• Ik ben van plan om een nieuwe storie te schrijven.
    Ik zal kort even beschrijven over wat het zal gaan

    Kaya Krijgt op 6 jarige leeftijd te horen van haar alleenstaande moeder dat ze binnenkort een nieuwe vader zal krijgen.
    De man in kwestie is een lieve en zeer rijke zakenman met een dochter van ongeveer haar leeftijd.
    Haar moeder vindt dat dit de unieke kans is om Kaya wat socialer te maken.
    Kaya is helemaal in de wolken door het leuke nieuws, tot ze haar toekomstige stiefzus leert kennen.
    Haar stiefzus wil haar vader niet delen met iemand als Kaya
    Op een dag wordt Kaya's moeder betrokken bij een auto ongeluk en wordt zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht.
    Aan haar sterfbed staan Kaya en haar toekomstige stiefvader.
    Kaya's moeder smeekt aan de man om voor haar dochter te zorgen na haar dood.
    Kaya is kapot van verdriet en gaat met de man mee.
    Enkele weken gaan goed voorbij, tot haar gemene stiefzus vanalles uithaalt waardoor Kaya in de problemen raakt en zo naar de zus van haar stiefvader moet.
    De vrouw is bijna net zo erg als haar sitefzus en laat haar alleen maar kuisen, koken en verwaarloost haar.
    Kaya leert nooit lezen of schrijven maar kan op 23 jarige leeftijd ontsnappen aan de verschrikkelijke vrouw en keert terug naar haar geboortedorpje om haar geluk er te zoeken.

    Het is dus de bedoeling dat ze een beroemdheid leert kennen en daar verliefd op wordt.
    Dus ik geef rollen weg.
    Dit zijn de rollen dat ik nodig heb;
    - Stiefvader
    - Stiefzus (op jonge én 23 jarige leeftijd)
    - Beste vriendin
    - Beste vriend
    - Collega's voor in de loop van het verhaal,ongeveer 6,5,4,3 2 heb ik er nodig.
    - Vijandelijke collega's heb ik er 2 1 van nodig

    Dus vul dit even in;
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Foto:
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)
    - Karakter:
    - Houdt van
    - Heeft een hekel aan:
    - Afkomst:
    - Extra:

    Ik weet nog niet welke beroemdheid, dus zet hier wat ideetjes :)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 10:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    http://www.bambini.com/prodimages/1264360744_1.jpg

    http://87.245.195.48/203/9/8/0/172880286/801142/t1290629462/860097_300.jpg


    Dit zijn de links van DemiBBarnes ;)
    Ik zag dat ze een andere achternaam had verzonnen en een andere afkomst. Anders pas je die van die stiefvader maar aan ;) Dan komt hij ook uit italië en heet hij Rossini van zijn achternaam ;)


    -

    xsavannahh schreef:
    http://www.bambini.com/prodimages/1264360744_1.jpg

    http://87.245.195.48/203/9/8/0/172880286/801142/t1290629462/860097_300.jpg


    Dit zijn de links van DemiBBarnes ;)
    Ik zag dat ze een andere achternaam had verzonnen en een andere afkomst. Anders pas je die van die stiefvader maar aan ;) Dan komt hij ook uit italië en heet hij Rossini van zijn achternaam ;)


    dank je :$ Volgens mij had ik ze erbij gezet:$ (Je kan toch op die naam klikken, of heb ik dat fout gedaan???)

    X


    You don't know what you got until is gone

    DemiBBarnes schreef:
    (...)

    dank je :$ Volgens mij had ik ze erbij gezet:$ (Je kan toch op die naam klikken, of heb ik dat fout gedaan???)

