• Hellow Heete Poezen,,,
    Ik zit in de problemen ik vind twee serie's goed nu is het aan jullie om te kiezen,,,

    serie 1:
    je kan het ook minder ingewikkeld houden en vover een meisje dat bij hen op school zit doen maar die is super lelijk, en Tom&Co pesten haar, maar op een dag mag ze mee doen aan het programme Make-over ze krijgt een hele nieuwe look en op school adoreert iedereen haar nu, maar ze laat haar vrienden niet vallen die haar vroeger gesteunt hebben, Tom pest haar niet meer, na 2jaar zijn ze van school af en Ze werd een Populaire zangeres en Tom zit dan in de band Tokio Hotel op een Awarduitrijking ontmoeten ze elkaar weer, Tom weet totaal niet wie het is en probeert haar te versieren maar het meisje weet alles nog wel en wijst hem dus af, Tom blijft proberen om het hart van dat meisje te winne,!!

    serie 2:
    Je bent een meisje en hebt een stronthekel aan TH,vooral aan Bill.Op een dag richt je met nog andere TH-haters een groepje op tégen hun en jullie gaan dan op zoek naar hun huis.Als jullie op internet hebben gevonden waar ze wonen gaan jullie er heen en zetten hun huis in de fik,maar wat jullie niet weten is dat dat huis een valstrik was en dus een huis van iemand anders was.Jullie moeten heel veel geld betalen en hebben daardoor geen onderdak meer.Op een dag komt er een jongen die vermomd is(1 van TH) langs gelopen en die biedt jullie een slaapplaats aan.Als jullie in dat huis zijn zien jullie dus dat die gene z'n vermoming uit doet en zien jullie wie het is.Jullie zeggen niks,maar proberen het leven van diegen zuur te maken.Als op een dag Tom op bezoek komt voel je in een keer een raar gevoel in je buik.Verliefdheid dus...

    Serie 3:
    Het gaat over een arm meisje die in een klein dropje woont met haar moeder, vader en jongere zusje. Op een dag komt er een man langs in een sjieke auto en die gast vraagt aan de ouders van het meisje in ruil voor véél geld dat zij met hem meegaat naar zijn huis enzoo. Hij heeft namelijk een soort van club. Het meisje wil eerst niet mee maar moet dan uiteindelijk en ze gaat toch mee. Na een tijd als het meisje 16 jaar is word ze gebruikt voor prostitutie. Maar ze word ook verliefd op een lieve jongen. Altans, dat denkt ze want die jongens is eigenlijk een gezochte crimineel. Maar dan komt ze nog een jongen tegen met wie ze eerst gewoon vrienden wil zijn maar na een tijd meer. Ze oet en zal weg geraken van die prostitutie wered. Lukt het of niet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    [/Vind KimCupCake een na-aper xD]

    *Denkt: NOU EN! *
    xD

    definitley serie 1.

    Serie 1 heb ik ook..Precies hetzelfde als mijn serie.
    Ow als je niet wil dat ik hem dan maak moet je het zeggen hé!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Serie 1 heb ik ook..Precies hetzelfde als mijn serie.


    echt :X ik verzon hem terplekke x'D


    *He's the one.

    EEEN


    Sweet dreams will come true.

    DRIIIEE
    Die is lkker origineel en 1 daar is al een serie over xD

    Het geeft allemaal niksxD Maar ikw ete niet,als hij maar niet beter word als die van mij mag het wel. Als je die van mij eerst ook maaktxD


    Music is the new sex

    3e

    Ik ben weg mensen,,, blijven stemmen! Morgen of overmorgen rollenverdelen zeker bij zijn! x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    yes nog iemand die de mijne kiest >,>

    Byye poesz <3

    Bia!!


    *He's the one.

    serie 1


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oké ik ga de rollen verdelen mensen! Ow en Hey Heete Poezen,,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)