• Titel spreekt voor zich.
    Geesje is benieuwd :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LALALALALA schreef:
    O ja, en een meisje waarbij ik vroeger bij in de klas zat, ging zich met een schaar snijden in de klas om medelijden te krijgen. Echt heel triest.


    Serieus? Jezus wat haat ik zulke mensen.

    Apasionado schreef:
    (...)
    Dat snijden vindt ik zo kansloos. Sorry hoor, dat is mijn mening en ik ga ook niet met mensen in discussie maar dat snijden vind ik echt onwijs kansloos en aandachttrekkerij.


    Ohgod, zoveel dingen die ik tegen jou zou willen zeggen nu.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Juist? Dus dan ben je 'wemo' volgens jou? Ik had het niet over de mainstream. Niemand zal zichzelf expres gaan snijden om zichzelf 'emo' te voelen.
    Geloof me, er zijn genoeg kansloze mensen die zichzelf gaan snijden omdat ze emo willen zijn en ze denken dat dat bij het 'emozijn' hoort.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zodra diegene zegt dat 'ie emo is.


    Life is hard and then we die

    Als mensen zich zo gaan kleden. Ik vind alle mensen die er 'emo' uitzien sws al een wemo. Emo is niks (krul)


    -

    Was hier trouwens niet al een topic over? Hoe dan ook, laten we het gezellig houden en iedereen mag zijn of haar mening zeggen zonder daarbij te worden aangevallen. Die ruzies waren juist weer een beetje afgelopen op Q. (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Juist? Dus dan ben je 'wemo' volgens jou? Ik had het niet over de mainstream. Niemand zal zichzelf expres gaan snijden om zichzelf 'emo' te voelen.


    Drama, we weten nu wel dat jij je snijdt vanwege je problemen of zo. Wind je er niet zo over op, dit is mijn mening. Flippen heeft geen nut, heb je alleen jezelf er mee. En ik heb niet gezegd dat je áls je dat doet dat het dan gelijk emo is, want er zullen vast wel redenen voor zijn. Maar in jouw geval zal ik even uit dit topic gaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Genius schreef:
    Emo is niks (krul)

    Agree _O_


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Serieus? Jezus wat haat ik zulke mensen.
    Ja, dat wijf was echt zo dom. Dan ging ze zichzelf ook zitten openkrabben waar ik naast zat, omdat ze dan wilde dat ik d'r handen los ging trekken. Nou, dat heb ik 1 keer gedaan, maar toen ik merkte dat ze gewoon aandacht wou, deed ik dat dus ook niet meer.
    Ze ging trouwens ook allemaal dingen over zichzelf verzinnen die niet waar waren, en daar heb ik dr echt een jaar lang constant mee geholpen, en vervolgens bleek het dus allemaal bullshit te zijn.. Maargoed, ik ga dat maar even niet allemaal hier vertellen want we gaan offtopic:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Poseidon schreef:
    (...)

    Drama, we weten nu wel dat jij je snijdt vanwege je problemen of zo. Wind je er niet zo over op, dit is mijn mening. Flippen heeft geen nut, heb je alleen jezelf er mee. En ik heb niet gezegd dat je áls je dat doet dat het dan gelijk emo is, want er zullen vast wel redenen voor zijn. Maar in jouw geval zal ik even uit dit topic gaan.


    Ehm nee ik doe niet wat mensen van me vragen :'D
    Ik vind btw dit topic nergens op slaan,
    wanneer ben je Emo en wanneer ben je Wemo. Als je Emo wilt zijn, wees lekker emo, wil je 't niet dan niet. Het woord 'Wemo' is alleen maar uitgevonden voor de mensen die de style helemaal verkeerd doen.

    ~ Als iemand zichzelf een emo noemt.
    ~ Als ze zichelf expres gaan snijden of hun depressieve verhalen met iedereen delen om aandacht te trekken.
    ~ 30 kleuren in je haar.
    ~ Als ze van die kut smileys/woordjes gaan gebruiken zoals: :3, roawr, x] en achter elke zin ofsow en ensow zetten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ja, dat wijf was echt zo dom. Dan ging ze zichzelf ook zitten openkrabben waar ik naast zat, omdat ze dan wilde dat ik d'r handen los ging trekken. Nou, dat heb ik 1 keer gedaan, maar toen ik merkte dat ze gewoon aandacht wou, deed ik dat dus ook niet meer.
    Ze ging trouwens ook allemaal dingen over zichzelf verzinnen die niet waar waren, en daar heb ik dr echt een jaar lang constant mee geholpen, en vervolgens bleek het dus allemaal bullshit te zijn.. Maargoed, ik ga dat maar even niet allemaal hier vertellen want we gaan offtopic:Y).


    Hahaha, en dan krijg ik weer een ban. Maarja, mensen die aandacht vragen zijn vervelend.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ehm nee ik doe niet wat mensen van me vragen :'D
    Ik vind btw dit topic nergens op slaan,
    wanneer ben je Emo en wanneer ben je Wemo. Als je Emo wilt zijn, wees lekker emo, wil je 't niet dan niet. Het woord 'Wemo' is alleen maar uitgevonden voor de mensen die de style helemaal verkeerd doen.

    De topic titel duidt duidelijk; Wanneer VINDEN jullie iemand wemo. Je mag dus zeggen wanneer jij iemand "wemo" vind. Gewoon een vorm van meningsuiting, ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Idc. Ik houd er niet zo van om mensen zo te labelen :') Ze doen maar lekker ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik hou mijn mening wijselijk voor me. ;x


    Life is a beautiful struggle