• ik heb vandaag geholpen bij de open dag van mijn school :'D. was leuk behalve de t-shirt die we aan moesten die was maatje XL T-T

    ik moest vandaag achter een soort van bar staan. in het duits lokaal.ook de hapjes waren duits. ook was er bier en wijn maar dat stond er gewoon omdat het duits was . Mensen vroegen ook nog eens of ze dat echt mochten xD zelfs een paar leerlingen vroegen er om. in het begin kwam er echt bijna niemand. dus hadden we bijna alle chips opgegeten:9~ we hadden ook knakworstjes :Y) die raakte wie niet kwijt toen zijn we door de hele school gelopen. sommige groep 8ters durfte niet tegen ons te praten omdat ze in het duist moesten doen. terwijl het gewoon op een papiertje stond in de klas waar steeds J voor stond.(nerd)en ze dachten dat wij ofzo in de 2de of hoger zaten. toen ze te horen kregen dat we nog maar in de 1e zitten...waren ze verbaast. echt die gezichten.xD ze vonden dat we goed duits konden terwijl het vreselijk was :3was ik nog door de school gelopen. naar het bv lokaal. zie ik daar een schild staan die ik heb gemaakt :3 toen heeft mijn lerares bv mij aan alle Bv leraren voorgesteld :$ en toen op het eind net voor kwart voor 1. kwamen een stroom of mensen binnen in het duits lokaal. toen alles bijna op was ._.

    daarna moest ik nog naar de opendag van een school voor mijn broer het zatkine. daar vroegen ze of mijn zus en ik ook keken (tweeling) voor een opleiding daar xD. meer dan 3x werd ik iets van 16 geschat :'D



    oke hoe was jullie dag> :3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:37 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OMG, mijn school had vandaag ook open dag!
    Maar ik ging niet ofzo, want ik moet leren voor toetsweek x(


    Felix

    ik had gisteravond open avond.. heb me echt rot gelachen :)


    I write my own story of life

    Dat ga ik op zaterdag doen (A)
    Heb erg veel zin in. Dat doe ik al drie jaar.
    :Y)

    Ik had vandaag ook open dag, en het was zo gezellig : D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik stond op en ging leren. Spannend leven.

    Onze open dag is geloof ik pas over 2 weken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet 5 febrauri moet ik bij Geschiedenis staan :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waar woon jij?
    Hoorn?


    Love sheds light one the darkest of times

    ik moet 29 januari maar dat weet jij al he zusie


    Shoganai i ne~

    Ik moet speechen voor TTO afdeling op de open dag. Oh dat vind ik zó leuk D:


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik werd wakker met een roos naast mijn bed en glow in the dark armbandjes om, bedacht me waarom, en toen herinnerde ik me dat ik naar The Hot Stewards ben geweest vanacht. En toen ben ik gaan douchen, logeerspullen opgeruimd, van Diessen naar Tilburg gefietst (3 kwartier) met een grafkop terwijl ik de weg niet eens wist, en nu ben ik thuis geen fuck aan het doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TheWay schreef:
    Waar woon jij?
    Hoorn?

    nee Spijkenisse:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ging ook naar de open dag op mijn school, omdat mijn broertje volgend jaar daar op school komt. ik vond het best gezellig!


    Even a white rose has a black shadow.

    CrazyChicken schreef:
    OMG, mijn school had vandaag ook open dag!
    Maar ik ging niet ofzo, want ik moet leren voor toetsweek x(

    Dat is eng, ik heb precies hetzelfde. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij mij is volgende week open dag. :Y)


    -

    Bij mij is't volgende week, maar ik ga niet (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind