• De jonge vrouw is Fabienne Rosalie Caitlyn Donnhal, de enige dochter van de Lord en Lady van Elloin Castle.
    Haar vader, Lord Robbert Donnhal, had vier winters geleden besloten dat zijn dochter zich zou verloven op de dag van haar zeventiende verjaardag. Een dag die te snel naderbij komt.

    Lord Robbert Donhall heeft het kasteel geërfd van zijn vader, die het weer van zijn vader had en die weer van de zijne. Het is een zeer oud kasteel dat gebouwd is door de elfen die eens dat land bewoonden.

    Het enige dat is overgebleven van de tijd van de elfen, is een profetie. Deze heeft betrekking tot Fabienne, hoewel ze zelf niet weet welk lot boven haar hoofd hangt.


    Hebben jullie enig idee hoe ik dit verhaal kan noemen? Het moet in het Nederlands zijn.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 10:44 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Help help help, echt niemand?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    The prophecy that knows everything.
    The mystery Castle.
    The unknown destination.
    It's my destiny.
    I don't know my destiny.
    Misschien heb je hier wat aan? (:

    JonasTurtle schreef:
    The prophecy that knows everything.
    The mystery Castle.
    The unknown destination.
    It's my destiny.
    I don't know my destiny.
    Misschien heb je hier wat aan? (:


    Euhm, ze moeten wel in het Nederlands zijn o.o
    Dat ben ik er helemaal vergeten duidelijk bij te zetten! Sorry, stom! Maar ze zijn wel mooi!
    Misschien als ik ze vertaal in het Nederlands, klinkt het dan?
    Het onbekende lot?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 10:46 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Euhm, ze moeten wel in het Nederlands zijn o.o
    Dat ben ik er helemaal vergeten duidelijk bij te zetten! Sorry, stom! Maar ze zijn wel mooi!
    Misschien als ik ze vertaal in het Nederlands, klinkt het dan?
    Het onbekende lot?


    Jaa, die klinkt mooi! (: