• Hallo x]

    Ik ga binnenkort beginnen aan een nieuwe story:

    Noëlle is een vrolijk, enthousiast meisje van drie jaar. Ze zit op de peuterspeelzaal en vindt het heel gezellig om te spelen met de andere peuters en ze heeft altijd het hoogste woord.
    Totdat er op een dag iets verandert. Ze krijgt een nachtmerrie en de volgende dag, is Noëlle zichzelf niet meer. Ze is stil, afstandelijk, voorzichtig en bang voor de andere kinderen. En dat komt omdat ze door de nachtmerrie dingen kan zien die andere mensen niet kunnen zien. Ze ziet aura's en geesten van overleden mensen.

    Dit verhaal is niet zomaar door mij verzonnen. Mijn moeder werkt op een peuterspeelzaal, en daar kwam een meisje, van wie haar karakter op een vreemde manier ineens omsloeg van een vrolijk, sociaal meisje, naar een heel stil en verlegen meisje. Ik weet van mijn moeder dat de ouders van het meisje met haar naar doktoren zijn geweest en ook naar psychologen, maar niemand weet wat er met haar aan de hand was.
    Op een dag zei ze tegen mijn moeder: 'Jij hebt veel licht om je heen.'
    Ik denk dat dit meisje dingen ziet die wij niet kunnen zien. Dit was voor mij een aanleiding om met dit verhaal te beginnen. Omdat ik me zorgen om dit meisje maakt, en omdat ik voor mezelf een verklaring wil hebben.
    Dit verhaal is dus niet waargebeurd, maar wel deels.


    Klik!

    Iemand interesse? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ooh, ik wist helemaal niet dat je een nieuwe story had ;$
    Hij lijkt me leuuk :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3