• Goedenavond Quizlet.nl
    ‘Jullie’ Gaby is terug van weg geweest. ;3 Ik heb nogal veel dingen gezien de laatste 21 dagen en pleur daarom alles wat ik wil zeggen in 1 topic. (Zo kun je moeilijk offtopic gaan, iek schlim (nerd))

    -Ik heb net een hele lekkere pizza op. ;3
    -In eerste instantie dacht ik gewoon maar te stoppen met Quizlet, aangezien ik na 21 dagen toch niet zoveel aandacht meer zou schenken aan Quizlet. Nja, toch maar niet gedaan.
    -Gefeliciteerd nieuwe MOD’jes, jullie zullen het vast hebben verdiend. [Al ben ik het wel eens met jodeladielostripe over dat vriendjespolitiek]
    -Ik heb alweer een nieuwe pf genomen, d’ya like it? ;d
    -Ik ga zometeen mijn username veranderen, misschien dat jullie al wel weten waarin. (krul)
    -Ik heb meerdere accounts, omdat ik die gewoon heb.
    -Ik heb eindelijk meer dan 200 followers op Twitter, ben ik erg blij mee. _O_
    -‘Wie the fuck ben jij en waar de fuck kom jij vandaan?’ –schudt handen- Ik ben Gaby, ik draag ook wel de bijnaam Gabs, Gabsol en… Noesii <- Die laatste heb ik nooit begrepen. ;x
    -Noem mijn vrienden a.u.b. nooit meer mijn ‘hondjes’ of wat dan ook, we zijn niet zo blij met dat imago. : )
    -Ik weet wie Lyonnais is, alleen ik mag het niet zeggen. ;$$
    -5 maart, Amsterdam, gaat super worden. _O_
    -Je kan me tegenwoordig ook op FanFic vinden onder de username Conflate. (Wat een stelletje regelfundamentalisten zitten daarop zeg. T.T)
    -Ik heb vakantie. :P Wie nog meer?
    -Ik heb via Marktplaats een BB behuizing gekocht, dus als die binnen is, kan ik m’n BB chroom roze maken.
    -Ik was die kikkervisje niet en al zou ik het zijn, was ik niet zo dom m’n naam erbij te zetten.
    -Ik sta nog maar 1 tekort, ben ik zo blij om, hoeveel tekorten staan jullie?
    -Dat woordje ‘aandachtsgeil’ van jullie, is nu een beetje outdated aan het worden.
    -Nog eventjes over Amsterdam, Armin (van Buuren) gaat jullie echt niet vermoorden lijkt me.

    MKAAY? : DDDD


    *insert philosophical cringe expression here*

    > Off-topic.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gaby, ik geloof serieus, dat ik je heb gemist. :Y)


    SLOAN.

    Mkaay :Y) Welcome back.


    Olive

    JE BENT ER WEER! :D


    All I need is your love

    Hooooi ;D. En nee, Rose is geen terrorist die een bom op Q laat vallen. HAHA. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    *Kijkt naar de link @ letter m*

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:41 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm. Ik hoop dat je nu niet weer allemaal onrust gaat stoken nu je terug bent, maar dat zullen we wel zien dan, denk ik. Welkom terug dan. (nerd)

    - Oeh lekker pizza =]
    - Niet stoppen ;o, okal ken ik je bijna niet. x]
    - Leuke foto 8D
    - Wauw dat zijn veel followers, x], ik maar 20 ofzo. idunno.
    - Ik heb ook vakantie yaaay
    - Ik sta geen tekorten volgensmij:X
    - Lol, geen idee wat een BB behuizing is maar oké ;X
    - Ghehe.

    Waarom is dit offtopic? Toen ik de andere keren geband was en een topic aanmaakte was die ook niet offtopic?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Junge schreef:
    JE BENT ER WEER! :D

    Ja schatje. <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb je gemistttt

    Welkom terug<3


    (Be)lieve in (you)rself

    Razac schreef:
    *Kijkt naar de link @ letter m*

    Ssjt ;xx


    *insert philosophical cringe expression here*

    SLOAN schreef:
    Gaby, ik geloof serieus, dat ik je heb gemist. :Y)

    Jeeeeeeej ;d <33


    *insert philosophical cringe expression here*

    luzdelaluna schreef:
    Ik heb je gemistttt

    Welkom terug<3

    Jouw username is leuk. ;3


    *insert philosophical cringe expression here*

    En alles is weer als vanouds.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.