• Vandaag heeft een meisje uit mijn klas haar nieuwe navelpiercing geshowt. & OMG, ik had beter niet gekeken, want ik heb er een trauma aan over gehouden. (/overdrijf maar Toke, overdrijf maar.) Ze is niet echt 'dun', en dus vind ik dat ze beter een andere piercing had gekozen. Met andere woorden; Ze is best dik, en de piercing was niet meteen op te merken want je moest even zoeken tussen haar *rollen.
    - Oke, ik spreek niet aardig over der, maar *kuch* Ik haat dat meisje.

    Kennen jullie ook zo'n mensen? ;/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Voiceless schreef:
    Oh, dat vind ik echt zooo erg he :'D


    effort never betrays you

    Voiceless schreef:
    Oh, dat vind ik echt zooo erg he :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    omfg ze had denk ik vel 2x moeten na deken voor ze die piercing nam x]


    Shoganai i ne~

    Ja en ik vind het gewoon zonde van haar piercing haha. Ik heb ook een navelpiercing maar ik kan dat wel hebben haha :'D


    -

    Haha bah :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Ja en ik vind het gewoon zonde van haar piercing haha. Ik heb ook een navelpiercing maar ik kan dat wel hebben haha :'D

    ik wil er 1_O_


    Shoganai i ne~

    *tilt dikke vet rol op*
    Kijk ik heb het ook!

    --
    niet dus, dat is echt ieuwwl. xd

    Ik vind het niet mooi als iemand met een blubberbuik een navelpiercing neemt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wel zielig dat je zo over dat meisje praat als ze er zo trots op is!

    Ja, maar als zij het mooi vind..

    Voiceless schreef:
    Oh, dat vind ik echt zooo erg he :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn beste vriendinnetje geeft er ook een en die heeft ook niet echt een slank buikje.maar als zij daar blij mee is,dan is 't neit echt aardig om er zo over te praten?maar goed ik snap dat je het 'vies' vind


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    LipGlossy schreef:
    wel zielig dat je zo over dat meisje praat als ze er zo trots op is!

    Trots of niet, er bestaat ook iets als combineren :') En ik (en de meeste hier denk ik) vinden het geen combi als je een navelpiercing neemt met een dikke buik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    HAHAHAHAHAH.
    whooohooo XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat had een meisje vorig jaar bij mij in de klas ook, ze was er echt helemaal trots op enzo. Het enige wat ik dacht was; waarom neem je dat, als je iets dikker bent dan andere?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.