• Ik heb naar mijn mening veel te weinig abonnementen dus zoek ik stories om te lezen:

    GEEN stories over:
    -Justin Bieber
    -voetbal

    Mag altijd gaan over:
    -Twilight
    -Tokio Hotel
    -onbekende personen
    -Jonas brothers
    -Harry Potter

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 21:07 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Een grote groep jongeren hebben jaren in een opvang tehuis gezeten voor psychologische problemen. Het wordt belooft dat zodra ze beter worden ze naar de buitenwereld mogen. de 13 jarige Summer (de jongste) lijkt meer te weten dan ze laat blijken en lamgzaam maar zeker komen ze echte reden tegen waarom ze in de inrichting zijn....
    De jongeren worden geconfronteerd met het feit dat ze anders zijn dan normale mensen en dat hun realiteit niet de waarheid is.
    Liefdes onstaan.
    Harten worden gebroken.
    En avonturen worden beleefd met het doel de waarheid te vinden.


    One Shot paridise

    http://www.quizlet.nl/stories/41103/one-shot-paridise/


    Ordo ab Chao

    Me, myself and them

    Laura Potter heeft net het eerste jaar op Zweinstein afgerond en is toe aan een welverdiende vakantie. Ze gaat dan ook naar het buitenland.
    Daar ontmoet ze de Cullens en gebeuren er rare dingen waarvan ze nooit geloofde dat ze echt konden bestaan.
    Zal alles uiteindelijk op z`n pootjes terecht komen of moet ze de gevolgen van de vakantie overleven?


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    Sailing on the Ocean.
    Het gaat over twee goede vrienden, Thijs en Eva. Samen gaan ze op een cruisereis, maar op het schip gebeuren allerlei dingen, positief en negatief. Dan gebeurt er iets wat hun leven voorgoed verandert...
    Hij loopt nog, ik hoop dat je hem leest en leuk vindt (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    What if you leave me? (nog maar 1 hoofdstukje omdat ik geen inspiratie heb :()

    of en (A)...

    de wraak van de bavianen (A)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Even is het Wizard World is hearing voices a bad sign
    Er wordt aan het eerste hoofdstuk nu gewerkt.
    > Harry Potter


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    http://www.quizlet.nl/stories/40861/half-of-my/
    Ik ben Juney Black. De dochter van Renesmee Cullen en Jacob Black.
    Momenteel ben ik 16 jaar oud. Ik groei ongelofelijk snel. Maar op mijn 23ste is het gedaan. Dan blijf ik zo voor altijd. Mijn huid is ongelofelijk hard en warmer dan een normaal mens. Zo’n 39°.
    Ik ben zo snel als mijn vader, en ik ben even gracieus als mijn moeder. Ik zie scherper en hoor beter dan een normale mens. Ik drink geen bloed. Ik heb maar één probleem in mijn gelukkige leventje; de Volturi....



    http://www.quizlet.nl/stories/39352/my-life-at-hogwarts/
    Ik ben Feke. En ik ga nu voor het eerst naar Zweinstein. Ik ben geen 11 zoals ieder normaal kind. Nee, ik ben er nu 13. Ik kreeg eerst thuis les van mij ouders die ook beide op Zweinstein hebben gezeten. Dus nu kom ik binnen in het 3de jaar.. (saaie inleiding, i know)

    veel plezier :D x


    Don't dream your life, but live your dream

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.

    Anna is een Uitverkorene. Iemand die het leven van de koninklijke familie beschermde en daarmee gegarandeerd op een uiterst pijnlijke manier doodging..


    Here is the place where I love you <3

    Arrange Tokio Hotel~ (Tom Kaulitz <3)

    Gaat over Lis een bekende presentator die naar Duitsland voor haar (en haar vriendin) d'r show. Maar als ze ontvoerd word~

    Meer zeg ik niet alleen dat zie niet ontvoerd blijft.... Het is een Tom Kaulitz lovestory =^-^=


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Even heaven is hell without you - Draco Malfoy

    The Norfolk Secrets - detective/ onbekende personen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb een twilight verhaal *hint hint*(nerd)


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Your love is my remedy { Jacob Black - Seth Clearwater }

    Twee zussen met een pijnlijk verleden. Abbigail een ziekte aan haar longen. Allison een ongeluk aan haar stembanden. Er is maar één oplossing om beide te helpen, een andere omgeving. Het geneest ze niet helemaal maar het helpt en dat geeft ze hoop. Dan ontmoeten ze een andere kant van zichzelf...

    Klik!(nerd)


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    deel 1 van wat waarschijnlijk 3 delen worden (:

    There is a kingdom
    A lost princess
    A girl at the other side of the world
    And
    A vengeful brother


    Aprilynne is amper 4 als ze bij haar ouders weggerukt word. Na jaren in weeshuizen te leven wordt ze geadopteerd door Marian en Peter. Twee liefdevolle ouders. Ze hadden al een zoon, Kevin die maar al te blij is met zijn zusje. Maar op haar achttiende verjaardag komen haar echte ouders op het toneel en die zijn niet zomaar mensen..


    onbekende personen =)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 13:19 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Never Say Never,You Taught Me That Ft. Nick Jonas


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    http://www.quizlet.nl/stories/42487/doubledouble/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Purple Eyed

    Fay is altijd al een onzeker meisje geweest. Op een vroege leeftijd is ze haar vader verloren, wat een moeilijke periode was. Haar moeder had zelfmoordneigingen en Fay had alleen maar nachtmerries. Na een paar jaar heeft haar moeder heeft een nieuwe man ontmoet die ze wel ziet zitten. Nadat ze zich hebben verloofd, trekken hij en zijn dochter bij de familie Elliott in. Fay merkt dat ze eigenlijk helemaal niet aardig zijn, maar zij weten haar moeder erin te palmen.

    Fay heeft vaak ruzie met de dochter van haar moeders verloofde. Kleine meningsverschillen draaien al uit op ruzies. Haar moeders verloofde geeft zijn dochter altijd haar zin en geeft haar altijd voorrang. Gelukkig is dit bij Fay's moeder hetzelfde bij Fay.

    Iemand op Fay's school verzint een leuk fantasie verhaaltje en Fay lacht hem vierkant uit. Hij wenst dat Fay een wezen tegenkomt, waarover hij het had. Steeds vaker krijgt Fay het onaangenaam koud, terwijl het hartje zomer is. Als ze een keer ineens word aangevallen, word ze gered door een persoon met paarse ogen, ogen die ze eerder heeft gezien.


    Vliegen Zonder Vleugels

    Waarschuwing:
    Kan geweldadige stukjes bevatten!

    Dragonball Z Story


    Jinah leeft met een gelukkig gevoel bij haar ouders. Ze was altijd gelukkig geweest bij haar lieve ouders. Wel heeft ze altijd het gevoel gehad, dat ze 'anders' was. Maar daar bekommerde ze zich niet echt om. Ze was toch echt de dochter van de familie Pruimenboom.

    Jinah heeft altijd al de beste conditie gehad van de klas. Iedereen is jaloers op haar. Ze willen ook zo snel en sterk zijn. Daarom is ze eigenlijk de pispaal van de klas. Jinah is sterker dan de gemiddelde meisje. Zelfs van de jongen. Ze heeft een keer in een zucht een gymleraar onderuit gekegeld.

    Wanneer er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt, lijkt alles te veranderen. Ze leert de jongen steeds beter kennen. Het draait op een onverbrekelijke vriendschap. Als ze zijn familie leert kennen, merkt ze dat ze anders zijn. Ze heeft het gevoel, dat ze bij hen thuishoort.