• Er vroeg iemand mij om een kudo te geven aan een verhaal die ik niet lees.. Ik beslis toch zelf waneer ik een kudo geef... Vinden jullie dit ook irritant ??

    Ja, en dat is tegen de regels. Je kunt diegene aangeven bij de mods.


    Your make-up is terrible

    Idd irritant. Zoets mag je rapporteren bij de mods. Als het in je gastenboek staat kan je het rapporteren door op dat ene driehoekje met een uitroepteken te klikken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Idd irritant. Zoets mag je rapporteren bij de mods. Als het in je gastenboek staat kan je het rapporteren door op dat ene driehoekje met een uitroepteken te klikken.


    Kheb het berichtje verwijdert xD maar als ihet nog eens gebeurt meld ik het ;)

    ja, bij mij ook.Ik heb ze gemeld. Kun je naders niet gewoon een PB naar een mod sturen om dat te melden?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mee eens, mensen zeuren te erg!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Ja, en dat is tegen de regels. Je kunt diegene aangeven bij de mods.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Bij mij doen ze dat ook soms. Maar ik negeer gewoon


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, was een meisje, en die zeurde gewoon steeds dat ik een antwoord móést geven, en een kudo.Terwijl ik het verhaal niet eens volg.:|Nouja, je hebt ooit van die mensen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.