• Kellsey Hall is verslaafd aan alles wat slecht is. Drugs, drank, sigaretten, noem maar op. Ze zit al 2 jaar in dit wereldje, en samen met haar vriendinnen denkt ze er nog niet aan om er snel mee te stoppen. Tot ze op een dag een jongen leert kennen, genaamd Tom. Eerst moet ze niet veel van hem, maar wat als Tom haar probeert te overhalen met een raar plan om Kellsey terug in het gewone leven te sleuren? Een verhaal vol met onverwachte wendingen, raadsels met hun onthullingen, sex, drugs & drank, en misschien wel een snuifje romantiek.

    Tom Kaulitz story, klik hier voor het verhaal.


    Ik heb nog een paar vriendinnen van Kellsey nodig (of je mag zelf ook een andere rol kiezen!) die in dezelfde problemen zitten (drugs, drank,...) Wat heb ik nodig:

    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Karakter:
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto):
    Houdt van:
    Heeft een hekel aan:
    Verslaafd aan:
    Extra:


    Dank jullie wel. (nerd)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 17:01 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Niemand? :Y) Ik kan niet beginnen zonder die rollen peepz.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    mm ben niet zo TH fan.. anders had ik het gedaan.. ben namelijk ook niet zo van de drank, drugs enz..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ga invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    VampireGirl1 schreef:
    mm ben niet zo TH fan.. anders had ik het gedaan.. ben namelijk ook niet zo van de drank, drugs enz..

    Dan moet je hem niet doen hé. :')


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Voornaam: Freya
    Achternaam:Newton john.
    Leeftijd: 17?
    Uiterlijk (liefst met foto): Freya is een groot donker type. Ze heeft donker, donker bruine ogen en pekzwart haar dat ongeveer tot aan haar middel rijkt. Ze is redelijk mager aangezien ze zeker niet groot is. Ze is 1m64 en weegt 49 kilo. Van haar kleren houd ze ervan om iets extravagants aan te trekken.
    Karakter: Freya is een best koppige meid. Ze kan heel arrogant zijn , maar als je ze kent kan ze heel lief zijn. Ze is een echte losbol en trekt haar niet snel de regels aan. Ze heeft beslist vorig jaar om nooit volwassen te worden, genieten van het leven.
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto):Max
    Houdt van:Uitgaan, rondhangen met haar vrienden op straat etc.
    Heeft een hekel aan: Seuten.
    Verslaafd aan: Cocaine.
    Extra:Ze heeft een lippiercing.


    all I want is the taste that your lips allow

    Voornaam: Rebecca
    Achternaam:Sun
    Leeftijd:16? Ik weet niet echt hoe oud ze moeten zijnxD
    Uiterlijk (liefst met foto):KLIKIE Foto spreekt voor zich denk ik.
    Karakter: Rebecca is een asosiaal en bitchy meisje. Zo ziet ze er misschien niet uit, maar als je haar beter leert kennen weet je dat ze toch wel iets aardigs heeft. Ze is dan ook wel alleen aardig als je alleen met vrienden is, anders vind ze dat haar imago eraan gaat.
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto):Luka
    Houdt van: Ronhangen ergens maakt niet uit waar, shoppen en haar vriendje.
    Heeft een hekel aan: geen Drugs meer, als ze niet krijgt wat ze wilt. als het niet gaat zoals zij het wilt.
    Verslaafd aan: XTC, wiet, wijn.
    Extra: Ze heeft een wenkbrauw piercing en eentje in haar navel. Ook heeft ze soms stemmingwisselingen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Voornaam: Jamie
    Achternaam: Flew
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (liefst met foto): Jamie. Jamie heeft bruin haar. Ze is ongeveer 1.75 lang en heeft een slank postuur. Verder heeft ze bruine ogen en heeft ze ook een tattoo op haar pols.
    Karakter: Jamie is erg vrolijk en spontaan. Je kunt op haar bouwen, ondanks dat ze verslaafd is aan alcohol. Jamie staat altijd voor mensen klaar en zal ze ten alle tijden steunen. Haar vertrouwen is wel redelijk moeilijk het te hebben en je krijgt van haar ook maar één kans, tenzij je echt speciaal voor haar bent. Ze heeft echt haar eigen mening, en als ze overtuigd is van haar gelijk, gaat ze erg graag met je in discussie. Ook heeft ze meestal last van een ochtendhumeur, dus 's ochtends kun je haar beter met rust laten.
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto): Damian
    Houdt van: Shoppen, met vriendinnen leuke dingen doen, met haar vriendje leuke dingen doen, gitaar spelen, muziek luisteren en gewoon ergens rondhangen.
    Heeft een hekel aan: Insecten, geen alcohol meer, en wanneer men haar niet met rust laat als ze erom vraagt.
    Verslaafd aan: Alcohol -wijn- & wiet.
    Extra: Jamie heeft buiten haar tattoo ook nog een tongpiercing.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Kellsey schrijf je toch met een L? Tenminste mijn vriendin heet Kelsey


