• jaa ik zit ergens mee terwijl het volgens mij niet heel erg is maar het maakt me echt gek!
    ik ben niet zo goed in uitleggen dus als je het niet snapt vraag gerust om verduidelijking (:
    nou ik ben door een jongen gevraagd of ik een keer langs wou komen in het cafe waar hij werkt, waarop ik antwoordde is goed.
    Hij zei toen tegen mij: dan kan je wel samen met Linda*
    Maar *Linda is de zus van mijn ex, wij hebben nog wel contact maar niet zo veel. Ik wil haar dus wel vragen maar ik ben zo bang voor een afwijzing. Begrijp me niet verkeerd maar dat is dus zo apart omdat ik van mezelf heel erg spontaan ben en nooit bang voor afwijzingen. En nu zit ik daar dus al een maand mee omdat ik heel graag met haar daar heen wil maar wat nou als ze nee zegt? dan zou ik echt helemaal er kapot van zijn omdat het op een of andere reden heel belangrijk voor me is. Ik heb het advies gewoon vragen maar ik ben echt bang!

    help lieve mensen wat moet ik doen ik zit hier echt mee );
    * Linda is niet haar echte naam (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Niet geschoten is altijd mis he.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon altijd vragen!

    idd, Niet geschoten is altijd mis!
    en je wereld zal niet vergaan, okal lijkt het soms van wel.
    Maar als ze je afwijst -waar we allemaal niet van uit gaan- is het niet zo dat ze je haat of nooit meer met je wilt praten anders had ze al veel eerder het contact met je verbroken denk je oook niet?

    sorry suck met wijze raad geven


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    17 schreef:
    Niet geschoten is altijd mis he.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Een nee heb je, een ja kun je krijgen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zeg doen.


    -