• Een oude, kale man in een rolstoel keek triest naar buiten. De hemel was overtrokken, grijs met een tintje paars erin.
    ‘Storm,’ zei hij kalm, en als bij donderslag werd de lucht klaarder.
    Een meisje met lang, rood haar kwam achter hem staan, en legde haar hand op zijn schouder.
    ‘Ja Jane, Stryker heeft een nieuw plan,’ deelde hij triest mee.
    Even was het stil, de blik van het meisje ook op de hemel gericht.
    ‘Ik heb geen idee,’ antwoordde hij op een vraag die niemand gehoord had, alsof ze elkaars gedachten konden lezen.
    ‘Hoeveel zijn er?’ het was het eerste wat het meisje zijn.
    ‘Tien,’ mompelde de oude man, en schudde droef zijn hoofd.




    Stryker is terug, en heeft een zoekt een nieuw team om de X-men te overmeesteren. Hij heeft tien, 10 mutanten in zijn hoofd, en is van plan ze te rekruteren.
    Gelukkig heeft professor Xavier zijn plan snel door en probeert de mutanten eerder te rekruteren dan Stryker. Maar lukt het hem ze eerder te vinden? En willen de jongeren wel zijn kant kiezen?
    X-Men, The Stryke Back


    ik zoek nog 9 jonge mutanten tussen de 13 en 20 jaar!

    wat wil ik weten?

    naam:
    leeftijd:
    kracht (geen telepatische of telekinetische mensen, sorry):
    bijnaam (dat bij je kracht past):
    team Stryker of team Xavier+ waarom?:
    geboorteplek:
    achtergrondverhaal+hoe kracht ontdekt(in verhaalvorm):
    foto+ uiterlijke beschrijving:
    extra:



    :)




    lieverdjes! mijn verhaal staat al on, maar ik zal zien of ik jullie later in het verhaal kan gebruiken misschien? :p love jullie ze xD
    tadaaa!

    nu allemaal lief zijn en lezen en dan komen jullie miss later in het verhaaltje? ^^

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:56 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb dat nooit gekeken anders had ik wel een rol ingevuld. Ik weet niet waar X-men overgaat.

    *sad face*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    update; liefst zou ik er 4 team Stryker hebben!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Naam: Claire Jones
    Leeftijd: 15
    Karakter: Erg hyper en vrolijk, maakt makkelijk vrienden. Ook kan ze erg eigenwijs zijn als ze vind dat ze gelijk heeft. Verder staat ze altijd voor haar vrienden klaar. Ze kan wel snel boos worden, en dan loopt ze meestal kwaad weg.
    Bijnaam: Shadow, ze is erg snel en kan zich goed verbergen.
    Team Stryker: Ze hadden haar gevonden en wilden dat ze zich bij hun aan sloot, dat heeft ze toen maar gedaan.
    Geboorte plek: Ze is geboren in North Dakota
    Achtergrondverhaal: Er is ooit toen ze jonger was een experiment op haar uitgevoerd, ze kreeg een wolven gen ingespoten. De wetenschappers hoopten dat de reactie hier op was dat ze daardoor dierlijke gewoontes kreeg om te kijken of dat mogelijk was, maar er gebeurde niets. Pas een paar jaar later ontdekte Claire dat ze in een wolf kan veranderen wanneer ze wil. Vanaf dat moment heeft ze wel last van een paar dierlijke gewoontes als mens. Ze kan soms een beetje agressief uit de hoek komen als iemand aan haar eten komt, ze beschermt haar eigen territorium goed en ze neemt graag de leiding. Als wolf is ze erg sterk en snel, grijs van kleur en kan goed geuren herkennen.
    Uiterlijk: Ze heeft lang, bruin haar en bruine ogen. Ze is lang en slank. http://assets.lexposure.net/photos/images/News/L/80895/the_update_preview/Lookbook-008.jpg?1242719553
    Extra: uiterlijk als wolf:
    http://www.wallpapers10.net/wp-content/uploads/2009/12/Gray_Wolf.jpg


