• Ik heb dus vanmiddag stiekem een lippiercing laten zetten. Dat wil ik al 4 jaar, maar mijn vader zegt dan van "als je 15 bent" , en toen was ik 15, mocht het pas op me 18de. Toen was het opeens: "als je het huis uit bent" ... xD Nou, mooi niet. Ik ben nu een paar maanden 16 en mag hem gewoon laten zetten, dat heb ik dus gedaan vanmiddag.

    Het deed niet echt zeer. Het was een klein prikje eigenlijk en ik voel het allang niet meer.

    Mijn probleem nu:

    Ik kwam net binnen en me pa was aan het koken. Ik belde snel een vriendin en was aan de telefoon dus liep naar boven voor hij het zag. Er wonen hier 13 a 14 mensen in huis en ik moet zo eten. Waarschijnlijk wor dik dus zo opgehaald en dan heb ik een probleem.

    Me pa zegt dta hij het eruit trekt als ik er een laat zetten. Ik ben een beetje...zenuwachtig nu xd


    Hebben jullie piercings? Hoe hebben jullie dat geregeld? Hoe liep dat? Kregen jullie straf of zo ?O_O


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Carcass schreef:
    Zeg dat 't nep is (:


    het is een staafjhe zge maar, dus dat helpt niet=O kan niet nep. Dat moet er wel doorheen


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    & HOE IS HET GEGAAN ;D?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ik heb er 2 en die heb ik gekregen, en binnekort komen er weer 2 bij(krul) en die krijg ik ook van mijn mama


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    het is een staafjhe zge maar, dus dat helpt niet=O kan niet nep. Dat moet er wel doorheen


    Pak wat zilverfolie, wrap het om de uiteindes heen zodat ze toch verbonden zijn (: . Dan lijkt 't nepp.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    je vader maakt me bang ö
    maar ik hoop voor je dat het goed komt!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb een neuspiercing. Die was niet eens gepland want ik wou heel graag een lippiercing. Ik kreeg hem van me tante voor mijn 15de verjaardag. Ik ben nu 19 en word binnenkort 20 en heb hem nog steeds in mijn neus zitten. Een lippiercing zal ik waarschijnlijk ooit nog gaan krijgen maar nu nog niet omdat ik nog thuis woon.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 20:19 ]

    Somers schreef:
    & HOE IS HET GEGAAN ;D?

    Somers schreef:
    & HOE IS HET GEGAAN ;D?

    Nou ik kwam daar.
    Toen was ik dus heel erg zenuwachtig.
    En toen wilde ik vragen of het te vergelijken was met een gaatje in je oor, maar ik was halverwegen de zin toen hij me onderbrak.
    "Het valt te vergelijken met een lippiercing en hoe een lippiercing voelt weet je nu" en toen duwde hij hem er al door heen voor ik kon na denken o.o
    Maar het deed niet zeer of zo. Het voelde inderdaad gewoon als het prikken van een gaatje in je oor.
    En in 15 seconde voelde ik het al helemaal niet meer. ^^


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    (...)
    Nou ik kwam daar.
    Toen was ik dus heel erg zenuwachtig.
    En toen wilde ik vragen of het te vergelijken was met een gaatje in je oor, maar ik was halverwegen de zin toen hij me onderbrak.
    "Het valt te vergelijken met een lippiercing en hoe een lippiercing voelt weet je nu" en toen duwde hij hem er al door heen voor ik kon na denken o.o
    Maar het deed niet zeer of zo. Het voelde inderdaad gewoon als het prikken van een gaatje in je oor.
    En in 15 seconde voelde ik het al helemaal niet meer. ^^


    Ze bedoelt volgens mij hoe het is gegaan met je vader?

    Dreft schreef:
    (...)

    Ze bedoelt volgens mij hoe het is gegaan met je vader?



    oooh oeps xD in dat geval:

    nja dat weet hij dus nog niet xD

    Ze riepen me voor het eten. Ik ehb gezegt dat ik geen zin erin had en da ik straks wel brood maak en toen lieten ze me, maar ze weten het dus nog niet


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik wil ook een piercing.... ik weet alleen niet waar.
    En ik wil 2 tattoos. Een boven me reet met de namen van mijn ouders, en een op mijn enkel.
    Dan kan ik nog lang wachten, want ik ben 12. xD


    There's power in the words you whisper.

    ik zou zeggen sterkte met je vader.
    ik heb zelf geen pircings en hoef er ook geen dus eigenlijk kan ik je ook geen tips geven. :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Succes d'rmee. 8D
    Ikzelf heb twee lippiercings, na drie/vier jaar zeuren en zeiken mocht het éindelijk, als beloning voor mijn goede gedrag van het afgelopen jaar, lol.
    En dat hebben ze nog voor me betaald ook.
    Toen ik 16 werd wou ik graag een navelpiercing. Dus ik vragen: 'Ja, mag dat?'
    Mijn ouders:
    'Je bent nu 16, wij hebben liever van niet, maar ja, je mag het nu zelf bepalen, hè, volgens de piercingwet. Jouw keus. Ik zou het niet doen.'
    Maar ik ben direct de volgende dag naar de stad gegaan en heb hem laten zetten, haha :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leuk dat je er eentje hebt ;)

    Maar ik vind het wel raar dat je het tegen de zin van je ouders doet :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hij komt er toch vanzelf achter,
    Of je wilt of niet.
    Uggh, ouders :/
    Anyway ik zou gewoon uitleggen waarom je hem zo graag wou en het nou toch niet meer terug te draaien is vragen of jullie niet gewoon in peace kunnen leven =')