• Lysandra Allison Johnson is een meisje van 20 jaar met een speciaal verleden . Zij is namelijk The Vampire Slayer . Iemand die van jongs af aan al wordt uitverkoren om de vampieren , demonen en monsters te bestrijden . Maar op haar 16 jaar gebeurde er een tragisch ongeval en iedereen dacht dat ze dood was . Maar eigenlijk was ze gewoon mee genomen en verzorgd door een aardige vampier en Nu na 4 jaar besluit ze haar oude wachter , degene die haar opleidde , en tegelijkertijd haar oude liefde opnieuw op te zoeken . Wat als ze ziet dat haar wachter / oude liefde opeens een nieuwe uitverkorenen heeft ...


    Oké Oké ik weet het op mijne anders profiel (die ik deel met vriendin ) heb ik dit topic ook geplaatst maar wegens dit verhaaltje alleen van mij is plaats ik het hier nog eens


    Gezochte Rollen :
    - De vampierenjongen die haar leven redde
    - De nieuwe uitverkorene
    - 2 oude vrienden
    - 2 nieuwe vrienden
    - 1 slechte & 1 goede vampier
    - 1 vriendin wachter


    Info :
    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Uiterlijk : (Uitgebreide beschrijving + Foto)
    Innerlijk : (Uitgebreide beschrijving)
    hobby's :
    Likes :
    Dislikes :
    Vijand :
    Status : (Single/relatie met .../verliefd op ..)
    Extra's:


    Ik kies niet alleen naar de eerste maar kijk ook naar je inhoud

    Even om te zeggen dit is geen moderne vampieren twilight storie , dit is een oude vampieren Buffy The Vampire storie !


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    wat voor soort vampieren??
    ben namelijk nogal Twilight en Jasper Hale verslaafd


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    VampireGirl1 schreef:
    wat voor soort vampieren??
    ben namelijk nogal Twilight en Jasper Hale verslaafd


    Vampieren die door een spies in het hart dood gaan , niet tegen wijwater kunnen , bang zijn voor kruizen en hun gezicht verandert als ze bloeddorstig worden


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    HisLover schreef:
    (...)

    Vampieren die door een spies in het hart dood gaan , niet tegen wijwater kunnen , bang zijn voor kruizen en hun gezicht verandert als ze bloeddorstig worden


    haha dan kan ik je niet echt verder helpen xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    VampireGirl1 schreef:
    (...)

    haha dan kan ik je niet echt verder helpen xD!!


    Oké geen problemo xd


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Zoals je het omschrijft lijkt het erg op het type "Vampire Diaries" vampier, ik ga er zo wel 1 maken denk ik. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Zoals je het omschrijft lijkt het erg op het type "Vampire Diaries" vampier, ik ga er zo wel 1 maken denk ik. (:


    Ja het lijkt wel op die van vampire dairies ^^


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    De nieuwe uitverkorene
    Volledige naam : Samantha Elise Tyler.
    Leeftijd : 17 jaar.
    Uiterlijk : Jamie heeft blond lang haar en groene ogen. Ze heeft niet zo een grote neus, maar hij is ook niet klein. Ze heeft altijd wel lipgloss en mascara op. Ze houd niet van jurkjes en draagt het liefst een spijkerbroek met een shirt erop. Mensen zijn snel jaloers op haar figuur en rondingen. Ze heeft een ketting die ze van haar overleden oma heeft gekregen en heeft die altijd om. Ze is 1.73 lang.
    Innerlijk : Samantha is heel nieuwsgierig. Ze wilt alles weten wat er om haar heen gebeurd en bemoeit zich ook best wel veel met de zaken van andere mensen. Ze is heel aardig, maar kan ook heel onaardig worden als ze niet haar zin krijgt. Ze vertrouwt snel mensen, maar als je een ding verkeerd doet dan vertrouwt ze je niet meer.
    Ze is een echte vechter en doet ook aan karate. Ze is er ook heel goed in. Ze houd ook van vechten en trekt zich helemaal niet snel terug. Ze dood vampieren eigenlijk wel een beetje met plezier.
    Ze houd ook heel erg van feesten en probeert dan naar het vampier doden en school ook nog naar feesten te gaan.
    hobby's : Vechtsporten uitoefenen, lezen en feesten.
    Likes : Vechten, feesten, lolly's.
    Dislikes : Vampieren, de oude slayer (een beetje) en kauwgom.
    Vijand : Vampiers en voor de rest weet ik niet echt iemand.
    Status : Ze heeft een relatie met iemand uit haar klas, Dean, maar hij weet niks van het slayen.
    Extra's: Samantha is niet blij als de oude wachter terug is gekomen. Ze mag de vriendelijke vampier ook niet echt.

