• Raf - het vriendje van mijn beste vriendin - heeft vandaag gezegd dat ik met mijn leren vestje op zo'n rockchick lijk, terwijl ik echt veel rockmuziek luister :'D. Ik vond het wel grappig. Ik denk wel dat muziek je stijl bepaald, maar niet erg veel. Misschien een beetje?

    Maar wat vinden jullie? Is het waar dat muziek je stijl bepaald?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Bij mij is dat niet echt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, bij mij wel. Toen ik veel Tokio Hotel luisterde was ik echt zo'n TH-fan-wijf en toen ik Jrock luisterde ging ik mijn stijl meer daarop baseren. Volgens mij doet iedereen dat wel een beetje, bewust of onbewust (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij mij niet lol


    As travars

    Een beetje..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm. Aangezien kleding en muziek allebei een stuk van je persoonlijkheid weerspiegelen vind ik het logisch dat er een verband is tussen de twee (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij mij totaal niet. Ik luister bijna alles, inclusief Rock, Alternative en Klassiek,
    Maar dat zie je echt niet aan mijn style. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mwa half/half, soms zie ik dan wel is foto's en dan denk ik echt. Omfgg, dat ziet er echt leuk uit! Maar dat is niet speciaal een artiest waar ik fan van ben. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Neee dat heb ik niet.. xD Ik luister altijd naar Rock muziek maar ik draag gewoon normale kleding xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik denk niet dat je meteen aan mij ziet dat ik hardstyle luister. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nu je het zegt. Ik heb dat ook, ik luister veel rock etc. en ik had eens een zwart leren jasje aan, met een baggy broek en Vans.
    M'n vriendin reageerde meteen zo van 'Shireen, je bent nu écht een rock chick!'
    Dus ja, denk het wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik luister van alles maar ben gewoon mezelf en draag wat ik lekker vind, ik plak ook niet graag labels op anderen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    soort van denk ik ? ik bedoel, je stijl is je stijl. Dan hangt dat toch zowizo samen met je muziekstijl ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    reyon schreef:
    Hmm. Aangezien kleding en muziek allebei een stuk van je persoonlijkheid weerspiegelen vind ik het logisch dat er een verband is tussen de twee (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zeker niet. Dan zou ik met zo wat alleen maar leren broek jacks en andere zooi wat hard rock is op school rond lopen. Loop er meer bij als een of andere halve gare. Die de mode weet te verneuken :D


    Love sheds light one the darkest of times

    je nu je het zegt bij mij wel :'D


    Shoganai i ne~