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Kellsey schrijf je toch met een L? Tenminste mijn vriendin heet Kelsey

    Je kan het ook met 2 l'en schrijven.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Voornaam: June
    Achternaam: Rivers
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk (liefst met foto): June
    Karakter: June is een lief meisje, die wel respect heeft en iedereen uit de nood zou helpen. Alleen ziet dan zelf niet in dat ze hulp nodig heeft, door haar drankprobleem. Ze is rechtuit, en is dus niet op haar mondje gevallen.
    Vriendje (moet niet, mag wel. ook liefst met foto): Geen, heeft wel een zwak voor Bill ;D
    Houdt van: Shoppen, mode, uitgaan met vrienden, & Muziek.
    Heeft een hekel aan: Mensen die haar de les spellen.
    Verslaafd aan: Drank & Hash
    Extra: Ze heeft een Tattoo op haar rechterarm.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 17:13 ]

    Voornaam: Jessie [Jazz]
    Achternaam: Mccoy
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk : [url]http://www.vrouwendeherfst.nl/uploads/images/image/blond%20meisje%20met%20ketting.jpg[url/]
    Ze houdt van een beetje modieus, maar met een stoere draai eraan.
    Haar grote mode icoon is Avril Lavigne, vandaag haar collectie Abbey Dawn.
    Ze heeft lang, golvend blond haar. Groene ogen en draagt nooit make-up.
    Karakter: Stoer, aardig, zorgzaam. Komt heel zelfverzekerd over, maar heeft veel mee gemaakt. Is een echte rock chick, en ze kan heel goed zingen.
    Vriendje : Nope, maar geilt op Tom -a-
    Houdt van: Jilzz, haar mobiel, haar bulldog Chappo en vechten.
    Heeft een hekel aan: Mensen die haar dissen, spruitjes en kippensoep.
    Verslaafd aan: Jillz, sms'en
    Extra: Heeft vaak geverfde plukken in haar haar; Meestal knal roze of baby blauw.[/url]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 20:10 ]


    "The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart."

    Voornaam: Luna
    Achternaam: Knowley
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk :Klik
    Karakter: bezorgd om de mensen waar ze om geeft , Kan erg boos worden , Is erg bijdehand en is voor niemand bang.
    Vriendje: geen
    Houdt van: Dansen , Raar zijn , Shoppen
    Heeft een hekel aan: Bazige mensen , Ouders ,
    Verslaafd aan: Drugs & Drank & sms'en & alle soorten boxen
    Extra: Heeft een tattoo op haar onderrug Klik & werd mishandeld door haar ouders

    XxXx

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:00 ]


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Voornaam: lizzelore
    Achternaam: jowel
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:picture lang, lichtbruin haar met blauwe ogen, een slank postuur en een gemiddelde lengte. vaak heeft ze een vest met een cappicion en een skinny jeans aan maar ook vaak een hempje met spaghettie bandjes en een stoere fitted cap op.
    Karakter: een echt uitdagertje waardoor ze zichzelf vaak in de problemen helpt, ze doet vaak waar ze zin in heeft en trekt zich niet aan wat andere van haar vinden. ze heeft de schijt aan regels en kan bhoorlijk hyper zijn. maar ze kan ook erg onderdanig en stil worden als mensen haar bedrijgen of confronteren met haar zwakke plekken of harde verleden.
    Vriendje: voelt wat voor wess, een redelijk kinderlijke losbol, die op straat danst voor de lol (hiphop en steetdance) alleen weet wess nog niet dat lizzelore voor hem valt
    Houdt van: uitdagen, rondhangen op de straat en dansen
    Heeft een hekel aan: insecten, mietjes en veraders
    Verslaafd aan: lijm snuiven en hasj
    Extra: is weggelopen bij ouders en leeft nu op straat bij een bende.


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...