• ik verveel me, dus wil ik graag covers maken!
    ik moet weten:

    korte samenvatting v.d. story:
    specifieke foto('s):
    bepaalde effecten:
    tekst, ja/nee, namelijk:
    iets anders extra's?:


    de wachtlijst:
    -
    -
    -
    ik doe maar 3 mensen op de wachtlijst, anders wordt het een beetje druk(A)


    thnxx!

    voorbeeld: cover die ik voor mn bff heb gemaakt

    zomaar x']


    Covers:

    wishering
    Spotgaai
    SjuulMusic
    CandyFace
    Decide
    HelloJello
    Armistice
    Bohemian


    VANAF NU AUB NIET MEER AANMELDEN, ALS JE ER GRAAG EEN WILT VRAAG DAN MAAR VIA PB ;)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:20 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    niemand?(huil)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Heb je geen voorbeelden?
    Als je die hebt en ze zijn niet zo slecht heb je dénk ik íets meer kans. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    A guy who is famous, a girl who is a nerd, a boy who is not sick and a
    girl who is sick! Can these two people interact with each other? Will they understand each other?


    This is a story about;

    Justin Drew Bieber, 16 years old and famous.
    April Heathe Jones, 16 years old and populair.

    _________________________

    dit plaatje en dit en dan nog ditplaatje erbij mixen.
    Dus door elkaar schijnend.
    En dan de titel erop: Like; i'm the best and your not. FT. Justin Bieber. En/Of woorden rond de cover; sick, famous, nerd, love.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 18:54 ]

    wishering schreef:
    A guy who is famous, a girl who is a nerd, a boy who is not sick and a
    girl who is sick! Can these two people interact with each other? Will they understand each other?


    This is a story about;

    Justin Drew Bieber, 16 years old and famous.
    April Heathe Jones, 16 years old and populair.

    _________________________

    dit plaatje en dit en dan nog ditplaatje erbij mixen.
    Dus door elkaar schijnend.
    En dan de titel erop: Like; i'm the best and your not. FT. Justin Bieber. En/Of woorden rond de cover; sick, famous, nerd, love.


    hij is klaar!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Wil je er ook een voor mij maken?
    korte samenvatting v.d. story: De 13-jarige Summer gaat voor de eerste keer naar Zweinstein, maar komt wel meteen in het 3e jaar terecht. Haar ouders hadden haar eerst zelf onderwezen, maar Summer eiste dat ze naar Zweinstein mocht. In haar jaar zitten ook 'De Jongen Die Bleef Leven' Harry Potter, zijn vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel, de 'arrogante' Draco Malfoy en de 'knappe' Carlo Kannewasser. Maar wat als er ineens vreemde informatie over Summer boven komt drijven. En als alles op Zweinstein niet is wat het lijkt te zijn? Als het zelfs gevaarlijk word? Wat dan..?specifieke foto('s): Dit Meisje(Summer) En een foto van Zweinstein
    bepaalde effecten: Beetje door elkaar, zoals bij de voorbeelden
    tekst, ja/nee, namelijk: Unbelievable
    iets anders extra's?: Nee, behalve als je een goed idee hebt

    Danke!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Wil je er ook een voor mij maken?
    korte samenvatting v.d. story: De 13-jarige Summer gaat voor de eerste keer naar Zweinstein, maar komt wel meteen in het 3e jaar terecht. Haar ouders hadden haar eerst zelf onderwezen, maar Summer eiste dat ze naar Zweinstein mocht. In haar jaar zitten ook 'De Jongen Die Bleef Leven' Harry Potter, zijn vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel, de 'arrogante' Draco Malfoy en de 'knappe' Carlo Kannewasser. Maar wat als er ineens vreemde informatie over Summer boven komt drijven. En als alles op Zweinstein niet is wat het lijkt te zijn? Als het zelfs gevaarlijk word? Wat dan..?specifieke foto('s): Dit Meisje(Summer) En een foto van Zweinstein
    bepaalde effecten: Beetje door elkaar, zoals bij de voorbeelden
    tekst, ja/nee, namelijk: Unbelievable
    iets anders extra's?: Nee, behalve als je een goed idee hebt

    Danke!


    Ik wil nu wel maken, maar ik zit op de iPad dus kdoe het morgen, sorry!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:17 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Wil je er ook een voor mij maken?
    Ik wil ook graag een nieuwe. Een korte samenvatting van mijn verhaal:

    Het verhaal gaat over Puck en Eline die verstrikt raken in een drugs-conflict. Liselore, een goede vriendin van ze, word lastiggevallen en ze willen haar helpen. Helaas zit daar veel gevaar aan vast... Het verhaal gaat over dapperheid, liefde en moed.

