• Die film heb ik gisteren gezien op een feestje, en ik vond hem echt leuk ;3

    het bloed wat erin voorkomt, ziet er wel heel erg nep uit.. Maar soms schrik je je echt dood. Mijn stem was schor van het gillen.
    Het verhaal van de film is ook echt gewoon vet, en een van de kinderen die erin speelt, is zó schattig (:

    wie heeft de film nog gezien?

    Trailer (is best wel saai)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 18:21 ]


    Me so good.

    Die heb ik twee keer gezien, hij's zo leuk. & Ik had echt niet verwacht dat het zo zou eindigen (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Die heb ik gezien, ja. Ik vond hem niet eng of zo, maar ik vond hem wel heel vet bedacht. En die actrice was inderdaad heel goed! :'D

    omg die wil ik zien:9~
    ik ga het meteen downloaden

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 18:53 ]


    Shoganai i ne~

    Somers schreef:
    Die heb ik twee keer gezien, hij's zo leuk. & Ik had echt niet verwacht dat het zo zou eindigen (:

    Ik kreeg wel best snel in de gaten dat ze op die man geilt.


    Me so good.

    Ik vond het een erg goed film,
    erg spannend en een geweldig plot twist ^^

    Ik heb hem ook gezien.
    Twee meiden in mijn klas hadden het er de héle tijd over, twee weken lang. Dus toen kreeg ik best hoge verwachtingen, en heb hem gekeken.
    Hij viel me echt dik tegen, maar dat kwam vooral door de twee mutsen, anders had ik hem gewoon goed gevonden. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ga die kijken. Zodra ik weer internet op mijn pc heb kan ik hem downloaden.

    Ik vond hem best saai als horrorfilm, maar het was wel een origineel verhaal.


    Olive

    Ja die wil ik zien! Lijkt me echt een interessante film =3

    maar ik hou wel van echte goede horror, dus ik weet niet of die film dan zo geschikt is


    ars moriendi

    Lockwood schreef:
    Ik vond hem best saai als horrorfilm, maar het was wel een origineel verhaal.

    Ik vond het meer een thriller ofzo.


    Me so good.

    Hij lijkt me veel te eng (:
    Wel koel dat mijn naam erin zit
    :Y)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Hij lijkt me veel te eng (:
    Wel koel dat mijn naam erin zit
    :Y)

    Hij bevat alleen wat schrik momentjes. Echt eng is hij niet. Het verhaal is wel geniaal bedacht.


    Me so good.

    Isabella Furhman? Ik wil hem zien maar ook weer niet. Ik ken het verhaal al (wikipedia)

    Omdat ik ooit eens de trailer van die film heb gezien (en wikipedia pagina gelezen) kon ik 3 weken niet slapen voor ik achter elke mogelijke plaats in mijn kamer had gekeken.(cat)
    En ik heb me er ook bij voorgenomen dat ik nooit iemand adopteer vanaf bepaalde grote.


    effort never betrays you

    Het geniaalste stuk wat ik ervan gezien heb vind ik het moment waarop ze die vrouw met een hamer vermoord. Serieus, dat was echt goed gespeeld [:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe