• Geloof me, dat is ze. :Y)

    In de zomervakantie ga ik met haar en mijn zus naar Disneyland Paris op haar kosten.

    Ze trakteert ons ieder jaar op iets omdat ze daar nu eenmaal op staat. Normaal zouden we naar Amsterdam gaan, toen werd het Londen en toen werd het weer Amsterdam. Nu is het dus zelfs Disneyland geworden omdat ze er zelf nog eens graag heen wou en mijn zus en ik ook.

    En ik vind dat best leuk want ik ben er al niet meer geweest sinds 2001 en toen had ik er niet eens iets aan. :'D
    Ze is trouwens om nog meer redenen leuk hoor. (krul)
    Wie heeft er ook zo'n leuke tante? Of wie heeft ook plannen om naar Disneyland te gaan of iets anders leuk te doen?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 23:05 ]

    Ik heb wel een hele leuke, stoere, geweldige en lieve zus. Telt dat ook :Y)? Ik trek verder niet met mijn familie op, buiten mijn eigen gezin. Maar super leuk voor je! Zal vast heel gezellig worden met zijn drietjes :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb 1 leuke tante <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oeeh, dat is wel heel coell.
    Ik heb een typische tante, ook lief hooar, maar ik zie haar niet echt vaak. x]]

    Ik heb een tante waar ik altijd mee moet lachen! Spijtig zie ik haar niet zoveel...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb een hele lieve gekke tante maar ik zie haar nie zo veel(huil)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb niet echt iets met mijn tantes.
    Maar ik ga wel met mijn beste vriendin en haar ouders, mijn ouders en mijn zus en haar vriend naar Griekenland in de Zomervakantie. =D

    Het valt me trouwens op dat heel veel lieve tantes hebben maar diegene niet vaak zien.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 11:11 ]


    Ivar Oosterloo.

    Concert volgende week van OSL, en het wordt ook nog is een heeeeeeeele leuke voorjaarsvakantie <3


    Life is hard and then we die

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb wel een hele leuke, stoere, geweldige en lieve zus. Telt dat ook :Y)? Ik trek verder niet met mijn familie op, buiten mijn eigen gezin. Maar super leuk voor je! Zal vast heel gezellig worden met zijn drietjes :3

    Natuurlijk telt dat ook. En zussen zijn heel belangrijk ook. (cat) En bedankt! :')

    MelissaTH schreef:
    ik heb niet echt iets met mijn tantes.
    Maar ik ga wel met mijn beste vriendin en haar ouders, mijn ouders en mijn zus en haar vriend naar Griekenland in de Zomervakantie. =D

    Het valt me trouwens op dat heel veel lieve tantes hebben maar diegene niet vaak zien.

    Ja inderdaad, valt me ook op. Die tante van mij zie ik ook om de twee maanden maar ofzo. Maar gelukkig heb ik toch een goede band met haar.

    Ik heb ook een leuke tante maar wij gaan niet naar Disneyland. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zie mijn ooms en tantes alleen op sommige verjaardagen :'D Ik hoor altijd dat mensen zoveel met hun ooms en tantes omgaan, maar ik zie ze echt bijna nooit :'DDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb alleen nog contact met mijn vader, mijn broer (via de mail) en mijn opa en oma. De rest moet me niet meer :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'