    Ik heb helaas geen goede foto's kunnen vinden, dus ik laat het aan jou over. Wel even een paar puntjes die ik graag op de foto wil hebben:

    - Een afbeelding van drugs, wazig op de achtergrond.
    - Een mysterieus meisje (Liselore)
    - De tekst: Who is teling the truth? Mysteries aren't hard to find, but the solution is much harder. Will they help her out?
    - Op de achtergrond een foto van een stad of zo.


    Laat je het me weten als je klaar bent?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    korte samenvatting v.d. story: you’re the one I’m fighting for [Ian Somerhalder] is een verhaal over een meisje genaamd Kaya Dixon met een moeilijke jeugd. Haar moeder sterft op 33 jarige leeftijd door een auto ongeluk. Haar stiefvader John Trafford beloofd aan Kaya's moeder om voor haar te zorgen alsof ze een dochter van hem is. John heeft zelf ook een dochter die even oud is als Kaya, maar die weigert om haar geliefde vader te delen met Kaya. Mariléne, de dochter van John steekt op een dag de kamer van Kaya in brand en steekt alles op Kaya. John die zijn dochter gelooft besluit om Kaya naar zijn zus, Brenda, in Wisconsin te sturen tot ze minder rebels doet. Brenda verwaarloost Kaya totaal. Ze laat haar niets anders doen dan schoonmaken en koken waardoor Kaya nooit de kans kreeg om naar school te gaan. Op haar 23ste ziet Kaya de kans om te ontsnappen en die neemt ze dan ook met beide handen. Ze vlucht terug naar New York en klopt aan bij haar oude huisje waar ze met haar moeder woonde. De nieuwe bewoners nemen haar binnen en worden bevriend met Kaya. Op aanrade van haar 2 beste vrienden solliciteerd ze bij een castingbureau en kan aan de slag als actrice door enkele leugentjes. Wat Kaya echter niet weet, is dat haar stiefzusje er ook werkt net als de bekende acteur Ian Somerhalder.
    specifieke foto('s): Ian en Kaya
    bepaalde effecten: Dat maakt mij niet veel uit, doe maar wat jij denkt dat goed past bij dit verhaal.
    tekst, ja/nee, namelijk: Ja, You're the one i'm fighting for Ft Ian Somerhalder en dan in kleinere lettertjes When Love becomes impossible
    iets anders extra's?: Doe je best :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    korte samenvatting v.d. story: Rosa is een meisje van 27 jaar en heeft een relatie met de super knappe acteur Jake Gyllenhaal,Jake heeft super veel fans dat weet Rosa wel.
    Maar wat als een van de vele fans Jake & Rosa uit elkaar illen halen?
    Zou dat ze lukken?

    specifieke foto('s): In ieder geval een foto van Jake Gyllenhaal.
    [/red]bepaalde effecten: Als het maar bij het verhaal past.
    tekst, ja/nee, namelijk: I'm nothing without you.
    iets anders extra's?:Nee.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 17:30 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Spotgaai schreef:
    Wil je er ook een voor mij maken?
    korte samenvatting v.d. story: De 13-jarige Summer gaat voor de eerste keer naar Zweinstein, maar komt wel meteen in het 3e jaar terecht. Haar ouders hadden haar eerst zelf onderwezen, maar Summer eiste dat ze naar Zweinstein mocht. In haar jaar zitten ook 'De Jongen Die Bleef Leven' Harry Potter, zijn vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel, de 'arrogante' Draco Malfoy en de 'knappe' Carlo Kannewasser. Maar wat als er ineens vreemde informatie over Summer boven komt drijven. En als alles op Zweinstein niet is wat het lijkt te zijn? Als het zelfs gevaarlijk word? Wat dan..?specifieke foto('s): Dit Meisje(Summer) En een foto van Zweinstein
    bepaalde effecten: Beetje door elkaar, zoals bij de voorbeelden
    tekst, ja/nee, namelijk: Unbelievable
    iets anders extra's?: Nee, behalve als je een goed idee hebt

    Danke!

    hij is klaar!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Hij is echt heel mooi geworden! Dankje!(flower)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SjuulMusic schreef:
    Wil je er ook een voor mij maken?
    Ik wil ook graag een nieuwe. Een korte samenvatting van mijn verhaal:

    Het verhaal gaat over Puck en Eline die verstrikt raken in een drugs-conflict. Liselore, een goede vriendin van ze, word lastiggevallen en ze willen haar helpen. Helaas zit daar veel gevaar aan vast... Het verhaal gaat over dapperheid, liefde en moed.

