• Hyee.

    Hoe komen jullie altijd aan inspiratie voor een verhaal. Of op ideën voor een verhaal. Luisteren jullie dan naar een bepaalde muziek, of kijken jullie naar een plaatje/ bepaalde plek buiten? Tell me :3 Ik ben er best nieuwschierig naar.

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    dromen x)
    EN muziek die ik leuk vind. Soms hoor ik dan een zin waarbij ik een beeld krijg. Soms krijg ik fantastische ideeën bij completen liedje.
    SOms komt het gewoon in me op


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nou meer eigen ervaring :'D Of iets wat iemand die ik ken meemaakt :/(omdat ik een realistische, onbekende personen verhaal schrijf.) Soms ook muziek

    Nou muziek geeft mij ideeën, maar eigenlijk schrijf ik niet, dus ben ik geen referentiepunt :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tis een gave. Ik weet niet hoe ik het doe. Inspiratie overvalt me op de raarste momenten. Waarschijnlijk wanneer ik het het meest nodig heb. Het is mijn manier van overleven

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 18:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Pianomuziek doet wonderen bij mij (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mm, ik heb een speech geschreven over hoe ik erop kom, maar die wil je natuurlijk niet horen. Ik denk dat het gewoon in je zit, meestal. Muziek en foto's werken bij mij vaak, maar het verschilt per persoon.


    Your call, Detective Shinypants.

    Riptide schreef:
    Mm, ik heb een speech geschreven over hoe ik erop kom, maar die wil je natuurlijk niet horen. Ik denk dat het gewoon in je zit, meestal. Muziek en foto's werken bij mij vaak, maar het verschilt per persoon.

    Je mag je speech hier best neer plaatsen hoor. Ik vraag er naar :3 Want ik ben er gewoon nieuwschierig naar.


    Sometimes it's best not to care.

    Films, dromen en muziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muziek of foto's werkt erg goed bij mij :Y)

    - Muziek luisteren, van onzinnige liedjes tot rauwende liedjes.
    - Heel veel boeken lezen!
    - Dagdromen
    - Tekenen (wat je tekend kun je verwerken in je dagdroom en het verhaal wat je dagdroomt kun je opschrijven:p)
    - Kijken (maar dan bedoel ik ook echt kijken en wéten wat je ziet) naar alles om je heen.

    xxx


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Muziek, films,..


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Films, dromen, boeken.
    Maar soms schiet opeens wat in mijn hoofd.
    Soms komt het zelfs door tekeningen n_n
    Alleen de meeste verhalen maak ik een inleiding van, maar ga ik niet mee door. ^^.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Embrace schreef:
    (...)
    Je mag je speech hier best neer plaatsen hoor. Ik vraag er naar :3 Want ik ben er gewoon nieuwschierig naar.

    Ik heb hem niet op de computer staan. Hij ligt ergens in mijn kluisje op school, het is een Drama opdracht :')


    Your call, Detective Shinypants.

    bij mij komen ze altijd bij de gekste dingen :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm.. Meestal als ik voor ik ga slapen, gaan mijn gedachte door mijn hoofd, en zo krijg ik ideeën en ook muziek bepaalde boeken of films


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.