• Mijn beste vriendin sliep vannacht bij mij, en we gingen voor de grap geesten oproepen. -Glaasje draaien- Het was 12 uur ongeveer. We zetten een aantal kaarsen om ons heen, en hadden een ouija-bord. We zetten het glas in het midden, en begonnen vragen te stellen. Er gebeurde niets, dus we dachten; 'Oh, het werkt niet.' Maar toen begon het glas te bewegen. We stelden snel de vraag: 'Geest, bent u hier?' Het glas bewoog zachtjes naar Ja, en we deden zelf niks. We verschoten, en lieten het glas los, en gooide het glas kapot. We rende de kamer uit, en kropen snel in bed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    waarom ga je dan ook glaasje draaien?
    iedereen weet dat dat gevaarlijk is. toch?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    xBIGBANG schreef:
    waarom ga je dan ook glaasje draaien?
    iedereen weet dat dat gevaarlijk is. toch?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xBIGBANG schreef:
    waarom ga je dan ook glaasje draaien?
    iedereen weet dat dat gevaarlijk is. toch?

    Lol, we geloofde er niet in. Net zoals Bloody Mary, die riepen we ook op, maar er gebeurde ook niets.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het eigenlijk terecht dat je je kapot geschrokken bent, je moet niet voor de grap glaasje draaien, je moet weten wat je doet en wat het aan kan richten.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is niet zo heel slim en het lijkt me doodeng ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zulke dingen vind ik sws eng dus daarom doe ik dat ook nooit.


    -

    Poseidon schreef:
    Ik vind het eigenlijk terecht dat je je kapot geschrokken bent, je moet niet voor de grap glaasje draaien, je moet weten wat je doet en wat het aan kan richten.


    Plus, op glaasje draaien komen meestal alleen slechte geesten af.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik geloof er ook niet in, dat betekend niet dat ik dat dan ook meteen ga uitproberen xd


    Me so good.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het eigenlijk terecht dat je je kapot geschrokken bent, je moet niet voor de grap glaasje draaien, je moet weten wat je doet en wat het aan kan richten.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Belieburx schreef:
    (...)
    Lol, we geloofde er niet in. Net zoals Bloody Mary, die riepen we ook op, maar er gebeurde ook niets.


    maar je hoort toch van iedereen dat het gevaarlijk is?
    haha mensen verzinnen dat niet zomaar hoor.
    maar gelukkig is er niks ergs gebeurd, en ik snap
    wel dat je je bent doodgeschrokken (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Laat die arme doden toch ook met rust xD


    Happy Birthday my Potter!

    Het is super eng om te doen, je weet inderdaad niet wat je aan kunt richten. Als het aan die geesten lag was er nu al iets gebeurd. Nóóit meer doen.


    We accept the love we think we deserve.

    xBIGBANG schreef:
    (...)

    maar je hoort toch van iedereen dat het gevaarlijk is?
    haha mensen verzinnen dat niet zomaar hoor.
    maar gelukkig is er niks ergs gebeurd, en ik snap
    wel dat je je bent doodgeschrokken (:

    Mensen op school hadden het ook gedaan, maar daar gebeurde ook niets. Wij wouden het enkel uit nieuwschierigheid uitproberen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    (nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bloody Mary blijkt een broodje aap verhaal te zijn.. Just google ;) ( Bloody Mary geest )

    En wat de rest betreft... Logisch dat je je rot geschrokken bent, nu hopen dat je je lesje geleerd hebt en ze met rust laat.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 12:58 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'