• Ontdek ik nog steeds nieuwe dingen op mijn gsm. :'D
    Ik heb namelijk een Sony Ericsson S500i.
    Ik kan niet ontkennen dat het een wonderuitvinding is want hij krijg af en toe wat van die wtf-momentjes, maar na al wat die meemaakte is het best een wonder dat 'ie nog werkt als, tja, best nieuw, zegmaar.

    Maar the point is dus; Na 3 jaar ontdek ik nog steeds nieuwe dingen terwijl ik mijn gsm in verveel-momenten al tien miljoen keer ben afgegaan. :'D Best weird.

    Ontdekken jullie ook wel eens nieuwe dingen aan dingen die je al lang hebt maar die dingen er al altijd hebben opgestaan .. ofzoiets?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, dat heb ik ook wel eens, echt raar! =3


    You are beautiful, you are love.

    Dat had ik laatst nog met me iPod.

    Edit;
    Die telefoon had ik vroeger ook. In het paars (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 21:03 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wou die mobiel vroeger zo graag, maar hij was uitverkocht, toen moest ik het doen met een stomme samsung ZV60


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    haha elke dag ondek ik wel weer wat nieuws op mijn bb. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik had echt na 2 maanden ondekt dat je op een samsung corby je hoofdscherm kon verschuiven. Ik vond het al zo raar dat ik nergens een mapje met media&spelletjes kon vinden.
    :Y)

    Nee (krul)


    -

    IK HAD DIE 3 keer. en hij ging steeds door een rare manier dood. Ik mis m

    IK heb die mobiel ook, een paarse. Maar ik gebruik hem niet meer want ik heb een vervanger gevonden.
    Maar nee, ik ontdekte geen nieuwe dingen.
    Mijn nieuwe mobiel heb ik nog niet zo lang dus daar vind ik dan weer wel nieuwe dingen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Haha. Op mijn oude gsm, die ik 5 jaar heb gehad ofzo wist ik niet eens hoe ik een voicemailbericht moest inspreken. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hé, die mobiel heb ik van mijn ex geërfd maar ik heb er geen simkaart bij die het doet. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Defender schreef:
    Haha, dat heb ik ook wel eens, echt raar! =3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, ik heb mijn BB Curve net 2 weken, dus ik zal nog wel even blijven ontdekken. :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had die telefoon ook. En ik weet nog niet eens de helft van wat mijn telefoon allemaal kan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:54 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.