zeggen en vragen wat jullie er van zouden vinden


    Live life limitless.

    Uhm. "Omg! Heeft die ook quizlet? Die past daar helemaal niet bij x'D"
    Nee, gapje! xD
    Ik weet niet hoe ik zou reageren..

    zou wel grappig zijn denk ik :P
    nja ik ken genoeg mensen in het echt die ik ook op quizlet ken maar van somige weet ik wat ze schrijven.. maar ik zou het wel raar vinde denk ik x3...


    A Noble was Born in Chaos

    dat had ik laatst ook. Soort van dan xD ik zat zo te msn-en met mensen via de groepsmsn van TH Mafia, komt opeens Janouk: "Christa! Heb jij ook Quizlet?" Ikke:"Ja, and i love it =3" Zij:"Heet jij daar xChickita?" ik zit vet verbaasd achter me pc dus ik vraag;"Hoe weet jij dat;O" Zij:"Nou, je had een reactie achter gelaten van wat is jouw msn naam dus ik dacht, mss is dat dé Christa"

    ik zat vet verbaasd achter die comp man xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Njaah,
    Hannah (myn bf) heeft ook quizlet. Ze houdt ook wel van Tokio Hotel enz.. Maar dat had ik ook helemaal niet van haar verwacht.
    Maarja, ik was wéér eens bezig over quizlet & toen zei zij dat ze dat ook had .
    Was ik echt beruh hard verbaasd ook.

    <3.


    Never run out of reasons to smile...

    bij mji in de klas zit er ne autist en die heeft da ook voor harry potter,
    en da is ne gast (dance)


    Some people make the world special just by being in it

    najaah , ik zou gewoon compleet geschokt zijn (A)

    neej , ik zou het wel leuk vinden... i dunno (A)

    almijnvriendjesvindenquizletstom


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    idk


    i believe i can fly

    septara schreef:
    idk


    26 - 02 - '16

    Ik had juist een meisje ontmoet op Quizlet, blijkt ze bij me op school te zitten. En ik had op Hyves ook een meisje ontmoet, diezelfde dag zag ik een topic van haar op Quizlet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De eerste keer dat Failhare een foto van zichzelf plaatste schrok ik me echt de pleures, want zij lijkt zo erg op iemand die ik ken :o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn bf heeft Q. ;')
    ik weet niet precies hoe ze er bij kwam. maar de kans is er dat ik het haar toonde of andersom..


    Love is louder.

    Nee. Ik heb wel een soort van oudere cloon van mij op Quizlet gevonden. Heette ook Jip, hield van dezelfde dingen als ik van houd, en is ook nog op de freakin' zelfde dag jarig. Nou, toen stond ik wel even perplex :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.