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Naam: Claire Jones
    Leeftijd: 15
    Karakter: Erg hyper en vrolijk, maakt makkelijk vrienden. Ook kan ze erg eigenwijs zijn als ze vind dat ze gelijk heeft. Verder staat ze altijd voor haar vrienden klaar. Ze kan wel snel boos worden, en dan loopt ze meestal kwaad weg.
    Bijnaam: Shadow, ze is erg snel en kan zich goed verbergen.
    Team Stryker: Ze hadden haar gevonden en wilden dat ze zich bij hun aan sloot, dat heeft ze toen maar gedaan.
    Geboorte plek: Ze is geboren in North Dakota
    Achtergrondverhaal: Er is ooit toen ze jonger was een experiment op haar uitgevoerd, ze kreeg een wolven gen ingespoten. De wetenschappers hoopten dat de reactie hier op was dat ze daardoor dierlijke gewoontes kreeg om te kijken of dat mogelijk was, maar er gebeurde niets. Pas een paar jaar later ontdekte Claire dat ze in een wolf kan veranderen wanneer ze wil. Vanaf dat moment heeft ze wel last van een paar dierlijke gewoontes als mens. Ze kan soms een beetje agressief uit de hoek komen als iemand aan haar eten komt, ze beschermt haar eigen territorium goed en ze neemt graag de leiding. Als wolf is ze erg sterk en snel, grijs van kleur en kan goed geuren herkennen.
    Uiterlijk: Ze heeft lang, bruin haar en bruine ogen. Ze is lang en slank. http://assets.lexposure.net/photos/images/News/L/80895/the_update_preview/Lookbook-008.jpg?1242719553
    Extra: uiterlijk als wolf:
    http://www.wallpapers10.net/wp-content/uploads/2009/12/Gray_Wolf.jpg


    aangenomen! *begint haar hoofdstuk uit te schrijven*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    jeej :D


    When you believe your dreams come true

    naam: Megan Woods
    leeftijd: 17
    kracht: Ze kan erg goed met wapens om gaan, en haalt ze ook overal vandaan. Ze heeft altijd wel een voorraad op zak.
    bijnaam: knife girl
    team Xavier: Ze zocht een uitdaging, waarbij ze haar krachten kon gebruiken en vond dit team. Ze zit er al 3 jaar bij.
    geboorteplek: New york
    achtergrondverhaal: Als klein meisje kwam ze graag bij haar opa, want hij spaarde messen en zwaarden, dat vond ze erg interessant. Hij leerde haar ook trucjes om je te verdedigen en waar je je wapens kon stoppen. Toen hij overleed erfde zij zijn verzameling, en zo ging ze stiekem op haar kamer oefenen totdat ze alle technieken kende en steeds beter werd. Toen ze 14 was is ze van huis weggelopen, ze heeft haar ouders nooit gemogen en ze wilde ook wat van de wereld zien. Op haar tochten heeft ze ook al veel tegenstanders gehad waardoor ze nog beter werd, zo zwierf ze een tijd rond totdat ze het team van Xavier tegen kwam en sloot ze zich bij hun aan.
    foto+ uiterlijke beschrijving: Ze heeft lang stijl blond haar, en bruine ogen. Ze is slank en redelijk lang 1.76. Ze draagt meestal haar zwarte shirt en broek en niet te vergeten haar handschoentjes.
    http://i55.tinypic.com/161clra.png
    extra: Haar favoriete wapen is haar rode zeis, die heeft ze ook altijd bij haar.


    When you believe your dreams come true

    naam: Mayden ze word May genoemd
    leeftijd: 16
    kracht: Kan de weer beinvloeden.
    bijnaam (dat bij je kracht past): Ze word Sky genoemd.
    team Stryker of team Xavier+ waarom?: Team Xavier. Ze was ooit een keer gered door een van zijn leerling, en is daar ook gebleven.
    geboorteplek: Texas
    achtergrondverhaal+hoe kracht ontdekt(in verhaalvorm): Als een klein meisje ondekte ze dat ze een gave had, ooit op een dag was ze boos geworden op haar vader en liet het stormen, haar ouders dumpte haaro 11 jarige leeftijd, ze trok de wereld over, een man wou haar pakken gelukkig was er een jongen die haar redden, en stelde voor om met hem mee te gaan, zo ontmoette ze Xavier. Ze heeft haar gave na paar jaar goed onder controle.
    foto+ uiterlijke beschrijving: May is lang gebouwt, slank mooi rood haar, ze heeft een bleeke huid mooie groene ogen. Mayden
    extra: Ze houdt veel van buiten zijn, ze is erg stil maar ze kan ook heel goed vechten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.