• hey op dat slaapfeestje waar ik die 3 jongens heb gekust het was maar een klein kusje geen tongzoen ofzo e heb ik nu een probleem ik ben namelijk verliefd geworden op 1 van die jongens ik heb die wel al 2 keer gekust en heb het aangevraagd en hij wees mij af
    oke aleemaal goed en wel maar hij wil niet zeggen waarom en ik wil zo graag de waarheid

    kunnen jullie mij aub helpen alvast bedankt xxx

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:45 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ma tis veranderd ik ben 11 oke en word 12


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    xSnoepjex schreef:
    Waarschijnlijk vindt hij je een slet/hoer?

    FTW.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nymphetamine schreef:
    (...)
    FTW.


    wat is FTW??? is da het omgekeerde van WTF??? of ....


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Je bent 11 en hebt op een slaapfeestje met 3 jongens gezoend? Meisje, moet jij je geen zorgen maken over dingen zoals, weet ik veel, hoe je poppen eruit zien of weet ik veel wat?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    gagafreak schreef:
    (...)

    wat is FTW??? is da het omgekeerde van WTF??? of ....

    For the win :]


    No growth of the heart is ever a waste

    HeroHUNTER schreef:
    Je bent 11 en hebt op een slaapfeestje met 3 jongens gezoend? Meisje, moet jij je geen zorgen maken over dingen zoals, weet ik veel, hoe je poppen eruit zien of weet ik veel wat?


    in jouw tijd was dat mss zo maar tijden veranderen ...


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    gagafreak schreef:
    (...)

    in jouw tijd was dat mss zo maar tijden veranderen ...


    T ligt er echt aan hoe je zelf bent, meisjes van 11 horen echt niet zo te doen. Dan gaat het nog eens mis.


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    (...)

    T ligt er echt aan hoe je zelf bent, meisjes van 11 horen echt niet zo te doen. Dan gaat het nog eens mis.


    zoals ik al zie toen dat jullie 11 waren das dus ongeveer 15 jaar geleden dan speelde jullie mss nog me barbiepoppen ik ni ze en daarbij ik snap jullie ni zijn slaapfeestjes mss verboden voor 11 a 12 jarige kinderen???


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    gagafreak schreef:
    (...)

    zoals ik al zie toen dat jullie 11 waren das dus ongeveer 15 jaar geleden dan speelde jullie mss nog me barbiepoppen ik ni ze en daarbij ik snap jullie ni zijn slaapfeestjes mss verboden voor 11 a 12 jarige kinderen???

    11 is voor mij 5 jaar geleden,niet 15. Ze bedoelt het zoenen en zo niet het slaapfeestje.
    Ze heeft trouwens wel gelijk,veranderingen doe je zelf. Als je gewoon met poppen speelt verander er ook niks.En jullie horen inderdaat nog met poppen te spelen.
    Ik snap niet waarom iedereen zo snel volwassen wilt worden,ik zou er echt alles voor over hebben om weer met poppen te spelen en kind te zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    11 is voor mij 5 jaar geleden,niet 15. Ze bedoelt het zoenen en zo niet het slaapfeestje.
    Ze heeft trouwens wel gelijk,veranderingen doe je zelf. Als je gewoon met poppen speelt verander er ook niks.En jullie horen inderdaat nog met poppen te spelen.
    Ik snap niet waarom iedereen zo snel volwassen wilt worden,ik zou er echt alles voor over hebben om weer met poppen te spelen en kind te zijn.


    maar jullie zijn anders dan ik ik ben gek zeggen ze op school heb rare vrienden enzo en kan ik er aandoen da de jongens van mijn klaas zo vies denk?
    ik lees de joepie daar staan ook dingens in ze da me kussen enzo eeft te maken
    ze en daar bij ik kreeg mijn 1ste kus al als ik 7 was dus maar als er celebs da doen is da geen probleem ofzo?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    gagafreak schreef:
    (...)

    maar jullie zijn anders dan ik ik ben gek zeggen ze op school heb rare vrienden enzo en kan ik er aandoen da de jongens van mijn klaas zo vies denk?
    ik lees de joepie daar staan ook dingens in ze da me kussen enzo eeft te maken
    ze en daar bij ik kreeg mijn 1ste kus al als ik 7 was dus maar als er celebs da doen is da geen probleem ofzo?

    Dat zeg ik niet,als een celeb dat doet vind ik het ook erg.
    Je moet niet alles geloven wat in tijdschiften staat.
    Je bent nog een kind(ja nog steeds),alsjeblief koester die tijd,het is de mooiste die er is. Als je je nu al als volwassen/tiener gaat gedragen mis je veel en verlang je er op een gegeven moment naar terug.

    Echt geloof me nou maar,als je je nu al zorgen gaat maken over dit soort dingen(wat ik trouwens wel begrijp in deze situatie) dan verlies je iets heel belangrijks,wat je zo te horen al bijna helemaal kwijt bent,je onschuld. Dat is het mooiste dat er is. Geloof me je onschuldige kindertijd is de mooiste tijd van je leven
    Echt als het kon zou ik zo met je ruilen en weer kind zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet,als een celeb dat doet vind ik het ook erg.
    Je moet niet alles geloven wat in tijdschiften staat.
    Je bent nog een kind(ja nog steeds),alsjeblief koester die tijd,het is de mooiste die er is. Als je je nu al als volwassen/tiener gaat gedragen mis je veel en verlang je er op een gegeven moment naar terug.

    Echt geloof me nou maar,als je je nu al zorgen gaat maken over dit soort dingen(wat ik trouwens wel begrijp in deze situatie) dan verlies je iets heel belangrijks,wat je zo te horen al bijna helemaal kwijt bent,je onschuld. Dat is het mooiste dat er is. Geloof me je onschuldige kindertijd is de mooiste tijd van je leven
    Echt als het kon zou ik zo met je ruilen en weer kind zijn.


    ik begrijp je wel hoor
    maar gewoon sommige zagen van e hou je daar nu me bezig en zo jij zeg het tenminste nog op een lieve manier


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ja echt in 5/4 jaar veranderen de tijden dat 11-jarige elke jongen die ze zien aflebberen.

    kind, sorry hoor, maare, je bent pas 11. en dan al ineens met 3 jongens zo. Ookal was het een spelletje, dat spelletje is niet voor 11-jarige. Je mag heus wel een slaapfeestje doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    ja echt in 5/4 jaar veranderen de tijden dat 11-jarige elke jongen die ze zien aflebberen.

    kind, sorry hoor, maare, je bent pas 11. en dan al ineens met 3 jongens zo. Ookal was het een spelletje, dat spelletje is niet voor 11-jarige. Je mag heus wel een slaapfeestje doen.

    Het was ook niet 'echt' zoenen, maar een kusje ofzo denk ik ;p


    Me so good.

    Ik vind toch dat het zesde nog een beetje jong is om zo'n spelletjes te doen. Ik bedoel, ik ben 14 en heb nog nooit gekust. En ik weet niet, maar hoe het klonk in jaar vorig topic was het niet een preuts kusje. Maar ik was er niet bij, natuurlijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.