• Waarom bestaan er van die vragenlijsten en dat ze dan kijken hoe jij je voelt. Ik vind ze echt kut. Laatst hadden we er 1 op school en als uitslag kreeg ik dat ik geen zelfbeeld had en geen zelfvertrouwen en dat ik vind dat kinderen met links laten lopen. Ik voel me er zo kut over en nu moet ik ook nog in gesprek met 1 of andere docente ik wil echt niet (huil)
    Hebben jullie dat ook wel ?

    Mja, meestal hebben die dingen wel gelijk... helaas.


    Life is hard and then we die

    Wij hebben zoiets niet.
    Zeg gewoon tegen die leerkracht dat je dat niet wilt en dat je denkt dat de test op niets trekt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meestal heb ik ook 'n negatieve uitkomst bij die dingen maarja, dan is 't tijd om eraan te werken :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scandal schreef:
    Wij hebben zoiets niet.
    Zeg gewoon tegen die leerkracht dat je dat niet wilt en dat je denkt dat de test op niets trekt?


    Het slaat ook nergens op maar school wil per se dat ik naar dat docente ga

    Simbelmyne schreef:
    Meestal heb ik ook 'n negatieve uitkomst bij die dingen maarja, dan is 't tijd om eraan te werken :Y)


    Maar ik weet dus niet waar ik aan moet werken

    Och die dingen kloppen toch nooit. Volgens zo'n ding ben ik geduldig en net,toen ik dat las greep ik een vriendin vast(die naast me zat) en zo'he,he,he ik ben geduldig' op een niet geduldige manier en voor dat ik die test moest maken was ik mijn code kwijt.

    Jaja klopt helemaal.

    Die dingen kunnen niet voor iedereen kloppen,ik bedoel er zijn alleen al in nederland ruim 16 miljoen mensen,hoe kan een test met iets van 5 uitkomsten dan voor iedereen kloppen? Pressies niet dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat vind ik niet erg eerlijk, iedere dag voel je je anders dus klopt zoiets maar 'tijdelijk'. misschien gewoon zeggen dat je er niet heen wilt :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahaha, fail. Die van mij klopte voor geen barst.

    Als je dat niet wilt kunnen ze je er toch niet tot verplichten?

    ze kunnen je niets verplichten. of, ga naar die docente en trek dan je bek niet open, lekker leraartje pesten xD lol.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    komt niet bekend voor..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Misschien valt het allemaal goed mee. Misschien vind jij het leuk om eindelijk alles eens te vertellen aan iemand. Ik denk dat het je wel gaat opluchten hoor. Succes alleszins. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Grizzly schreef:
    ze kunnen je niets verplichten. of, ga naar die docente en trek dan je bek niet open, lekker leraartje pesten xD lol.


    OMG DAT GA IK DOEENN dan hoefik nooit meer naar der toe te gaan lol

    Marvelouss schreef:
    Als je dat niet wilt kunnen ze je er toch niet tot verplichten?


    Nee maar me mentor gaat dan we steeds aan me kop lopen zeike

    Wij hebben alleen vraag lijsten over school, en niet dat soort dingen. :x


    Alleen maar tranen van geluk