• Ik heb een vriendje, nog maar net en het is niet helemaal officieel ik heb eigenlijk altijd problemen met hem.
    We hebben super vaak ruzie en we zien elkaar te weinig.
    dus ik besloot om het maar uit te maken, en minder contact te hebben. Hij wou dit niet, en ik twijvelde.. we kwamen weer bij elkaar en het was voor een paar dagen weer oke.
    maar nu hebben we weer ruzie. maar elke keer als we het uitmaken, komen we weer bij elkaar terug. Ik ben nog super verliefd op hem, maar ik weet niet wat ik moet doen..

    iemand tips?

    Waar over hebben jullie ruzie? Misschien als jullie deze onderwerpen kunnen vermijden dat het meteen een stuk beter gaat met jullie relatie?


    Olive

    Praat het uit ofzo.


    -

    Jacker schreef:
    Waar over hebben jullie ruzie? Misschien als jullie deze onderwerpen kunnen vermijden dat het meteen een stuk beter gaat met jullie relatie?


    Eerst over een vriendin van mij, ik dacht dat hij haar liever had dan mij, (vertrouwingsprobleempje) dat vermijden we nu,
    maar nu hebben we steeds ruzie over hoe we reageren, dus dat valt niet te vermijden.

    en uitpraten, dat doen we zo vaak, maar het gaat toch steeds weer verkeerd..

    bovendien. ik wil hem niet kwijt.

    ik wil hem niet kwijt..

    Cheryll schreef:
    Praat het uit ofzo.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mss moet je het niet de hele tijd uitmaken als het even verkeerd gaat..
    Daarbij kan het ook zo zijn dat het mss niet werkt.. Dat heeft een vriendin van mij ook, ze is verliefd op een jongen en hij ook op haar maar het gaat steeds fout. Nu hebben ze besloten het voor altijd af te sluiten.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Upgrade schreef:
    Mss moet je het niet de hele tijd uitmaken als het even verkeerd gaat..
    Daarbij kan het ook zo zijn dat het mss niet werkt.. Dat heeft een vriendin van mij ook, ze is verliefd op een jongen en hij ook op haar maar het gaat steeds fout. Nu hebben ze besloten het voor altijd af te sluiten.


    Ja . misschien heb je gelijk, maar ik wil hem niet voor altijd kwijt..

    Als je hem niet kwijt wil, ligt de beslissing voor de hand. Dan blijf je bij hem, lijkt me logisch.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Als je hem niet kwijt wil, ligt de beslissing voor de hand. Dan blijf je bij hem, lijkt me logisch.


    haha, ik wou dat het zo makkelijk is, maar we hebben steeds ruzie, wat doen we daar aan dan :\?

    Susanneh schreef:
    (...)

    haha, ik wou dat het zo makkelijk is, maar we hebben steeds ruzie, wat doen we daar aan dan :\?


    ik zou daar gewoon doorheen bijten...ook al is dat soms erg lastig en een ding wat je echt moet weten over mannen... ze willen gelijk hebben...dus als je een ruzie ergens over hebt geef hem gelijk ook al weet je dat jij gelijk hebt...;)


    fashion is my life,,

    Brull schreef:
    (...)

    ik zou daar gewoon doorheen bijten...ook al is dat soms erg lastig en een ding wat je echt moet weten over mannen... ze willen gelijk hebben...dus als je een ruzie ergens over hebt geef hem gelijk ook al weet je dat jij gelijk hebt...;)

    Dat zou ik niet doen. Dat is namelijk hetzelfde als liegen. Als jij moet achterhouden waar je voor staat dan is je relatie niet echt en is het alsof je je onderwerpt aan hem.
    Leg gewoon kalm uit waarom jij jouw mening hebt. Jij bemoeit je niet met zijn beslissingen, hij bemoeit zich niet met jouw beslissingen. Niet moeilijk doen over kleine dingen en een beetje rekening houden met elkaar als je een gesprek voert. Punt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat hier boven vind ik goed advies , Bedankttt <3

    wss gaan we een break nemen, kijken of we daarna nog zoveel om elkaar geven, dan zien we dan verder..

    He dat probleem heb ik ook heel lang gehad, maar bij ons was/is het dan wel officieel. Maar de ruzie's komen denk ik omdat jullie elkaar te weinig zien en elkaar teveel op msn(?) spreken. Mn vriend en ik hebben in het echt nooit ruzie, en via msn veel vaker.
    Misschien moeten jullie daar over een x gaan praten?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Major schreef:
    (...)
    Dat zou ik niet doen. Dat is namelijk hetzelfde als liegen. Als jij moet achterhouden waar je voor staat dan is je relatie niet echt en is het alsof je je onderwerpt aan hem.
    Leg gewoon kalm uit waarom jij jouw mening hebt. Jij bemoeit je niet met zijn beslissingen, hij bemoeit zich niet met jouw beslissingen. Niet moeilijk doen over kleine dingen en een beetje rekening houden met elkaar als je een gesprek voert. Punt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    eeeeens heeel goed praten ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    twijfelde (krul)

    Aan je relatie werken (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'