• Ik wil staken ik wil zo hard staken dat Bio Afegeschaft word het is echt zo super irritant en de hele klas snapt dat wijf niet als ze uitlegt ik haal alleen onvoldoendes voor Bio en ik haat het zijn er ook mensen die een bepaalde vak haten?

    Ligt meestal aan de docent he, niet aan het vak.


    Life is hard and then we die

    Dan staak je toch. Dan haal je helemaal geen voldoende meer :'D Je moet het er maar gewoon mee doen, en als ze echt zo slecht les geeft moet je naar de directie stappen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wiskunde... ik kan het niet. Ik zit verdomme op mijn vingers te tellen als ik iets moet tellen. Ze zeiden op de basisschool altijd dat het makkelijker zou zijn vanwege de rekenmachines, nou ik ben er gewoon mee gekapt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bio is geweldig <3
    Maar wij hebben ook zo'n überkoele leraar die álles weet en er uitziet als een ontplofte professor.
    Ik heb een hekel aan gym. Mijn leraar uit de onderbouw had me een half minderwaardigheidscomplex gegegeven omdat ik niks kon x)


    Felix

    WISKUNDE!! bahbah, ik heb nog geen voldoendes gehaald voor dat kutvak dit jaar.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Seaside schreef:
    Dan staak je toch. Dan haal je helemaal geen voldoende meer :'D Je moet het er maar gewoon mee doen, en als ze echt zo slecht les geeft moet je naar de directie stappen.


    DIE DIRECTIE IS WEG DUDEE ZE IS OVERGESTAPT en Bio docent is irritant iedereeeen vind dat ze geen les kan geven en dan ligt het ineens aan ons

    SmexyBieber schreef:
    (...)

    DIE DIRECTIE IS WEG DUDEE ZE IS OVERGESTAPT en Bio docent is irritant iedereeeen vind dat ze geen les kan geven en dan ligt het ineens aan ons
    Nouja, als ik kijk hoe je al over haar praat lijkt het me ook dat er ook wel een beetje schuld aan jullie kant zit.


    Life is hard and then we die

    CrazyChicken schreef:
    Bio is geweldig <3
    Maar wij hebben ook zo'n überkoele leraar die álles weet en er uitziet als een ontplofte professor.
    Ik heb een hekel aan gym. Mijn leraar uit de onderbouw had me een half minderwaardigheidscomplex gegegeven omdat ik niks kon x)


    Jij houd van bio? :|

    Ik haat Frans, Aardrijkskunde, Scheikunde en Natuurkunde. Volgend jaar heb ik het allemaal niet meer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt meestal aan de docent he, niet aan het vak.


    Ik vind Bio stiekem leuk


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik vind Bio stiekem leuk


    - heeft zelfmoord gepleegd-

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nouja, als ik kijk hoe je al over haar praat lijkt het me ook dat er ook wel een beetje schuld aan jullie kant zit.

    Ik dacht precies hetzelfde :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nouja, als ik kijk hoe je al over haar praat lijkt het me ook dat er ook wel een beetje schuld aan jullie kant zit.


    Waarom ligt het dan ons de directrice is gewoon overgestapt om weetikvel wat voor reden en ik kan er ook niks aan doen dat me Bio lerares gewoon letterlijk geen les kan geven en doet alsof alles makkelijk is

    SmexyBieber schreef:
    (...)

    Waarom ligt het dan ons de directrice is gewoon overgestapt om weetikvel wat voor reden en ik kan er ook niks aan doen dat me Bio lerares gewoon letterlijk geen les kan geven en doet alsof alles makkelijk is
    Ik zeg niet dat het alleen maar aan jullie ligt. Het zou best kunnen dat ze geen les kan geven. Maar misschien hebben jullie haar die kans ook nooit gegeven.


    Life is hard and then we die

    SmexyBieber schreef:
    (...)

    Waarom ligt het dan ons de directrice is gewoon overgestapt om weetikvel wat voor reden en ik kan er ook niks aan doen dat me Bio lerares gewoon letterlijk geen les kan geven en doet alsof alles makkelijk is
    Ze bedoelt dat jullie waarschijnlijk ook niet de perfecte klas zijn. En als je het moeilijk vindt, dan vraag je het aan haar of ze het wilt uitleggen.
    Geloof me, zulke drama's bestaan uit 2 kanten


    Today will be Girl's Day party with you~