• kent Justin Bieber niet O.o
    tijdens de les van afgelopen week werd er een boekje uitgedeeld. Met allemaal verschillende teksten. En op de voorkant van dat boekje stond een mega grote fot van Justin Bieber ugh. zo lelijk! Iedereen in de klas vond dat, dus je hoort hier en daar pennen krassen, en ja hoor, iedereen heeft die foto verbeterd (snorretjes, baard, duivelsoortjes etc) en de leraar vond het maar raar waarom wij een foto van een onbekend persoon verminkte. Hij kende hem dus niet O.o
    De volgende les had de leraar Justin Bieber opgezocht op internet ofzo, en nu denkt hij dat alle meiden verliefd op hem zijn en dat alle jongens hem haten, nou, alle jongens haten hem ook maar de meiden ook, van onze klas, dat kan hij dan niet begrijpen.
    Maarja, dit moest ik ff melden xD om het nog een beetje nuttig te houden, zijn jullie leraren ook zo onactueel?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb geen idee of ze justin bieber kennen, ik denk dat de meeste van mijn leraren hem ook niet kennen! :'D


    Even a white rose has a black shadow.

    Justin Bieber is gewoon lekker, hoe kan hij hem nou niet kennen?


    -

    Cheryll schreef:
    Justin Bieber is gewoon lekker, hoe kan hij hem nou niet kennen?

    omdat onze leraar alleen maar in zijn eigen wereldje leeft -_-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    haha mijn franse lerares kent hem wel er stonsd zo van ik heb heel veel posters van Beyonce zegt zei zo wees blij allemaal dat het geen Justin Pieper is

    Dreft schreef:
    haha mijn franse lerares kent hem wel er stonsd zo van ik heb heel veel posters van Beyonce zegt zei zo wees blij allemaal dat het geen Justin Pieper is

    -plat-


    Shoganai i ne~

    Dreft schreef:
    haha mijn franse lerares kent hem wel er stonsd zo van ik heb heel veel posters van Beyonce zegt zei zo wees blij allemaal dat het geen Justin Pieper is

    haha :') coole franse lerares (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nee, onze engels leerkracht geeft ons alleen elke dag copietjes -,-' om GEK van te worden, mijn map is al dubbel zo dik!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Dreft schreef:
    haha mijn franse lerares kent hem wel er stonsd zo van ik heb heel veel posters van Beyonce zegt zei zo wees blij allemaal dat het geen Justin Pieper is


    Heuhj, die zin moet ik voor morgen leren, toevallig ook Grandes Lignes? ;P

    OT: mijn leraren vallen wel mee, Justin Bieber kennen ze iig wel ;P


    Opgeven is geen optie.

    Uh, mijn engelse leraar en mentor kent hem wel.
    Omdat ik en mijn bff non-stop over hem praten, en alle leraren het dus weten.
    Mijn bff had pas een presentatie over hem gedaan, en we moesten herkansen heeft hij volgens mij express een opdracht gekozen waar wij een nep-interview met een artiest moeten doe, hahaaa.
    Alleen hij haat hem, omdat hij een canadees is en hij haat alle canadezen.
    Hij is gewoon gestoord,


    <3

    Ik denk dat de meeste van mijn leraren Justin Bieber wel kennen. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn biologieleraar heeft als bijnaam Dora. Dan zongen we heel tijd dat liedje. Dora, Dora. Klik op Dora. :') Maar hij kende Dora niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    hortons schreef:
    Uh, mijn engelse leraar en mentor kent hem wel.
    Omdat ik en mijn bff non-stop over hem praten, en alle leraren het dus weten.
    Mijn bff had pas een presentatie over hem gedaan, en we moesten herkansen heeft hij volgens mij express een opdracht gekozen waar wij een nep-interview met een artiest moeten doe, hahaaa.
    Alleen hij haat hem, omdat hij een canadees is en hij haat alle canadezen.
    Hij is gewoon gestoord,

    haha :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    passerPUNT schreef:
    Mijn biologieleraar heeft als bijnaam Dora. Dan zongen we heel tijd dat liedje. Dora, Dora. Klik op Dora. :') Maar hij kende Dora niet.

    das ook zo iets (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"