• Vroeger hadden we maar 1 wc, in de gang dus.
    's Nachts moest ik vaak naar de wc, in het begin ging dit wel.
    Maar ineens kreeg ik enge dromen over een zwarte schaduw die naar binnen kwam via de voordeur,
    hij liep altijd op me af, en ik probeerde dan weg te rennen, en als hij bij me was, sprong hij bovenop me.
    Alles werd altijd even zwart en toen werd ik altijd wakker.
    In het begin vond ik het niet zo beangstigend, maar de droom kwam vaker, en des te meer ik er bang van werd.
    Ik durfde niet meer in de nacht naar de wc, en wou altijd zo snel mogelijk uit de gang zijn.

    Nu is dat natuurlijk een stuk minder, maar ik krijg altijd een naar gevoel als ik 's nachts in de gang kom.
    En wedden dat ik vanavond er weer ga over dromen, omdat dit me er nu aan doet herinneren?

    Maargoed, heb jij iets waar je al sinds klein af aan bang voor bent?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Clowns en nog wel meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stilte,
    ik weet niet waarom maar daar kan ik echt niet tegen,
    Ik moet mijn ipod of de tv hebben aanstaan. :S


    Trust me. I'm the doctor

    Dat nare gevoel dat jij beschrijft, heb ik met onze badkamer. Ik weet niet waarom, het kwam er zo opeens. Ik ben nu wel heel snel klaar met douchen, maar het is echt heel eng.
    En ik kan niet tegen stiltes. Ik heb altijd muziek op of iets dergelijks. En ik kan niet tegen grote groepen. Dan lijkt het net alsof alles op me drukt en soms krijg ik dan echt ademnood, waarschijnlijk omdat ik me zo druk maak op dat moment. Heel irritant >.<


    To live would be an awfully big adventure

    Spinnen, inbraak, ontvoerders, krokodillen x) Maar ik ben niet meer bang dat die ineens in mijn bed liggen ofz.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    LoveMonster schreef:
    Spinnen, inbraak, ontvoerders, krokodillen x) Maar ik ben niet meer bang dat die ineens in mijn bed liggen ofz.


    Ontvoerders in je bed, haha, lekker.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als je herhalende dromen hebt wil dat zeggen dat er iets in je geest of in je verleden niet goed zit. Dat kan van alles zijn. (: Als je het echt graag wilt oplossen kan je eens langsgaan bij een psycholoog, maar mijn herhalende dromen zijn vanzelf opgehouden. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben doodsbang in het donker, als ik 's avonds nog even de konijnen moet voeren, ben ik doodsbang en moeten alle lichten buiten aan.

    Ik ben ook bang voor spinnen ;x


    Me so good.

    PEDOpas schreef:
    Er hing vroeger een clown bij de deur van de wc, en toen durfde ik niet naar de wc. Even kijken of ik nog 'n foto van hem heb.

    Deze, ik vond m vet eng XD


    O__o Dat is idd eng...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben bang voor vissen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik vind het altijd eng als dingen recht op mijn gezicht afvliegen. kweenie waarom het geeft me een heel beangstigend gevoel :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ALLES WAT MET HORROR EN GEESTEN ENZ. TE MAKEN HEEFT :Y)


    We accept the love we think we deserve.