• Binnen een paar weken ga ik voor 2 dagen naar Milaan. Nu vroeg ik me af of iemand van jullie daar ook al is geweest en leuke adresjes weet om te gaan shoppen en te gaan eten enzo. Aangezien het daar nogal groot is, is het altijd handig om een beetje op voorhand te plannen waar je zeker binnen wilt gaan. Dus misschien kunnen jullie mij daarbij helpen! (krul)


    Only losers can act the way you do

    Oh, ik wil ook naar Milaan. Ik ben er nog nooit geweest. Maar welke vrouw wilt daar nou niet heen om te shoppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Super vet!
    Ben er nog nooit geweest D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben er al twee keer geweest, maar toen was ik te klein om te gaan shoppen ofiets ;x
    Ik kan me nog vaag herinneren dat de McDonalds er wel heel mooi was van binnen.


    effort never betrays you

    Milaan is zo mooi, ik ben er idd geweest. (: Maar ik weet zo 1,2,3 geen plekken om te gaan shoppen, sorry!


    everything, in time

    Ik ben er vorig jaar een dag geweest. Gewinkeld heb ik niet en ik heb toen ergens lekker gegeten, maar ik weet niet meer waar het in de buurt was of hoe het noemde, sorry.
    Hopelijk vind je iets en vooral veel plezier, ik vond het de moeite. (cat)

    Ik heb gehoord dat Milaan niets is om echt te gaan winkelen, omdat de enige winkels waar je echt wat kan kopen de H&M en de Zara zijn & de rest onbetaalbaar is..
    Maar het moet er wel mooi zijn, dus ik denk dat 2 daagjes Milaan wel de moeite waard is,

    Dreamwalker schreef:
    Ik ben er al twee keer geweest, maar toen was ik te klein om te gaan shoppen ofiets ;x
    Ik kan me nog vaag herinneren dat de McDonalds er wel heel mooi was van binnen.
    Haha. Ik ga naar Milaan en ga bezoeken:
    -McDonalds

    :'DD


    Only losers can act the way you do

    Ik ga daar misschien nog heen. Maar ik ben er nooit geweest. En ja de MCD is een goed idee(Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach wat fijn (': nee, ben er nog niet geweest. Deze zomer waarschijnlijk, of vroeger :Y) laat ons weten hoe het was ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    FCBarcelona schreef:
    Oh, ik wil ook naar Milaan. Ik ben er nog nooit geweest. Maar welke vrouw wilt daar nou niet heen om te shoppen.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat gaaf.
    Nog nooit geweest.
    Ik moest bij de titel meteen denken aan een pizzaria, waar ik ben geweest ;D

    Ik ben er nog nooit geweest =(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest =(


    same here


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wel geweest maar was toen nog vet jong en dus niet zo van het shoppen. Maar wat ik me wel kan herinneren was dat er een heel mooi winkelcentrum was met allemaal merk winkels (D&G, Tommy Hilfiger etc.) en dat was wel leuk (:
    Ow en er was een prachtige kathedraaal ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Tricia schreef:
    (...)

    same here

    We zijn zielig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.