• Op een bekend evenement, een popconcert, in de toverwereld vallen de Death eaters aan. Velen mensen worden vermoord of meegenomen door de Death Eaters. De orde weet twee jonge Death Eaters gevangen te nemen, om ze uit te horen over de volgende plannen. Het zijn Jessie Flynn en Mitchell Grice, die ze mee hadden genomen. De orde krijgt geen informatie uit de kinderen, omdat ze hun eed erg streng hebben genomen. De orde komt erachter dat Jessie en Mitchell nog nooit les hebben gehad. Ze sluiten een deal met de twee. Zij mogen een jaar op Hogwarts les krijgen, op de kosten van de orde, als zij de geheime plek van Voldemort zullen verraden.


    Jessie en Mitchell komen in het derde leerjaar, als Harry Potter enzo in het vijfde leerjaar zitten. Dat heb ik expres gedaan, anders moet ik me ook weer met hun bezig houden. Dan kan ik zeg maar meer zelf verzinnen en veel meer rollen bedenken enzo.

    En de uitleg klinkt super saai, maar ik heb het net bedacht onder de douche en toen klonk het allemaal heel spannend! 8D

    Doen of niet?
    Rollen?
    Zoja: Wil je er eentje?


    SENKJOE! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doennn

    En jaaa rollen,
    en waarschuw me maar als er een topic komt, dan ga ik invullennn ;3


    Me so good.

    doen
    rollen? geen idee, verras me (:


    Change, the only good thing in this world.

    Doen!!
    Rollen? Jaa!
    Wil je me waarschuwen als het er is? (flower)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...