• Als je liefje ook verliefd is op iemand anders :-( ?

    ja , ik zit in die situatie , maar voorlopig zijn we nog altijd samen..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    hem laten kiezen.
    als jij echt zo belangrijk voor hem bent kiest hij jou wel.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 15:08 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ehm, is het dan geen goed idee om het uit te maken?
    Dat is wel hard.. maar.. als hij verliefd is op iemand anders...
    Succes! <3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 15:09 ]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Mississippi schreef:
    hem laten kiezen.
    als jij echt zo belangrijk voor hem bent kiest hij jou wel.

    PurpleCandy schreef:
    Ehm, is het dan geen goed idee om het uit te maken?
    Dat is wel hard.. maar.. als hij verliefd is op iemand anders...
    Succes! <3
    Ja, maar je kan er niks aan doen als je verliefd op iemand wordt. Maar als hij dat andere meisje nu gaat sms-en,krabbelen en flirten enzo dan zou ik het wel uitmaken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    hem laten kiezen.
    als jij echt zo belangrijk voor hem bent kiest hij jou wel.
    dat heeft hij gedaan en hij koos voor mij. Maar het doet zo'n pijn als hij zegt dat hij niet weet of hij wel voor altijd bij mij wil blijven :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mississippi schreef:
    (...)Ja, maar je kan er niks aan doen als je verliefd op iemand wordt. Maar als hij dat andere meisje nu gaat sms-en,krabbelen en flirten enzo dan zou ik het wel uitmaken.
    sure , sms'en doet hij er al heel lang mee en ben al heel lang jaloers, maar hij zei altijd dat ik me toch geen zorgen moet maken. wel dus..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)dat heeft hij gedaan en hij koos voor mij. Maar het doet zo'n pijn als hij zegt dat hij niet weet of hij wel voor altijd bij mij wil blijven :'(
    Zeg dat hij het zeker moet weten dat hij met jou wilt of anders maak je het uit, want je hebt geen behoefte aan een twijfelend vriendje.


    it's so empty living behind these castle walls

    Stel hem voor een keuze, of hij kiest jou en verbreekt het contact zoveel als kan met dat meisje. Of hij kiest haar. Zo kan het niet.


    Your make-up is terrible

    Bij mijn ex en mij was dat ook zo, en wij hebben besloten om uit elkaar te gaan. Ik kan er niet mee leven dat als hij voor mij zou kiezen, dat hij alsnog verliefd is op een ander. Het contact kon ik ook niet controleren want hij woonde te ver weg en dat meisje zat bij hem in de klas. Moeilijke keuze maar wel de juiste, voor mij dan.


    -

    Genius schreef:
    Bij mijn ex en mij was dat ook zo, en wij hebben besloten om uit elkaar te gaan. Ik kan er niet mee leven dat als hij voor mij zou kiezen, dat hij alsnog verliefd is op een ander. Het contact kon ik ook niet controleren want hij woonde te ver weg en dat meisje zat bij hem in de klas. Moeilijke keuze maar wel de juiste, voor mij dan.
    pff maar ik wil ook helemaal niemand anders , als ik niet zo van hem hield had ik al lang kunnen zeggen : oh ik haat je en ik wil je nooit meer zien.
    Wat een rotsituatie :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)pff maar ik wil ook helemaal niemand anders , als ik niet zo van hem hield had ik al lang kunnen zeggen : oh ik haat je en ik wil je nooit meer zien.
    Wat een rotsituatie :'(


    Ja, dat kan wel, maar als hij op een ander meisje verliefd is geworden, houd hij dan wel zoveel van jou? Hoelang is dit al zo?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat kan wel, maar als hij op een ander meisje verliefd is geworden, houd hij dan wel zoveel van jou? Hoelang is dit al zo?
    oh effe denken , ik ben als sinds augustus jaloers op haar , zij is sinds eind oktober verliefd om hem en hij voelt sinds midden december iets voor haar.
    en dat kwam ik 3 dagen geleden te weten :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)oh effe denken , ik ben als sinds augustus jaloers op haar , zij is sinds eind oktober verliefd om hem en hij voelt sinds midden december iets voor haar.
    en dat kwam ik 3 dagen geleden te weten :'(



    Als het na anderhalve maand nog niet over is, is het geen opvliegen. Praat er serieus met hem over en stel hem echt voor de keuze. Dit is ook niet goed voor jou, jij gaat er kapot aan.


    Your make-up is terrible

    Seel schreef:
    Als je liefje ook verliefd is op iemand anders :-( ?

    ja , ik zit in die situatie , maar voorlopig zijn we nog altijd samen..

    Met hem erover praten, en hij moet wel kiezen... want zo speelt hij met je gevoelens..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mississippi schreef:
    hem laten kiezen.
    als jij echt zo belangrijk voor hem bent kiest hij jou wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.