• Wat betekent Shawty nou eigenlijk? :X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Volgens mij is dat een voornaam..


    Life is hard and then we die

    Volgens mij betekend dat "schatje, liefie, moppie" etc. Een soort koosnaampje.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 14:27 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Volgens mij betekend dat "schatje, liefie, moppie etc" een soort koosnaampje.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Qlimax schreef:
    Volgens mij betekend dat "schatje, liefie, moppie" etc. Een soort koosnaampje.


    Your make-up is terrible

    Qlimax schreef:
    Volgens mij betekend dat "schatje, liefie, moppie" etc. Een soort koosnaampje.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb ergens gehoord dat dat Kleintje ofzoiets betekent..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Ik heb ergens gehoord dat dat Kleintje ofzoiets betekent..

    ja, het komt van een woord -geen idee het welk- dat kleintje betekent. Maar de vrije betekenis is inderdaad iets van 'schatje' ofzo.(krul)


    effort never betrays you

    Qlimax schreef:
    Volgens mij betekend dat "schatje, liefie, moppie" etc. Een soort koosnaampje.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    ja, het komt van een woord -geen idee het welk- dat kleintje betekent. Maar de vrije betekenis is inderdaad iets van 'schatje' ofzo.(krul)


    Dat komt van shorty, dus het betekent klein(tje). Maar meestal bedoelen ze daarmee schatje of zo ja.

    Qlimax schreef:
    Volgens mij betekend dat "schatje, liefie, moppie" etc. Een soort koosnaampje.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    ja, het komt van een woord -geen idee het welk- dat kleintje betekent. Maar de vrije betekenis is inderdaad iets van 'schatje' ofzo.(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.