    Ik heb helaas geen goede foto's kunnen vinden, dus ik laat het aan jou over. Wel even een paar puntjes die ik graag op de foto wil hebben:

    - Een afbeelding van drugs, wazig op de achtergrond.
    - Een mysterieus meisje (Liselore)
    - De tekst: Who is teling the truth? Mysteries aren't hard to find, but the solution is much harder. Will they help her out?
    - Op de achtergrond een foto van een stad of zo.


    Laat je het me weten als je klaar bent?

    hij is klaar ;) ik had zo'n stad er achter geplakt, maar toen was hij heel lelijk, dus heb ik dat ongedaan gemaakt:$


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    korte samenvatting v.d. story:Isabella Di Stagoni is een zestien jarig meisje dat leeft in 1862. Ze is al 3 jaar samen met Damon Salvatore en hun ouders hadden al plannen voor een trouw. Damon en Isabella zelf hadden daar ook al plannen voor. Tot het noodlot toe slaat. Isabella offert zichzelf op om Damon te redden, zelfs als het haar dood kan worden. Dat word het ook. Alleen weet niemand dat ze is gebeten door een vampier, zij heeft de vampiers bloed gedronken maar haar geheugen is gewist. Als Isabella wakker word in haar grafkist kan ze uitbreken drinkt ze mensenbloed. Ze kan niet meer terug naar huis. Eeuwen later ziet ze Damon terug in Fell's church. Haar liefde voor hem is nooit overgewaaid. Maar kan ze hem wel benaderen? Of zou het haar te diep kwetsen.

    specifieke foto('s): deze en deze. Misschien ook nog een achtergrond, deze bv.
    bepaalde effecten: Maakt mij niet uit, wat er het best bij past
    tekst, ja/nee, namelijk: Ja, De titel ( I Told You We Would Last Forever ) en How Can I Forget You When Your Always On My mind?

    iets anders extra's?:nee

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 16:35 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    CandyFace schreef:
    korte samenvatting v.d. story: you’re the one I’m fighting for [Ian Somerhalder] is een verhaal over een meisje genaamd Kaya Dixon met een moeilijke jeugd. Haar moeder sterft op 33 jarige leeftijd door een auto ongeluk. Haar stiefvader John Trafford beloofd aan Kaya's moeder om voor haar te zorgen alsof ze een dochter van hem is. John heeft zelf ook een dochter die even oud is als Kaya, maar die weigert om haar geliefde vader te delen met Kaya. Mariléne, de dochter van John steekt op een dag de kamer van Kaya in brand en steekt alles op Kaya. John die zijn dochter gelooft besluit om Kaya naar zijn zus, Brenda, in Wisconsin te sturen tot ze minder rebels doet. Brenda verwaarloost Kaya totaal. Ze laat haar niets anders doen dan schoonmaken en koken waardoor Kaya nooit de kans kreeg om naar school te gaan. Op haar 23ste ziet Kaya de kans om te ontsnappen en die neemt ze dan ook met beide handen. Ze vlucht terug naar New York en klopt aan bij haar oude huisje waar ze met haar moeder woonde. De nieuwe bewoners nemen haar binnen en worden bevriend met Kaya. Op aanrade van haar 2 beste vrienden solliciteerd ze bij een castingbureau en kan aan de slag als actrice door enkele leugentjes. Wat Kaya echter niet weet, is dat haar stiefzusje er ook werkt net als de bekende acteur Ian Somerhalder.
    specifieke foto('s): Ian en Kaya
    bepaalde effecten: Dat maakt mij niet veel uit, doe maar wat jij denkt dat goed past bij dit verhaal.
    tekst, ja/nee, namelijk: Ja, You're the one i'm fighting for Ft Ian Somerhalder en dan in kleinere lettertjes When Love becomes impossible
    iets anders extra's?: Doe je best :')

    hij is klaar!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Samenvatting: Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?
    Foto’s: deze als achtergrond, en deze & this one misschien aan de zijkant ofzo? De personen op de foto zijn trouwens Candice Accola & Alex Pettyfer als je er niks mee kan. (:
    Tekst: Magic has always been an element for Glory

    Maak er maar wat leuks van, gebruik effecten weet ik veel wat, het is allemaal jou keuze!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.