• Ik ga in april weer eens naar ahoy, maar dit keer wil ik eigenlijk wel mijn camera meenemen.
    Op de site staat dat dit mag zolang het andermans zicht niet belemmert, maar volgensmij mag je daar als het er op aan komt geen camera mee toch? Wat ik er dan van anderen van hoor in ieder geval (:

    Joh, neem hem gewoon mee : D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Je mag wel camera mee nemen, maar geen professionele camera's zoals spiegelreflex (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat Nazgul zegt. Maar bij kleinere concerten wordt dat niet eens zo heel erg gecontroleerd. Maar in Ahoy en zo wel.


    Destroy what destroys you.

    Nazgul schreef:
    Je mag wel camera mee nemen, maar geen professionele camera's zoals spiegelreflex (:

    Die heb ik dus wel, maar zoals het daar staat mag dat dus ook zolang hij maar niet te groot is ofzo.

    En ik kan m wel meenemen, maar de keren dat ik in ahoy was werd er echt streng gecontroleerd dus tja..

    Als je een spiegelreflex hebt, dan zou ik 'm gewoon niet meenemen (x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zolang het geen reflexcamera's zijn mag het, en zolang het foto's en filmpjes voor eigen gebruik is en niet voor commerciële doeleinden. (: (want dan overtreden we de auteurswet,de mechanische reproductierechten en niet betalen van btw op de winst en nog iets van belastingen of zo.)


    Get outta my head!

    spiegelreflexcamera's belemmeren toch niet het zicht? Als je kleine lensjes er op hebt en niet van die joekelvergroters?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    spiegelreflexcamera's belemmeren toch niet het zicht? Als je kleine lensjes er op hebt en niet van die joekelvergroters?
    Ze belemmeren niet het zicht, maar die zijn altijd verboden in concertzalen tenzij voor professionele fotografen en zo.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Zolang het geen reflexcamera's zijn mag het, en zolang het foto's en filmpjes voor eigen gebruik is en niet voor commerciële doeleinden. (: (want dan overtreden we de auteurswet,de mechanische reproductierechten en niet betalen van btw op de winst en nog iets van belastingen of zo.)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik had er ook eentje mee, dat ging gewoon heel makkelijk, dus :O


    Life is hard and then we die

    Ik heb net zo'n mailtje gehad van zo'n vrouw daar en die zegt dat mijn camera mee mag volgens haar maar dat ze niet weet of de security het goed vindt.
    Nee daar heb ik wat aan. (krul)