    X

    het kan ook zijn dat het aan mijn computer lag hoor ^.^
    hij flashed soms wel wat ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kon de stiefvader niet vinden dus ik had zelf maar een achternaam en afkomst verzonnen:$


    You don't know what you got until is gone

    CandyFace schreef:
    (...)
    het kan ook zijn dat het aan mijn computer lag hoor ^.^
    hij flashed soms wel wat ;D


    Ligt aan jou computer, want bij mij deden die namen het wel ;)

    DemiBBarnes schreef:
    Ik kon de stiefvader niet vinden dus ik had zelf maar een achternaam en afkomst verzonnen:$


    Zou ik ook gedaan hebben hoor ;)


    -

    - Rol: vijandelijke collega
    - Naam: Sloan McNally
    - Leeftijd: 24
    - Foto:http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6839041/tumblr_lfph1hBvCX1qc5p6yo1_500_large.png?1296741637
    - Beschrijving uiterlijk: Sloan is een lang en slank meisje. Ze heeft half lang rood haar en blauw/groene ogen. Haar huid is bleek en in haar gezicht heeft ze lichte sproetjes.
    - Karakter: Sloan is een bitch, ze is onbetrouwbaar. Als ze te weten komt dat een collega iets geheim houdt voor hun baas dan is zij altijd degene die het de baas zal vertellen. Ze is ook oneerlijk, als zij een fout maakt zal ze er iemand anders voor laten opdraaien. Ze is ook erg bazig en laat dat ook aan andere collega's merken. Daarnaast is ze ook niet echt sociaal naar de meeste van haar collega's en zal ze hen ook nooit ergens mee helpen.
    - Houdt van: De baas spelen, andere mensen kleineren om zichzelf beter te voelen, chocolade, het lievelingetje van de baas spelen
    - Heeft een hekel aan: Kaya, mensen die haar concurentie zijn, de tandarts
    - Afkomst: Canada
    - Extra: Ze is het lievelingetje van de baas

    Zal ik anders een mannelijke collega er bij verzinnen?
    Ik zag dat je ergens had gereageert dat je zo weinig mannen hebt :P

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 19:37 ]

    Calypso schreef:
    - Rol: vijandelijke collega
    - Naam: Sloan McNally
    - Leeftijd: 24
    - Foto:http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6839041/tumblr_lfph1hBvCX1qc5p6yo1_500_large.png?1296741637
    - Beschrijving uiterlijk: Sloan is een lang en slank meisje. Ze heeft half lang rood haar en blauw/groene ogen. Haar huid is bleek en in haar gezicht heeft ze lichte sproetjes.
    - Karakter: Sloan is een bitch, ze is onbetrouwbaar. Als ze te weten komt dat een collega iets geheim houdt voor hun baas dan is zij altijd degene die het de baas zal vertellen. Ze is ook oneerlijk, als zij een fout maakt zal ze er iemand anders voor laten opdraaien. Ze is ook erg bazig en laat dat ook aan andere collega's merken. Daarnaast is ze ook niet echt sociaal naar de meeste van haar collega's en zal ze hen ook nooit ergens mee helpen.
    - Houdt van: De baas spelen, andere mensen kleineren om zichzelf beter te voelen, chocolade, het lievelingetje van de baas spelen
    - Heeft een hekel aan: Kaya, mensen die haar concurentie zijn, de tandarts
    - Afkomst: Canada
    - Extra: Ze is het lievelingetje van de baas

    Zal ik anders een mannelijke collega er bij verzinnen?
    Ik zag dat je ergens had gereageert dat je zo weinig mannen hebt :P

    Dat mag altijd ;D
    want ik heb inderdaad een overvloed aan vrouwen ;D
    ik denk dat ik momenteel nog maar 3 mannen heb van de 11 personages ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarneer horen we wie de rollen hebben?


    You don't know what you got until is gone

    DemiBBarnes schreef:
    Waarneer horen we wie de rollen hebben?


