• Zoals de titel het al zegt, ga ik morgen naar de bibliotheek. Maar ik zoek nog een boek om te lenen.
    Ik heb onlangs Romeo & Julia van Shakespeare gelezen, en die vond ik heel mooi. Nu zoek ik dus iets in die stijl.
    Ik dacht aan Woeste hoogten, maar het schijnt dat dat nogal een ingewikkeld boek is? Is dat zo?
    En heeft iemand goede aanraders van Shakespeare of iemand anders met zo'n schrijfstijl?

    Alvast bedankt! (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb wel een lijstje met goede schrijvers voor je (: Ze hebben allemaal een grote rij boeken, dus daar kun je vast iets tussen vinden. Het zijn alleen niet echt boeken in de stijl die je zoekt. Maar dit zijn thrillers (:
    Harlan Coben.
    James Patterson.
    Marina Cole.
    John Grisham.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 21:08 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    voor ik doodga - jenny downham

    die is zielig een meelig tegelijk hihi

    Nou, wij kregen laatst met de school een rondleiding in de bieb
    en ik zag daar een boek genaamd DeadLine? het is geschreven door Rachel Ward. ik weet niet of jij zulke boeken leuk vind, maar mij leek het wel een goed boek.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    jane austen - "pride and prejudice" (weet niet of die ook in nederlands is...

    robin hobb - "drakenhoeder" en "drakenziel"

    Maria V. Snyder - "Studie van Gif" en "Studie van Magie"

    meer weet ik zo niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Primrose schreef:
    De Hongerspelen! Serieus, die móét je lezen _O_


    ik lees de engelse and i like it^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jane Austen is ook een goede schrijfster. Trots en Vooroordeel (Pride and Prejudice) is mijn favoriet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Smeagol schreef:
    Hart van Inkt schrijfer ben ik even vergeten:$

    van Cornelia Funke :)

    Ik blijf het in ieder boekvraagtopic posten;
    De stad der blinden - José Saramago
    Ik vind het een echte aanrader, maar je moet er van houden (:
    Hij is tamelijk diepzinnig

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 13:09 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Optimistic schreef:
    Zoals de titel het al zegt, ga ik morgen naar de bibliotheek. Maar ik zoek nog een boek om te lenen.
    Ik heb onlangs Romeo & Julia van Shakespeare gelezen, en die vond ik heel mooi. Nu zoek ik dus iets in die stijl.
    Ik dacht aan Woeste hoogten, maar het schijnt dat dat nogal een ingewikkeld boek is? Is dat zo?
    En heeft iemand goede aanraders van Shakespeare of iemand anders met zo'n schrijfstijl?

    Alvast bedankt! (nerd)


    wuthering heights (woeste hoogte) is niet zo heel ingewikkeld,.. twilight is daar een beetje op gebaseerd.
    ook een aanrader is pride and prejudice (nederlandse titel weet ik niet, maar ik heb de film gezien.)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Emma van Jane Austen
    Wuthering Heights vind ik niet geweldig omdat ik het personage Heathcliff niet sympathiek en nogal irritant vind.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 14:13 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    BlueElephant schreef:
    Zielen van Stephenie Meyer. (nerd)

    die is idd heeel goed,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jane Eyre van Charlotte Bronte, de zus van Emily Brontë, die Woesthe Hoogten heeft geschreven. Maar ik vind Jane Eyre mooier en toegankelijker.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik lees op dit moment twee boeken. Pretty little liars van Sara Shephard en Buiten zinnen van Mel Wallis De Vries. Ik vind haar boeken geweldig! Ik he ook al Waanzin uitgelezen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ze is nu allang naar de bieb geweest hoor '--


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Misschien Pride&Prejudice?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.