• Niet dat ik een vriend heb ofzo, of dat ik het van plan ben.
    Maar welke leeftijd vinden jullie normaal om seks te hebben?


    I'm in love with you and all your little things

    Geen idee 16,17 ofzo..:Y)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vanaf wanneer je er klaar voor bent, maar als je persé het aan een leeftijd wilt koppelen dan zeg ik vanaf 16.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    O;
    Dat weet ik niet, maar ik denk 18?


    Me so good.

    16 ofzo.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Idk. Wanneer diegene er klaar voor is x) Hangt niet echt een leeftijd aan. Maar in ieder geval wel om te beginnen rond de 16 jaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    In ieder geval 13>


    Life is hard and then we die

    17, 18??


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik denk dat daar geen leeftijd aan vast moet zitten. Al gaan somige wel erg ver op té jonge leeftijd.
    Ik denk dan ook rond de 16 ^^


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Dat heeft te zien met hoe lang je al samen bent met die persoon en of je er klaar voor bent. Maar als ik echt een leeftijd moet noemen 15,16.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:41 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Simbelmyne schreef:
    Idk. Wanneer diegene er klaar voor is x) Hangt niet echt een leeftijd aan. Maar in ieder geval wel om te beginnen rond de 16 jaar.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het ligt eraan hoe lang je een relatie met iemand hebt, maar als het echt een leeftijd moet zijn rond je 15e of 16e.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoals anderen hier al zeggen, wanneer diegene er zelf klaar voor is. Maar ik vind 16 jaar wel een mooie leeftijd :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Apasionado schreef:
    Vanaf wanneer je er klaar voor bent, maar als je persé het aan een leeftijd wilt koppelen dan zeg ik vanaf 16.

    Ik weet niet, tegenwoordig moet alles al zo jong. Ik vind zelf 17 wel oké


    Today will be Girl's Day party with you~

    Papercut schreef:
    Het ligt eraan hoe lang je een relatie met iemand hebt, maar als het echt een leeftijd moet zijn rond je 15e of 16e.


    Has no one told you she's not breathing?