• Miley Cyrus wil zich gaan storten op haar muziekcarrière, maar ondertussen maakt haar vader Billy Ray Cyrus zich zorgen om zijn dochter. "Ik vrees voor haar. Ze heeft heel veel mensen om zich heen die haar in groot gevaar brengen", zegt Billy.

    Na Miley's uitgelekte video met een waterpijp, heeft haar vader in een interview met het tijdschrift GQ gezegd: "Ik heb vroeger ook stomme dingen gedaan. Dat doe ik nog steeds. Maar het is anders als je dat ziet gebeuren met je kleine meid."

    Volgens Billy is de ellende begonnen vanaf het moment toen zijn dochter in de film Hannah Montana ging spelen. "Het heeft mijn gezin kapotgemaakt", zegt hij. "Als ik het kon, zou ik alles in een oogwenk ongedaan maken."

    Bron: TMF.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het zo jammer voor hem dat hij er zo onder lijdt. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    (Was al een topic over)
    En ik vind het inderdaad ook erg om te zien hoe hij er onder lijdt.
    Maar dat zou iedere vader wel doen, als hij ziet dat het slecht gaat met zijn 'kleine meid'.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat hij overdrijft. Hij is en blijft de papa van Miley, en als hij ziet dat ze waterpijp rookt, of half naakt op de cover staat, of wat dan ook, dan is het zijn beurt om in te grijpen. En dat heeft hij overduidelijk dus niet gedaan. Hij is gewoon niet de beste vader, en schuift de schuld nu door aan Disney.


    Get outta my head!

    reyon schreef:
    Ik vind het zo jammer voor hem dat hij er zo onder lijdt. ):


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Is al een topic over.

    Maar ja het is idd heel lullig voor hem. Maar ik denk dat elke vader er zo over gaat denken. Als het zo met mij zou gaan had mijn vader zich ook grote zorgen gemaakt


    "Ignite, my love. Ignite."

    reyon schreef:
    Ik vind het zo jammer voor hem dat hij er zo onder lijdt. ):


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Reloaded schreef:
    Ik denk dat hij overdrijft. Hij is en blijft de papa van Miley, en als hij ziet dat ze waterpijp rookt, of half naakt op de cover staat, of wat dan ook, dan is het zijn beurt om in te grijpen. En dat heeft hij overduidelijk dus niet gedaan. Hij is gewoon niet de beste vader, en schuift de schuld nu door aan Disney.

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Als vader behoor je verantwoordelijk te zijn voor je dochter. Dat is hij overduidelijk niet geweest.