• Hallo allemaal.Lieve mensen die dit lezen. Ik wil bij jullie even mijn verhaal kwijt. misschien denken jullie nu, alweer een deprimerend verhaal, JA alweer. maar dit keer, gaat het over mijn eigen leven.

    Laats, 3 dagen terug. Was ik uitgeschoten met het scheermesje zeg maar, als je weet wat ik bedoel. Goed, waarom denk je nu. Nou, dat zal ik je vertellen... eigelijk durf ik dit niet maar toch doe ik het en ik hoop dat ik niemand boos maak ofzo want ik wil dat ze weten hoe het zit.<3 Goed, ik durf dit niet maar toch komt het nu: Ik denk, dat mijn vriendinnen[Renee&Anne-Marie] niet meer veel om mij geven. Waarom niet? omdat ze andere mensen hebben leren kennen en ik erbuiten val. Dit zijn mensen van Quizlet en mensen van real. Ze geven meer aandacht aan hun dan aan mij, ja jullie mogen me allemaal een jaloers kind vinden, dat ben ik ook. Dat vind ik zelf ook, maar dit moest ik gewoon kwijt. Ik bedank jullie allemaal hartelijk, en nou ja. Daaag

    <3

    Love&Hate, itssotrue.<3

    Oww, ik vind u eig niet jaloers... ik vind dat uw vriendinnen in de fout zijn gegaan door u te laten vallen voor die andere... Ach, je vind wel beter vriendinnen ..


    What's wrong whit loving someone?

    Ik weet hoe het is om jaloers te zijn, dat voelt gewoon kut. Al zeg ik niet dat jaloezie jou persé een slecht persoon maakt. Je bent gewoon bang om ze kwijt te raken, en eigenlijk is dat gewoon heel lief. Als ze je het gevoel geven dat je vervangen wordt zit er denk ik toch iets fout. Ik zou het gewoon zeggen tegen ze. Ik zeg het meestal ook gewoon, en het is makkelijker samen een oplossing te vinden dan alleen.
    In ieder geval Sterkte & Succes.


    Mew <3

    Eigelijk hoop ik dat ze dit leest, dan hoef ik het niet te vertellen(H).

    Maar bedankt(H).<3

    Schat ik las het net op je Weblog! En echt i mean ik laat je niet stikken en zou dat niet willen! Echt ik meen het(H) Ik hou van je en ben hierom ook niet boos op je!<3 Je bent gewoon een super meid en die mensen van school zijn gewoon vrienden die nemen jou niet van mij af x3


    I do not hook up.

    :O ik voel me precies zoow! :O
    alleen dan met een andere vriendin diek in het egt ken :( das egt een rot gevoel!
    hier heb je eigenlijk ook nie egt veel aan:8


    when words fail, music speaks.

    Ik snap best dat je jaloers kan reageren op zoiets hoor<3 maar mss moet je het eens tegen ze zeggen, het kan zijn dat ze dat niet eens doorhebben, maar volgens mij zijn het niet de beste vriendinnen die er te krijgen zijn, die zouden je niet links laten liggen, ookal ontmoetten ze nog zoveel nieuwe mensen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik snap best dat je jaloers kan reageren op zoiets hoor<3 maar mss moet je het eens tegen ze zeggen, het kan zijn dat ze dat niet eens doorhebben, maar volgens mij zijn het niet de beste vriendinnen die er te krijgen zijn, die zouden je niet links laten liggen, ookal ontmoetten ze nog zoveel nieuwe mensen.

    Woow en bedankt o.O...


    I do not hook up.

    Volgens mij vinden mensen me niet echt aardig -_-


    I do not hook up.

    :O Mijn probleem sorry Renee!


    LIEVE MENSEN! NU GAAN JULLIE AARDIG DOE TEGEN HAAR, WANT ANYTHING IS OKAY! DUS ALLEMAAL JULLIE EXUSSES AAN BIEDEN, in haar GB want she like berichten EN IK TOO!<3

    <33

    Wahahaha :3


    I do not hook up.