    laat maar. ik weet het al :$


    You don't know what you got until is gone

    - Rol: Collega
    - Naam: Ethan Salmon
    - Leeftijd: 25
    - Foto: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/5760403/tumblr_ldgds7MyiJ1qajhgvo1_500_large.jpg?1293214141
    - Beschrijving uiterlijk: Ethan is lang en heeft gespierde armen. Zijn haren zijn bruin, net zoals zijn ogen.
    - Karakter: Ethan is een jongen die het leven niet te serieus neemt. Hij heeft een flinke dosis humor en lacht veel. Hij is erg vriendelijk en aardig ook al zijn mensen nog zo onaardig tegen hem. Hij neemt geen blad voor de mond en laat ook niet over zich heen lopen. Verder is hij een makkelijk en gezellig persoon om mee om te gaan. Hij houdt van feestjes en geeft die dan ook vaak. Hij heeft ook een zwak voor mooie en dure auto's en natuurlijk voor meiden.
    - Houdt van: rond hangen met vrienden, auto rijden, feestjes, meiden
    - Heeft een hekel aan: Mensen die het leven van andere mensen zuur maken
    - Afkomst: Australië
    - Extra: Hij rookt en omdat hij een flinke erfenis heeft gekregen kan hij best groot wonen. Hij heeft zijn school nooit afgemaakt.

    Alsjeblieft, nu heb je nog een man:P

    Calypso schreef:
    - Rol: Collega
    - Naam: Ethan Salmon
    - Leeftijd: 25
    - Foto: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/5760403/tumblr_ldgds7MyiJ1qajhgvo1_500_large.jpg?1293214141
    - Beschrijving uiterlijk: Ethan is lang en heeft gespierde armen. Zijn haren zijn bruin, net zoals zijn ogen.
    - Karakter: Ethan is een jongen die het leven niet te serieus neemt. Hij heeft een flinke dosis humor en lacht veel. Hij is erg vriendelijk en aardig ook al zijn mensen nog zo onaardig tegen hem. Hij neemt geen blad voor de mond en laat ook niet over zich heen lopen. Verder is hij een makkelijk en gezellig persoon om mee om te gaan. Hij houdt van feestjes en geeft die dan ook vaak. Hij heeft ook een zwak voor mooie en dure auto's en natuurlijk voor meiden.
    - Houdt van: rond hangen met vrienden, auto rijden, feestjes, meiden
    - Heeft een hekel aan: Mensen die het leven van andere mensen zuur maken
    - Afkomst: Australië
    - Extra: Hij rookt en omdat hij een flinke erfenis heeft gekregen kan hij best groot wonen. Hij heeft zijn school nooit afgemaakt.

    Alsjeblieft, nu heb je nog een man:P

    Ik vind het geweldig, maar ik wilde vragen of je soms een afbeelding hebt waar hij volledig op staat met zijn gezicht :')
    want het is nogal onduidelijk ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    (...)
    Ik vind het geweldig, maar ik wilde vragen of je soms een afbeelding hebt waar hij volledig op staat met zijn gezicht :')
    want het is nogal onduidelijk ;D



    http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6090446/tumblr_le77scdUWE1qcigdno1_500_large.jpg?1294415047

    Alsjeblieft :P

    Calypso schreef:
    (...)


    http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6090446/tumblr_le77scdUWE1qcigdno1_500_large.jpg?1294415047

    Alsjeblieft :P

    thaaaaaaaaank you ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    - Rol:Collega
    - Naam:Joshua Smith
    - Leeftijd: 25 jaar
    - Foto: http://us.123rf.com/400wm/400/400/logos/logos0708/logos070800626/1567671-een-knappe-man-die-een-bord-op-het-strand-klaar-voor-voeg-uw-eigen-tekst.jpg
    - Beschrijving uiterlijk:Joshua heeft blonde haren en bruine ogen. Hij heeft een mooi gespierd lichaam.
    - Karakter:Johua houdt van uitdagingen en neemt deze dan ook graag aan. Hij zoekt altijd het gevaar op in iets. Hij is lief voor de mensen die die goed kent. Hij heeft hele droge humor. Hij houdt van mooie vrouwen en daar kijkt hij dan ook het liefst zo veel mogelijk naar.
    - Houdt van: Surfen, vrouwen en bier
    - Heeft een hekel aan: Zeurende mensen
    - Afkomst: Australië
    - Extra: Hij heeft Australië achter zich gelaten omdat hij ruzie heeft met zijn familie over zijn ex.


    You don't know what you got until is gone

    uhm , ik snap het niet, hoe kan je een rol krijgen in een storie?


    Live Like you Never Did Before.