• Ik had net ruzie met mijn opa en oma aan tafel. Ze noemden me dom, verwend en dik. Dat laatste omdat ze weten dat ik een eetstoornis heb. Nouja, ik heb dus iets teruggezegd. Daarna werd ik naar boven gestuurd. Daar ben ik nu nog, maar oké.
    Ik wil hier niet blijven tot Bureau Jeugdzorg eindelijk iets regelt. Naar vriendinnen kan ik niet, die ouders willen me opeens allemaal niet meer helpen.

    Ik kan naar mijn vader gaan, die woont twee straten verder op. Maar dat mag van BJZ niet. Mijn pa vindt het prima.

    Wat zouden jullie doen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ahw, ik zou zeggen; kom bij mij.
    Maar je kent me niet XD
    Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen, je zit in zo'n lastige situatie.. :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je eigen plan trekken en dus naar je vader gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    Je eigen plan trekken en dus naar je vader gaan.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Je kunt altijd bij mij komen wonen (8, beetje oppassen voor m'n ouders though.

    Tja ik weet het niet, ik weet niet waarom je van bureau jeugdzorg niet bij je vader mag wonen. Dus ik weet niet of het verstandig is om naar hem toe te gaan. Als de situatie beter is bij je vader dan bij je opa en oma zou ik toch maar naar je vader gaan..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ;ooo dat is nogal zuigend, en je opa en oma zijn gemeen puuh, zeggen ze dat je dik bent, vieze apen :x.
    je mag wel bij mij komen wonen, in het hoge noorden aka groningen, maar ik denk toch niet dat mag HAHA.
    ehm, ja je eigen plan trekken denk ik?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou naar je vader gaan en schijt hebben aan Jeugdzorg. Als ik die verhalen van jou zo lees dan doen hun ook niet veel goeds. Sterkte liefje <3


    -

    Doe waar je je zelf het beste bij voelt (;


    Me so good.

    Genius schreef:
    Ik zou naar je vader gaan en schijt hebben aan Jeugdzorg. Als ik die verhalen van jou zo lees dan doen hun ook niet veel goeds. Sterkte liefje <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Arme Geesz!
    Gewoon doen wat jij denkt dat het beste is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vreselijk dat je vader en je grootouders zo doen. Ik had gelezen wat je had gestuurd op mijn vorig berichtje. Raar dat ineens je vrienden hun ouders zo ineens doen, misschien moet je toch even naar je (bijna) vriend gaan? Of naar je vader en eens goed zeggen wat er allemaal is. Sterkte!<3

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:02 ]