• Als jij 's avonds gaat douchen..

    1. doe je dat elke dag??[Hoeft niet beantwoordt te worden]
    2. Doe je dan nog kleren aan of je slaapkleding??

    1. Ja, elke dag,, veel mensen zeggen dat dat niet goed voor je is.
    2. Ik slaapkleding. Ligt eraan of ik nog weg moet.

    Courtesan schreef:
    1) Nee, 3/4 keer in de week. Anders is het heel slecht voor mijn huid en haar. Ik was me wel elke dag :Y)
    2) Als ik het in de avond doe, doe ik lekker mijn pyama aan.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    1. Ik douche me bijna iedere dag, maar meestal op vrijdag niet.
    2. Ligt er net aan. Als ik gewoon thuis blijf, trek ik mijn pyjama aan. Als ik nog plannen heb, ga ik toch echt voor wat normalere kleding (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    1. doe je dat elke dag??[Hoeft niet beantwoordt te worden] Elke dag 's avonds om 19:00
    2. Doe je dan nog kleren aan of je slaapkleding?? Die heb ik meestal dan al aan.

    1. Om de dag, en dan het liefst 's avonds.
    2. Zie antwoord één, dat wordt dus pyjama. En als ik 's ochtends douche mijn kleding voor die dag :3


    Destroy what destroys you.

    Ik douche niet elke dag, want dat is mega slecht voor je huid. En ja meestal doe ik mijn pyjame of gewoon mijn joggingbroek aan. (:


    Get outta my head!

    1. doe je dat elke dag??[Hoeft niet beantwoordt te worden] ja tuurlijk
    2. Doe je dan nog kleren aan of je slaapkleding?? als ik uitga kleding en als ik niet uitga slaapkleding

    Ik doe het elke dag en was ook elke dag mijn haar. Er zijn soms uitzonderingen in het weekend. Dan douche ik niet altijd.
    Ik douche vaak s'avonds. Dus dan trek ik heerlijk mijn slaapkleren aan. Maar als ik s'morgens douche dan zit ik vaak nog in mijn slaapkleren en trek vervolgens mijn gewone kleren aan (krul)



    very interesting


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    1. Ja, ik douche elke dag, meestal 's avonds.
    2. Als ik nergens naar toe hoef, doe ik mijn pyjama aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.