• Ja, daar ben ik best benieuwd naar :3
    Blijkbaar val ik op jongens die heel erg muzikaal zijn. Ik had vorig jaar met een jongen die gitaar, drum, piano en basgitaar kan bespelen. En nu vind ik weer iemand leuk die kan drummen en gitaar spelen(krul)
    En ik val echt bijna altijd op lange jongens, terwijl ik zelf klein ben -.-

    Waar vallen jullie op?(nerd)

    -Sorry, als er al een topic over dit onderwerp was. Dan heb ik die niet gezien-

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:42 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jongens met humor, & meestal iets langer haar :)

    - Oeps ik zit op m'n vriendin haar account -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:43 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jongens met lang haar. En eigenlijk ook jongens die muzikaal zijn ja. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een ander type ben gevallen dan dat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee,ben nog nooit gevallen. Maat ik vind zwart langer/warrig haar en lichte ogen altijd leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lang, vaak blond (of het moet een schot zijn die donker haar heeft en groene ogen :9~), lief, grappig, hij moet veel lachen, iemand die geïnteresseerd is in geschiedenis/aardrijkskunde, iemand die zichzelf is, geen playboy en stoerdoenerij.
    Mijn vriendje dus (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Muzikaal, halflanghaar of lang kan ook, goede smaak qua schoenen :') O, en bruin haar en bruine ogen vind ik ook altijd wel mooi :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jongens met goede kledingsmaak en goede muzieksmaak <3_<3


    As travars

    Blonde jongens met surferboyhaar. Daar heb ik echt een zwak voor :')
    En ik val op uitstraling.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De buitenstaanders. op een of andere manier. altijd.

    Goede muzieksmaak, humor, dat hij zichzelf is, eehh, leuke kledingstijl


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Op bijna elke jongen die ik denk te vertrouwen, jammer genoeg

    Langharig, Grappig, Lief, Zorgzaam, Sportief, Vertrouwelijk..

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:47 ]


    Me so good.

    Ik val op mannen (en misschien ook vrouwen) die zich goed voelen en zichzelf zijn. Zelfverzekerd, vrolijke uitstraling. Bij mannen heb ik ook nog dat ik heel erg val op een dominante/mannelijke houding, ik weet niet precies hoe ik dat moet beschrijven.


    Life is hard and then we die

    Skaters? :') Lang leve mijn vriendje. Oke, nee grapje. Jongens met donker, halflang haar, lichte ogen. Ze moeten muzikaal zijn :'D En.. het moet niet zo iemand zijn die bang is om me te kroelen (ofzo) voor zijn vrienden. The typical badass but whos still a sweetie :')

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:51 ]

    Als een diegene gevoel voor humor heeft. Gitaar / piano kan spelen. En ze moeten er absoluut niet slonzig uitzien maar heel netjes daar val ik voor :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Iets langer dan ik (geen 30 cm langer .___.), mooie armen en handen ;$, leuke uitstraling en er verzorgd en goed uitzien.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De jongens in mijn verhalen (hier op Q)
    Die zijn zooo lekker :9~
    -forever alone-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.