• Ik heb morgen 8 uur,
    1 moeilijk so en moeilijk proefwerk wat ik helemaal niks van snap,
    Ben kei moe, en eerder naar bed gaan werkt niet.
    Ik was gister vroeg naar bed gegaan, en kon nog niet in slaap vallen en was vanmorgen kei moe.

    Zou ik morgen doen of dat ik ziek ben zo dat ik niet naar school hoef?
    Of, moet ik maar gewoon gaan en die 8 uur in die gevangenis uitzitten?

    Om het topic nuttig te houden,
    Heeft er iemand van jullie ooit gespijbeld?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 21:45 ]


    <3

    Ik ben wel heel soms 'ziek', als ik echt te moe ben.
    1 keer heb ik een toernooi van gym gespijbeld. Maarja, ze konden er toch niks aan doen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb nog nooit écht gespijbeld, maar doen alsof je ziek bent is het wel een beetje en dat heb ik best vaak gedaan (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, ik. Een paar keer, op momenten dat ik vond dat ik wel kon wegblijven (krul)

    Nu op het HBO moeten we het eigenlijk zelf weten, maar het is ten zeerste af te raden dus ben ik er bijna altijd wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe vaak alsof ik ziek ben, en als ik naar de ortho moet blijf ik langer weg of kom ik niet meer terug naar school, alleen als we nog maar een uur hebben fzo (;


    Me so good.

    Ik heb ook een tijdje slaapproblemen gehad, heel irritant is dat. Ik zei altijd dat ik een week lang maar 4 uur geslapen had per nacht x'D Dan mocht ik ook thuis blijven, omdat dat natuurlijk niet echt gezond is. In werkelijkheid was het dan maar 2 dagen (al was ik dan al ontzettend moe).

    Ik heb in de 1ste klas veel gespijbeld, want ik voelde me niet goed in mijn vel op de school. Ik kwam van montessori onderwijs af, waar je de hele dag zelf mocht weten wat je wilde doen. En dan hielden de leraren in de gaten of je wel al je werk maakte. En op de middelbare school moest ik ineens volgens een bepaald rooster werken en kon ik weinig zelf kiezen. Dat vond ik in het begin nogal moeilijk en ik was nogal eigenwijs, haha. En dat is uiteindelijk goed gekomen en nu spijbel ik nooit meer.
    Alleen ga ik nooit naar gym. Officieel heb ik gezegd dat ik een polsblessure had, wat ook zo was. Maar die is ondertussen al over, maar van mijn ouders hoef ik de rest van dit schooljaar niet te gymmen, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb een keer gespijbelt maar dat was op de basisschool. Ik zou met 3 andere vrienden die een uur rijden bij mij vandaan woonde naar de Efteling gaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ziek zijn. Ik heb ooit voor gedaan alsof ik ziek was en hoefde toen niet naar school.Mijn moeder gelooft veel.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik zou me ziek melden als ik in jouw schoenen zou staan :'x Maar zelf heb ik nooit gespijbeld.

    Ik spijbelde vroeger wel veel, maar nu niet meer. Alleen als ik bijvoorbeeld 5 tussenuren achter elkaar heb, zoals op maandagen waarop de wiskunde groep hun SE's hebben. Ik ga echt niet vijf uren wachten 8D
    Maar, ziek melden is 't handigst (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen