• Het liefst een spannende en avontuurlijk. Maar anderen stories vind ik ook leuk:)

    Ik heb een detective story; Norfolk Secrets
    En ik heb nog een Draco lovestory: Even heaven is hell without you


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dit is een Jonas Brother story het is wel spannend maar vol met drama
    Crash vs Crush

    Dit is een story en het is geen fanfiction, actie, avontuur, spannend, drama
    Everything changed when you came into my life

    Dit is een story over Justin Bieber en een meisje dat het hem moeilijk gaat maken.
    The Miami Bitch

    Dit is ook een story over Justin Bieber en het gaat over een meisje die hem haat.
    An other Justin Bieber story

    Dit is een verhaal over allerlei bekende mensen die in dit verhaal niet bekend zijn. Het is dramatisch, er zit avontuur in en het is ook zeer spannend.
    A Perfect life

    The Demonhunters.

    Toen Jennifers ouders overleden was ze genoodzaakt om samen met haar broer in te trekken bij haar oom en tante, in het kleine stadje Huntsville.
    Het huis waar ze woonden had een grote geschiedenis, waar Jennifer in geïnterresseerd raakte door een Geschiedenis-project.
    Wat ze niet weet is dat dit project tot haar dood kan leiden..


    (: Spannend genoeg?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    The road, to myself {Hogwarts}

    Samenvatting:
    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    LEEES MIJNEN MAAAR!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    She works for the weekend - Ft. Justin Bieber

    Her dad kicked her, throw things at her. She know it must stop. She know it isn't normal.She decides to run away,Sge can work in a hotel. In the weekend she can party! great! But after a night out, she sees a stalker with a knife who's threatening someone. That shé were mistreated and wounded is one thing but other people wouldn't go trough the same as her.She wil help the boy , but wil they both make it? Does someone getting hurt?

    Klik ;D


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.

    Anna is een Uitverkorene. Iemand die het leven van de koninklijke familie beschermde en daarmee gegarandeerd op een uiterst pijnlijke manier doodging..


    Here is the place where I love you <3

    Game Of Gods
    fantasy verhaal met onbekende personen.
    -5 Jongeren zijn op reis door Noorwegen als een van een een kasteel ontdekt tussen de bergen in het hoge noorden. In het laatste dorp waar ze door komen worden ze keer op keer door de dorpelingen gewaarschuwd om niet naar het vervloekte stuk land te gaan. Maar wat als ze toch gaan? Wie had ooit kunnen denken dat het zo fout zou lopen? Dat de waarschuwingen terecht waren geweest? En dat vergeten goden lang niet zo dood waren als men dacht? Wie had ooit gedacht dat puberale koppigheid en een spel van de goden een levenslijn voorgoed kon veranderen.-

    mijn story gaat over een vampier die verliefd word op zijn ergste vijand.
    dark night

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 20:42 ]


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    mijn story is waargebeurd, en spannens, suxcces met lezen als je het wilt! xxx

    http://www.quizlet.nl/stories/42487/doubledouble/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    klikk'


    The show must go on.

    Invisibility
    Ravens leven is een puinhoop, maar zij is ontspannen. Dan vindt ze een briefje van een vreemde die zich "Invisibility" noemt en over "Onzichtbaarheid" praat. Op een dag komt ze erachter dat er iets onwerkelijks is gebeurd: Haar lichaam zit niet meer aan haar vast, ze is onzichtbaar.

    You're Allowed To Do Everything To Me, But The Only Exception There Is, You Do: Hating Me
    Stefanie lijdt geen prettig leven: Ze wordt gepest door de jongen op wie zij valt.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:28 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Magic has always been an element for Glory


    Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.