• Ik heb een rustig avondje en ik zoek dus was films om te kijken, ik heb net kick-ass gekeken, maar ik wil nu een nieuwe, dussss ideeën? :3


    -

    The shawshank redemption
    Memento
    Donnie Darko
    Babel


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hehe waar gaan ze over, is ook wel handig om te weten :3


    -

    Brother Bear!


    -

    Jennifers's Body
    Mamma Mia
    Letters to Juliet
    Dear John
    Meet the parents
    Meet the fockers
    Harry Potter
    Twilight
    Titanic
    New Yor minute
    Saw
    The grudge
    Ella Enchanted
    Alice in Wonderland
    Percy Jackson and the lightning thief
    Toy Story
    Shrek
    Disney films
    A Cindrella story
    The devil wears prada
    P.S. I love you
    Valentines day
    Ballet shoes
    Kees de Jongen
    Kruimeltje
    Lover of Loser
    Afblijven
    Timboektoe
    Radeloos
    Pietje Bell
    Brief voor de koning
    Legally blond
    An Education
    Starstruck
    High School musical
    Grease
    Zomer hitte
    The eye
    Inception
    Shutter Island
    Romeo and Juliet
    Step up
    Mr. Nobody
    It's a boy girl thing
    Happy feet
    The Vanishing
    The Reader
    Finding neverland
    The Notebook
    17 again
    Bride wars
    What goes up
    Raise your voice
    Becoming Jane
    Pride and Precjudic
    Thirtheen
    Sex and the city


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    moordwijven
    geweldige film!

    MAKEYOUMINE schreef:
    hehe waar gaan ze over, is ook wel handig om te weten :3


    The shawshank demeption > Bankier Andy Dufresne wordt beschuldigd van moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij houdt vol dat hij onschuldig is, maar belandt anno 1947 met twee maal levenslang in de strenge gevangenis Shawshank. Hij is een buitenbeentje, houdt zich kranig en komt daardoor in de gunst van een gerespecteerde zwarte gevangene (Morgan Freeman). Deze ‘Red’ zit al twintig jaar en legt zich neer bij zijn levenslange lot. Andy buit zijn maatschappelijke kwaliteiten daarentegen uit om de omstandigheden in de gevangenis te verbeteren. Daartoe heult hij – ogenschijnlijk als een brave Hendrik - met de corrupte directeur (Bob Gunton). Die heeft de macht, maar Andy de hoop en de intelligentie. Wie wint?

    Memento > Leonard Shelby is getuige van de verkrachting van en de moord op zijn vrouw. Sindsdien lijdt hij aan een vorm van geheugenverlies die het hem onmogelijk maakt herinneringen langer dan een kwartier vast te houden. Zo is hij overgeleverd aan briefjes, polaroid foto's en andere kattebelletjes (zoals de tatoeages op zijn lichaam) en het geduld van anderen tijdens zijn verbeten zoektocht naar de moordenaars en naar zijn eigen verleden.

    Donnie Darko > Donnie Darko is een normale tiener, uit een normaal gezin met een normaal leven. Dan stort er plotseling een vliegtuigmotor op zijn ouderlijk huis, midden in zijn slaapkamer, waardoor hij maar net aan de dood ontsnapt. Vanaf dat moment zal Donnie's leven er niet meer hetzelfde uit zien. Hij krijgt last van afschrikkende hallucinaties, krijgt wereldbedreigende boodschappen en begint zich voor vriend en vijand nogal vreemd te gedragen. Ook de wereld om hem heen staat op zijn kop. Waarom staat ineens het huis van de christelijke zelfhulpgoeroe Gunningham in brand? Waarom wordt zijn favoriete lerares Engels ineens ontslagen? Waarom blijft de oude lerares 'Mrs. Death' op en neer lopen tussen haar huis en brievenbus?

    Babel > Twee jongens in Marokko, gewapend met een geweer, gaan er op uit om hun kudde geiten te begeleiden. Onderweg besluiten ze hun geweer te testen, maar de kogels gaan wat verder dan ze dachten.. Het leven van vier groepen mensen op vier verschillende continenten krijgt door dit incident een grote impact. Beïnvloed door dit ongelukkige voorval zijn een Amerikaans toeristenechtpaar, een rebelse Japanse dove tiener en haar vader en een Mexicaanse oppas die twee kinderen de Amerikaanse grens over smokkelt. Al deze mensen kennen elkaar niet en hun gebrekkige communicatievaardigheden ten overstaan van de mensen om hen heen zorgen ervoor dat zij, ondanks een incident wat hen allen verbindt, volkomen geïsoleerd blijven.

    Alle vier redelijk moeilijke films. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    > titel even aangepast ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    > titel even aangepast ;)

    haha wat had ik ervan gemaakt dan? :p


    -

    the last airbender :)


    Shoganai i ne~

    Koizora, die is heerlijk zielig (: En ik kan geen goede beschrijving geven zonder te veel te verklappen. Het is in ieder geval drama :9~ XD


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    the Last song is zooo mooi
    en the Notebook
    Dear John
    veel plezier(flower)


    In Westmeath Mullingar born and raised. on Quizlet is where is spend most of my days.

    The notebook
    ps : I love you
    16 wishes
    Remember me
    Harry Potter


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Never been kissed heb ik net gezien:) Ook wel een leuke film:)
    500 days of Summer
    Chocolat
    Timetravelers Wife (prachtig!)
    If only
    Into the wild (NIET DE ANIMATIE!!) vond ik ook supermooi!
    Music and Lyrics


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow