• Ik kan wel janken,
    ik was bezig aan een nieuwe story op Word en ik had vandaag meer dan 10.000 woorden getypt en dan VALT MIJN LAPTOP UIT.
    Nu is het dus niet opgeslagen, GRRRRR:@
    Ik kon mijn laptop wel het raam uit gooien!
    Want -naar mijn mening- vond ik het een van de beste stukjes die ik OOIT had getypt.
    En nu is het -volgens mij, ik durf niet te kijken- WEG, FOETSIE, GONE. )':

    Heeft er iemand ENIG idee waarom mijn laptop uitvalt?
    Hij is vandaag al een keer uitgevallen en ik dacht dat er misschien een virus ofzo op was omdat er stond dat ergens een fout was gevonden.

    Maar mijn laptop staat op beschermd-dingetje-
    Of moet ik soms even een scandingetje doen? Ben ik nu aan het doen

    &het lijkt me geen goed idee om zelf op een knopje te douwen, want dan sloop ik weer wat (A-technisch)
    Want ik wil voorkomen dat mijn laptop uitvalt, want hij is nog NOOIT uitgevallen en vandaag 2x!
    -ik vind dat niet kunnen:x-

    COMPUTERNERDS HELP ME!

    EDIT:
    -Hij is neit leeg, ik heb de stekker in dat ding
    -HIJ HEEFT MIJN VERHAAL AUTOMATISCH OPGESLAGEN, Thank God!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 18:56 ]


    Me so good.

    YouAMD schreef:
    (...)


    Even voor de duidelijkheid:
    DOE DAT ECHT NOOIT MAAR DAN OOK ECHT NOOIT. De ventilatoren kunnen dan gaan te veel toeren gaan draaien waardoor ze stuk kunnen gaan, ben je nog verder van huis.


    Je bent nog verder van huis als er stofnesten van hier tot aan Tokio in zitten, waardoor de hele laptop/pc naar de klote gaat. Ik heb het niet zelf bedacht ofzo, het is me aangeraden. Mijn vorige pc is kapot gegaan hierdoor en bij mijn laptop heb ik het nagevraagd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    komt wel goed schatje. Wil je rose vice?


    "Ignite, my love. Ignite."

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Welke ventilatoren?:Y)


    Die je processor, videokaart en mogelijk ook de RAM koel houden. Aangezien dit gebeurt zonder ventilatoren:
    http://www.youtube.com/watch?v=5umDJhIfrt0

    VIPpas schreef:
    komt wel goed schatje. Wil je rose vice?

    Jaaaaaa <3


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Jaaaaaa <3


    -geeft rose vice-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Courtesan schreef:
    (...)

    Je bent nog verder van huis als er stofnesten van hier tot aan Tokio in zitten, waardoor de hele laptop/pc naar de klote gaat. Ik heb het niet zelf bedacht ofzo, het is me aangeraden. Mijn vorige pc is kapot gegaan hierdoor en bij mijn laptop heb ik het nagevraagd.


    Je moet ook gewoon om de 6 maanden je desktop/laptop openschroeven om de stof te verwijderen. Als de fan kapot gaat terwijl de pc aan staat neemt het de processor, videokaart en mogelijk ook de RAM met zich mee.

    Maar die persoon die het je heeft aangeraden was waarschijnlijk niet helder bij zijn gedachte.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 14:16 ]

    YouAMD schreef:
    (...)

    Je moet ook gewoon om de 6 maanden je desktop/laptop openschroeven om de stof te verwijderen. Als de fan kapot gaat terwijl de pc aan staat neemt het de processor, videokaart en mogelijk ook de RAM met zich mee.

    Maar die persoon die het je heeft aangeraden was waarschijnlijk niet helder bij zijn gedachte.

    Als ik mijn laptop zou openschroeven zou ik een begrafenis kunnen regelen voor hem..
    Ik heb geen idee wat een processor is, wat een RAM is ( misschien heb je het uitgelegd, ik vergeet het zo weer:x ) En een videokaart, geen idee wat daarmee wordt bedoeld.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Als ik mijn laptop zou openschroeven zou ik een begrafenis kunnen regelen voor hem..
    Ik heb geen idee wat een processor is, wat een RAM is ( misschien heb je het uitgelegd, ik vergeet het zo weer:x ) En een videokaart, geen idee wat daarmee wordt bedoeld.


    http://www.westlandtelecom.nl/foto/buildpc1_324x263.jpg

    Is het zelfde als bij een laptop.

    YouAMD schreef:
    (...)

    http://www.westlandtelecom.nl/foto/buildpc1_324x263.jpg

    Is het zelfde als bij een laptop.

    Moet ik dat begrijpen O.o

    Probeer me maar niets te leren, ik ben een hopeloos geval :x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Moet ik dat begrijpen O.o

    Probeer me maar niets te leren, ik ben een hopeloos geval :x


    Jij doet me denken aan zo'n klasgenoot van me, die ging ''dadel'' opzoeken op wikipedia.

    Misschien is het ook een idee voor jou? Wikipedia?

    BIG HUG

    lalala


    "Ignite, my love. Ignite."

    YouAMD schreef:
    (...)

    Jij doet me denken aan zo'n klasgenoot van me, die ging ''dadel'' opzoeken op wikipedia.

    Misschien is het ook een idee voor jou? Wikipedia?

    Snap ik ook niet, te moeilijk uitgelegd allemaal :x


    Is dadel dan een computeronderdeel?


    Me so good.

    VIPpas schreef:
    BIG HUG

    lalala

    Pief Paf Pug
    Een BIG HUG terug <3


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Snap ik ook niet, te moeilijk uitgelegd allemaal :x


    Is dadel dan een computeronderdeel?

    FUUUUU- dadel is gedroogd fruit, heel lekker.

    oh, en het is computer component, niet computeronderdeel.

    YouAMD schreef:
    (...)
    FUUUUU- dadel is gedroogd fruit, heel lekker.

    oh, en het is computer component, niet computeronderdeel.

    >.<


    Me so good.