• Oke, ik heb een paar rollen nodig voor een nieuw verhaal dat ik ga schrijven en ontwikkelen (lol)
    Het gaat basicly over vier meiden die een band beginnen en zo beroemt worden en alle probelem daarom heen

    wie/wat ik nodig heb:
    Leadsinger: doe ik zelf
    Gitaarplayer: By Armistice
    Bassplayer: By cappucino
    Drummer: By Onevoice
    Drummers Crush: By Onevoice
    0x vriendinnen van een van de vier meiden
    1x: By xRadio
    1x: By MissRose
    1x: By jOnna
    1x: By xLoveMe
    Crush: Justin Bieber
    0x bitches van school
    1x leider van de bitches x'D: By Colourcake
    1x bitch: By fietslamp
    1x bitch: By FREDxZOEY

    Wat ik nodig heb kwa informatie:
    Naam:
    Doopnaam/tweedenaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijdhet liefste 16 of 17:
    Oogkleur:
    Haarkleur:
    Familie:
    Vader/Stiefvader:
    Moeder/Stiefmoeder:
    Zusje/Broertje:
    Karakter:
    Hobbies:
    Extrazoals piercings/tattoo's:
    Crush:

    Ik kies uiteindelijk de personage die ik persoonlijk het best bij mijn story vindt passen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:19 ]


    Chaotic Evil

    1 van de 3 bitches. Het liefst hun leider :)
    Naam: Jayden
    Doopnaam/tweedenaam: Michelle
    Achternaam: Williams
    Volledige naam:Jayden Michelle Williams
    Leeftijdhet liefste 16 of 17: 17
    Oogkleur: Blauw
    Haarkleur: Blond
    Familie: Woont samen bij haar ouders in een grote villa.
    Vader/Stiefvader: Vader
    Moeder/Stiefmoeder: Stiefmoeder
    Zusje/Broertje: enigskind
    Karakter: Wilt veel aandacht en hangt daarom de bitch uit. Ook omdat ze snel jaloers op andere mensen wordt. Stiekem is ze toch heel aardig en wilt andere ook leren kennen.
    Hobbies: Mensen afzeiken, shoppen, dansen, aandacht vragen en daten met boys.
    Foto: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=blond+girl#/d1pkl1w

    Extrazoals piercings/tattoo's: Tongpiercing
    Crush: Troy Manson
    http://browse.deviantart.com/?q=boy&order=9&offset=24#/d17w6is


    Music = My Life

    Gitaarplayer
    Naam: Serena
    Doopnaam/tweedenaam: Lee
    Achternaam: De wit
    Volledige naam: Serena Lee De Wit
    Leeftijd: 17
    Oogkleur:Bruin
    Haarkleur: Donker Blond
    Familie: Een normaale familie alles is nog bij elkaar enzo.
    Vader/Stiefvader: Vader
    Moeder/Stiefmoeder: Moeder
    Zusje/Broertje: Zusje van 14 en broertje van 8
    Karakter:Lief,Zorgzaam,Stoer,Enthousiast,Humor,Positief
    Hobbies: Gitaar spelen,Lezen,Wandelen,Dvdtje kijken,Uitgaan,Shoppen
    Extrazoals piercings/tattoo's:Geen
    Crush: Ville Valo(Zanger H.I.M) Of Victor Reinier(Acteur bijv in Flikken maastricht en baantjer)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:40 ]


    Ordo ab Chao

    Rol: GitaarPlayer, en anders Bas.
    Naam: Laura
    Doopnaam/tweedenaam: -
    Achternaam: Riot
    Volledige naam: Laura Riot
    Leeftijd: 17
    Oogkleur: Blauw
    Haarkleur: veranderd nog wel is, maar op het moment oranje
    Familie: Moeder, vader (hele irritante) en broer
    Vader/Stiefvader: Heel irritant, dik, eet bekant alles
    Moeder/Stiefmoeder: lief, hele lichte bruine ogen, bezorgt
    Zusje/Broertje: vind dat ie al volwassen is en ik kinderachtig
    Karakter: Ik doe aardig als jij aardig doet tegen mij, doe je bitchy kan je het ook terug krijgen, party animal, flirt graag maar als ze dan een serieuze reactie krijgt word ik verlegen.
    Hobbies: Gitaar/bas spelen, uitgaan, rondhangen met vrienden.
    Extrazoals piercings/tattoo's: op me arm "Love the way you lie" en industrial.
    Crush: Taylor Lautner

    Foto:
    http://spa.fotolog.com/photo/58/37/80/myseryxriot/1229354235252_f.jpg

    rol:Gistraa Player
    Naam:Mira
    Doopnaam/tweedenaam: Rue
    Achternaam: whild
    Volledige naam:Mira Rue Whild
    Leeftijdhet liefste 16 of 17:16
    Oogkleur:groen bruin
    Haarkleur:bruin
    Familie: woont bij haar oma haar ouders+zus zijn omgekomen bij autoongeluk toen zij nog maar 1 was
    Vader/Stiefvader: -
    Moeder/Stiefmoeder: haar oma
    Zusje/Broertje:geen
    Karakter:verlegen,trouw aan haar vriendinnen
    Hobbies:lezen,schrijfven en gitaar en piaone spelen
    Extrazoals piercings/tattoo's:niks
    Crush: Edward cullen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    rol: 1 van de 2 vriendinnen
    Naam: Joselyn (Lynn)
    Doopnaam/tweedenaam: Adriana Maria
    Achternaam: Adams
    Volledige naam: Joselyn Adriana Maria Adams
    Leeftijdhet liefste 16 of 17: 16
    Oogkleur:grijs/blauw
    Haarkleur:Bruin
    Familie: Een broer van 18, Kyle. Een zusje van 11, Cassidy en haar ouders Tom en Grace, bij haar moeder is net Borstkanker geconstateerd. Ze heeft ook een oom die werkt in het theater en nogal streng is, Theodore
    Vader/Stiefvader: Tom
    Moeder/Stiefmoeder: Grace
    Zusje/Broertje: Kyle en Cassidy
    Karakter: Nogal wild en gek, maar is soms ook heel rustig. Heeft vaak veel slaap te kort en gaapt daarom ook vaak.
    Hobbies: Dansen, acteren bij het jeugdtheater en haar oom helpen met theater producties.
    Extrazoals piercings/tattoo's: oorbellen en een kleine spreeuw tattoo op haar voet voor haar moeder
    Crush: Mark Sanders, een jongen die naast haar zit bij tekenen (waar ze overgens echt slecht in is)


    Ordo ab Chao

    Bassplayer
    Naam: Alissa
    tweedenaam: Elisabeth Marian
    Achternaam: Gottingham
    Volledige naam: Alissa Elisabeth Marian Gottingham
    Leeftijd: 16
    Oogkleur: blauw
    Haarkleur: bruin haar, soms krult het soms is he stijl
    Familie: Alissa, die op zich wel nog heel erg jong is, woont al op haar zelf in een prachtig penthouse. Haar ouders zijn het er niet mee eens, maar Alissa trekt zich daar niets van aan.
    Vader: Jullius Elliot Gottingham is niet erg blij met het gedraag van zijn jongste dochter, maar zolang ze goede resultaten op school haalt en niet dronken over straat loopt, is het voor hem goed. Alissa is ook zijn kleine prinsesje. Hij zou haar nooit pijn kunnen doen en verwent haar daarom.
    Moeder: Elenoor Marie-Louise Bradinson-Gottingham is het uitstekend voorbeeld van een moeder die nooit thuis is. Voor haar werk als modeontwerpster moet ze vaak reizen over de hele wereld. Alissa heeft het haar nooit vergeven dat ze niet was gekomen naar haar belangrijkste basketbalwedstrijd ooit. de twee vrouwen praten bijna nooit tegen elkaar.
    Broer: Alissa heeft een twee jaar oudere broer genaamd, Jason Matthew Gottingham, waarmee ze een heel goede band heeft. Jason is haar beste vriend en ze spreken bijna iedere dag af. Ze weten alles over elkaar en hebben nooit ruzie.
    Karakter: Alissa is een actief meisje dat vaak ondoordachte acties onderneemt. Ze is ook prettig gestoord maar dat is ze alleen bij haar vrienden. Door sommige omstandigheden heeft ze moeite met mensen vertrouwen. Ze heeft een vriendengroepje waar ze zichzelf is en nooit bij andere mensen. Ze straalt ook een arrogantie uit waardoor sommige mensen haar meteen beschrijven als een bitch. Alissa kan ook heel erg grof uit de hoek komen, maar dat alleen als je haar boos, écht boos, krijgt. Ze neemt het altijd op voor haar vrienden. Ze is ook afschuwelijk eerlijk en zegt meestal wat ze denkt, waardoor ze snel vijanden maakt. Al bij al kan ze echt een lief meisje zijn.
    Hobbies: muziek is altijd al haar grote passie geweest. Ze speelt basgitaar, elektrische gitaar, akoustische gitaar, piano en drum. Ze verkiest toch wel basgitaar boven de rest. In moeilijke tijden grijpt ze meteen naar haar gitaar. Ook houd ze van sporten. Doordat Alissa een bezige bij is, oefent ze niet lang een sport uit. Het kan zijn dat ze een maand voetbal doet en de volgende dag zegt dat ze op zwemmen gaat. Toch probeert ze zoveel mogelijk sporten te beoefen. Zo gaat ze bijvoorbeeld iedere ochtend gaan joggen in het park en iedere avond speelt ze basketbal op het pleintje achter haar school.
    Extra: Ze heeft geen tattoo want ze vind het idee van een oma met een tattoo maar walgelijk. Toch vindt ze dat sommige tattoo echt wel stoer kunnen zijn. Ze heeft wel een navelpiercing en drie gaatjes in haar rechteroor.
    Crush: iedereen weet ondertussen al dat Patrick, de beste vriend van Spongebob, gewoon te lekker vindt.
    foto: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6524156/tumblr_lfh5rvo3v41qfjxrco1_400_large.png?1295784598

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 14:24 ]


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    Rol: Een vriendin van de 4 vriendinnen ^^
    Naam: Evelyn
    Doopnaam/tweedenaam: Daphne
    Achternaam: Dowson
    Volledige naam: Evelyn Daphne Dowson
    Leeftijd: 17
    Oogkleur: blauw
    Haarkleur: blond
    Familie: gaat samenwonen met haar vriendje wanneer ze allebei 20 zijn, die de looks van een badboy heeft, maar een hart van goud.
    Vader: Dennis
    Moeder: Sybil
    Zusje/Broertje: 2 oudere broers, en een jonger zusje. Haar broers zijn 20 en 21, haar zusje is nog maar 14.
    Karakter: spontaan, een beetje arrogant, houdt niet van mensen die veroordelen, eerlijk en kan er af en toe gekke opmerkingen uitflappen.
    Hobby's: Lezen, drums, met haar kleine kat Cesar spelen.
    Tattoos of piercings : -
    Foto


    "Well, well. Look who we've got here!"