• I don't like tokio hotel, but.. don't jump is really good.

    xx Meady.

    Oké.
    Is oowk zo ;)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wel meer dan Don't Jumpp ^^

    Maar tochh..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    tja je haat ze tenminste niet:D
    luister deze liedje eens:
    http://www.youtube.com/watch?v=JWPDPKXk-bs

    I (H) don't jump :)

    Don't jump is one of there best songs i like don't jump very much (sorry for my bad english)

    tjah moet jij wtn zolang je maar nie zo'n grote hater word da ze gaat uischeldn heb ik daar total geen probleme mee!ik heb ook vriende die nie zo vo th zijn ma als ik in de buurt bent zulln ze wel nie op hun kap zitn terwijl het is om mij te plgn !x


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    I don't Like Jumpstyle, But I (H) TH :D


    everybody needs a song.

    hmm zolang je niet 1 van die levensloze mensen bent die foto's gaan bewerken enzo heb ik er geen probleem mee
    don't jump mn favo(H)(H)
    ze hebben vooral mooie teksten mét een betekenis

    xxx

    het is ook een van mijn favo nummers
    maar reden,in die nacht , 1000 meere/oceans en break away vind ik ook leuk en niet te vergeten rescume

    maar echt een liedje dat ik niet zo super vind en dat is schrei en durch der monson ( waarschijnlijk omdat ik die al TE EN TE EN TEE VAAK heb gehoord )

    jah is wel mooi;)
    xoxo

    ik ben ook niet echt fan ik vind ze gwn goed

    Mijn vriendin heeft juist op straat slaag gekrege van mense die tokio hotel hate..

    Ach, zolang je maar niet zit te zagen hoe homo ze wel niet zijn en hoe slecht ze kunnen zingen enz., heb ik geen probleem mee.

    XxX.


    Got up on the wrong side of life today

    Offtopic
    >verplaatst.

    myheart: reden is mijne lievelings liedje
    voor mensen die ze niet graag horen maar geen haters zijn heb ik wel respect
    voor haters wil ik de moeite niet doen ze te proberen begrijpen

    Ben er ook niet gek van. Nadat ik tig keer Scream had geluisterd (ik was echt wanhopig naar muziek) was mijn deur voor ze gesloten.


    No growth of the heart is ever a waste