    Kan je het melden als het verhaal begint of als ik de rol heb? (:

    JonasTurtle schreef:
    De nieuwe uitverkorene
    Volledige naam : Samantha Elise Tyler.
    Leeftijd : 17 jaar.
    Uiterlijk : Jamie heeft blond lang haar en groene ogen. Ze heeft niet zo een grote neus, maar hij is ook niet klein. Ze heeft altijd wel lipgloss en mascara op. Ze houd niet van jurkjes en draagt het liefst een spijkerbroek met een shirt erop. Mensen zijn snel jaloers op haar figuur en rondingen. Ze heeft een ketting die ze van haar overleden oma heeft gekregen en heeft die altijd om. Ze is 1.73 lang.
    Innerlijk : Samantha is heel nieuwsgierig. Ze wilt alles weten wat er om haar heen gebeurd en bemoeit zich ook best wel veel met de zaken van andere mensen. Ze is heel aardig, maar kan ook heel onaardig worden als ze niet haar zin krijgt. Ze vertrouwt snel mensen, maar als je een ding verkeerd doet dan vertrouwt ze je niet meer.
    Ze is een echte vechter en doet ook aan karate. Ze is er ook heel goed in. Ze houd ook van vechten en trekt zich helemaal niet snel terug. Ze dood vampieren eigenlijk wel een beetje met plezier.
    Ze houd ook heel erg van feesten en probeert dan naar het vampier doden en school ook nog naar feesten te gaan.
    hobby's : Vechtsporten uitoefenen, lezen en feesten.
    Likes : Vechten, feesten, lolly's.
    Dislikes : Vampieren, de oude slayer (een beetje) en kauwgom.
    Vijand : Vampiers en voor de rest weet ik niet echt iemand.
    Status : Ze heeft een relatie met iemand uit haar klas, Dean, maar hij weet niks van het slayen.
    Extra's: Samantha is niet blij als de oude wachter terug is gekomen. Ze mag de vriendelijke vampier ook niet echt.

    Kan je het melden als het verhaal begint of als ik de rol heb? (:



    Je hebt de rol (hoera) En ik zal laten weten als hij actief staat staan x


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    1 nieuwe vriendin
    Volledige naam : Mason Evelynn Carlington
    Leeftijd : 19
    Uiterlijk : Mason heeft lange bruine steile lokken die ze meestal los laat hangen. Haar blauwe ogen worden omlijst door donker en volle wimpers. Ze heeft een egale bruine huid. Haar kledingstijl is stoer met een tikkeltje schattigheid erin verwerkt. Meestal is het een klein detail dat ervoor zorgt.
    Innerlijk : Mason koestert een grote haat voor de wachter van Lysandra. Haar tweelingzus was veranderd in een vampier, maar de wachter had haar vermoord. Na 5 jaar zint Mason nog steeds op wraak en die zal ze ooit krijgen. Mason is een meisje dat niet snel haar gevoelens toont, ze is genoeg gekwetst geweest in het verleden. Ook is ze een feestbeest en wilt ze vaak plezier hebben. Doordat ze al vaak is gaan feesten kan ze goed tegen alcohol en wordt bijna nooit zat. Mason is ook een loyaal type, ze heeft alles voor haar vrienden over en blijft ze altijd trouw. Soms heeft ze last van stemmingswisselingen.
    hobby's : zwemmen, feesten, drinken, shoppen, dansen, jongens zoenen, tekenen en kungfu
    Likes : jongens, drank, feest, geld, nikelodeon
    Dislikes : haar ouders, kleren die uit haar maat zijn, slakken en vogelverschikkers
    Vijand : de wachter
    Status : happy single :D
    Extra's: denk het niet

    wil je laten weten wanner je begint??????
    het lijkt me een leuk verhaal


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    cappucino schreef:
    1 nieuwe vriendin
    Volledige naam : Mason Evelynn Carlington
    Leeftijd : 19
    Uiterlijk : Mason heeft lange bruine steile lokken die ze meestal los laat hangen. Haar blauwe ogen worden omlijst door donker en volle wimpers. Ze heeft een egale bruine huid. Haar kledingstijl is stoer met een tikkeltje schattigheid erin verwerkt. Meestal is het een klein detail dat ervoor zorgt.
    Innerlijk : Mason koestert een grote haat voor de wachter van Lysandra. Haar tweelingzus was veranderd in een vampier, maar de wachter had haar vermoord. Na 5 jaar zint Mason nog steeds op wraak en die zal ze ooit krijgen. Mason is een meisje dat niet snel haar gevoelens toont, ze is genoeg gekwetst geweest in het verleden. Ook is ze een feestbeest en wilt ze vaak plezier hebben. Doordat ze al vaak is gaan feesten kan ze goed tegen alcohol en wordt bijna nooit zat. Mason is ook een loyaal type, ze heeft alles voor haar vrienden over en blijft ze altijd trouw. Soms heeft ze last van stemmingswisselingen.
    hobby's : zwemmen, feesten, drinken, shoppen, dansen, jongens zoenen, tekenen en kungfu
    Likes : jongens, drank, feest, geld, nikelodeon
    Dislikes : haar ouders, kleren die uit haar maat zijn, slakken en vogelverschikkers
    Vijand : de wachter
    Status : happy single :D
    Extra's: denk het niet

    wil je laten weten wanner je begint??????
    het lijkt me een leuk verhaal


    Jou personage is echt leuk , kan veel spanning in het verhaal brengen dus je hebt de rol ! en ik zal je wel laten weten wanneer het begint (hoera)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey