• Er is een meisje van mijn school vermist.. alweer.
    Vorig jaar werd Millie vermist. Iedereen hier weet wel wie dat was denk ik. Dat meisje dat voor een paar dagen vermist was en daarna dood werd teruggevonden in de tuin bij haar buurman.
    Zij zat bij mij op school. Ik kende haar ook. Niet goed, ik heb maar een paar keer een kort gesprek met haar gehad. Toch was ik er stuk van.
    Twee maanden geleden kwam ik op school aan en hoorde ik dat er een jongen van onze school zelfmoord had gepleegd, Vincent.
    Ik had er een topic over gemaakt die je hier kan lezen
    Nu is er weer een meisje van mijn school vermist. Chiara, uit 4 mavo.
    Het begint nu toch wel eng te worden.
    Eerst gebeurde er nooit wat op school. Nu worden al die leerlingen vermist, en dood teruggevonden.
    Ik tril nu gewoon. Ik weet niet waarom, maar ik ben gewoon bang. Ik weet ook wel dat er niks 'kan' gebeuren. Maar als ik naar school fiets, kijk ik de hele tijd schichtig om me heen. Omdat ik het gewoon niet meer vertrouw. Het is vreselijk dat al die leerlingen vermist worden..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik bedenk ook maar wat,
    misschien is er een bende?
    Dat die politievent lid was, iemand die jongen gedwongen heeft tot? En nu dat meisje? dat bedoelde ik o;

    -ik wil je nu niet bang maken, het zal vast neit waar zijn-
    Dat kan niet waar zijn. Die politieman heeft nooit wat daarvoor gedaan en had amper contacten met de buitenwereld.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Dat kan niet waar zijn. Die politieman heeft nooit wat daarvoor gedaan en had amper contacten met de buitenwereld.

    Ik zeg toch ook niet dat het waar is?
    ik ben gewoon aan het brainstormen en dat schoot me gewoon te binnen..


    Me so good.

    Simbelmyne schreef:
    Ik denk dat die zaken allemaal wel los van elkaar staan, maar toch creepy dat er zoveel dingen gebeuren rond jouw school o_o


    Olive

    dat is aardig ernstig!
    sterkte ermee!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    omg, wat erg is dat:O
    sterkte...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Simbelmyne schreef:
    Ik denk dat die zaken allemaal wel los van elkaar staan, maar toch creepy dat er zoveel dingen gebeuren rond jouw school o_o


    Ik weet ook wel dat die zaken allemaal los van elkaar staan. Ik vind het gewoon een beetje raar dat al die dingen plots gebeuren. Toen ik hier in de 1ste zat gebeurde er bijna nooit wat. In de tweede ook niet. Maar nu gebeuren opeens al die rare dingen. Want ik hoor bijna niks over de andere scholen, dat er daar leerlingen worden vermist of zelfmoord plegen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ach man, dat is idd wel eng. Ik hoop dat dat meisje snel terug gevonden wordt. en sterkte nog.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ocharm, da's wel erg! =S
    Een heel goede vriend van me was ook vermist maandag, maar hij kwam die avond pas laat gelukkig terug thuis.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.