• De stelling van vandaag luidt:
    Ons voedsel is veel goedkoper dan goed voor ons is

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goedkoop? Right.

    Kwaliteit ligt niet aan de prijs xP


    All I need is your love

    Goedkoop??Really,het word steeds duurder hoowr;ss dus oneens


    I´m nothing special.

    Die snap ik niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De stellingen worden lamer en lamer .. _O_


    ars moriendi

    Oneens want eten word steeds duurder en moeten wij dan nog harder gaan werken of gaan we dan meer verdienen?(A)


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Goedkoop? Ik vind het best duur.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het fastfood wel. Ze moeten gezond eten gaan subsideren en het fastfood duurder maken.


    Life is hard and then we die

    Sorenos schreef:
    Eens, want zo worden boeren en andere producenten beter betaald voor hun producten, mits de supermarkt en de tussen verwerkings bedrijf niet alle extra winst ontvangen.
    Boeren krijgen van de regering het geld dat ze verdienen (gaat allemaal via de EU)

    Ik ben het oneens. Hoe goedkoper, hoe beter. Ik vind wel dat snacks en snoep duurder mag, omdat dat niet echt bij de 1e levensbehoeften hoort.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hahaha, okay, eigenlijk wel ja. Eens. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    eens, we beseffen niet hoe goed we het hebben hier, als wij alleen maar zin hebben in iets hebben we het vaak binnen de 5 minuten terwijl er zovelen zijn die sterven van de honger. wij gooien zoveel weg, restjes, overschotten, iets waar we geen zin meer in hebben. dit is fout! we gaan veel te vanzelfsprekend om met wat we hebben. ik snap dat het soms duur lijkt, maar er zijn er zovelen die met zoveel minder moeten proberen te overleven.


    Love? No. I prefer cats.

    PinkyPromise schreef:
    eens, we beseffen niet hoe goed we het hebben hier, als wij alleen maar zin hebben in iets hebben we het vaak binnen de 5 minuten terwijl er zovelen zijn die sterven van de honger. wij gooien zoveel weg, restjes, overschotten, iets waar we geen zin meer in hebben. dit is fout! we gaan veel te vanzelfsprekend om met wat we hebben. ik snap dat het soms duur lijkt, maar er zijn er zovelen die met zoveel minder moeten proberen te overleven.
    Zijn wij daar verantwoordelijk voor? Wij werken keihard voor ons eten en ook om leuke dingen te kunnen doen. Wij zijn een van de rijkste landen. Die mensen wonen in een land waar de regering niet om de mensen geeft. Wij kunnen ons eten wel duurder maken en hun ons eten geven, maar dit lost het probleem niet op. Zodra wij stoppen met eten geven, gaat de regering door met oorlog voeren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Zijn wij daar verantwoordelijk voor? Wij werken keihard voor ons eten en ook om leuke dingen te kunnen doen. Wij zijn een van de rijkste landen. Die mensen wonen in een land waar de regering niet om de mensen geeft. Wij kunnen ons eten wel duurder maken en hun ons eten geven, maar dit lost het probleem niet op. Zodra wij stoppen met eten geven, gaat de regering door met oorlog voeren.

    Kijk, exactly.


    ars moriendi

    Pickwick schreef:
    Oneens, het wordt steeds duurder. Mensen hebben geen overvloed aan geld.


    Believe in yourself.

    Oneens.
    Het is al duur genoeg...


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.